Jantar (Mykołajiwśkyj), Jantar Switłe

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Viktor
    Kapitan Lagerowej Marynarki
    🍼
    • 2002.04
    • 617

Jantar (Mykołajiwśkyj), Jantar Switłe

Kolor piwa jasnozłoty, bardzo lekki zapach chmielowy, dobrze nagazowane , piana biała dziurawa, znika błyskawicznie, srednia goryczka, wydaje się troche wodniste , ale chyba dlatego , że jestem amatorem trochę wyższych parametrów ( tutaj : 4,4 %, e.v. - 11 st).
    Ogólnie trochę mniej niż przeciętne.
  • sibarh
    Generał Wszelkich Fermentacji
    🥛🥛🥛
    • 2005.01
    • 10387

Moje miało 4,6% alkoholu:
    Attached Files
    2800 nowe piwa opisałem na forum
    Moja "kolekcja" wypitych piw zagranicznych na koniec listopada 2023 r. liczy 13147 piw z 181 krajów
    Kolekcja jest na stronie https://sites.google.com/view/sibarh-galeria/galeria

Comment

Related Topics

Collapse

• darekd
      Dimiors, Jużnaja Bawarija Switłe
      darekd
      Melitopolśkyj piwowarnyj zawod z Melitopola w obwodzie zaporoskim działał od 1966 r., ale zbankrutował w 2009 r. Jego kontynuatorem jest Melitoplśka pywowarnija Dimiors.

Część produkcji, w tym to piwo nawiązuje do bawarskich tradycji piwnych:

https://dimiors.com/products/...
      2021-08-01, 12:48
    • darekd
      Ziberta, Lagerbier Switłe
      darekd
      Piwowarnia Ziberta - to powinna być nazwa producenta, choć nie wiem czy browar w Fastowie warzy nadal piwo i czy nie jest to Obołoń w Kijowie, który przejął kiedyś ten browar.

Ekstr. 11%, 4,4% alk.

Ładna, klasyczna etykieta, powołująca się na niemiecką tradycję,...
      2020-11-01, 03:09
    • Pancernik
      Egidius, Jantár 13°
      Pancernik
      Piwo ma być rzekomo polotmave, a w rzeczywistości jest złote nasycone, prawie klarowne.
      Piana białokremowa, drobna, dość wysoka i trwała. Zapach... ...dziwne owocowy.
      Piwo jest lekko mdłe, słodowe z delikatnym akcentem chmielu, w sumie... jakby lekko nieświeże?
      Nagazowanie...
      2019-09-19, 08:23