Propozycja nowej kategorii Plebiscytu Browar.biz - Plama roku

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Mason
    Major Piwnych Rewolucji
    🍼
    • 2010.02
    • 3280

    #76
    Wyobrażam sobie, że sprzedawca ma podstawową wiedzą na temat tego co sprzedaje, a kontra to nie jest lektura na cały wieczór. I nie dam spokoju, dla mnie jest to działanie zasługujące na tytuł plamy. Nie chcesz, to nie zagłosujesz (jeśli będzie głosowanie).
    JEDNO PIVKO NEVADI!

    Comment

    • chemmobile
      Major Piwnych Rewolucji
      • 2009.03
      • 2168

      #77
      Ciekawe czy dopuszczasz możliwość, że twoje wyobrażenia mijają się z rzeczywistością? Równie dobrze można czepiać się klienta w sklepie, że nie potrafi znaleźć ceny danego towaru, bo sprzedawca ma burdel na półkach. No przecież klient powinien orientować się jaki towar kupuje i za ile...
      Lwówek Śląski - 800 lat tradycji piwowarskich.
      Kto piwem szynkuje, dawać ma właściwą miarę, kto to ominie, zapłaci 4 białe grosze kary - lwóweckie prawo piwowarskie AD 1609

      Comment

      • pioterb4
        Major Piwnych Rewolucji
        • 2006.05
        • 4322

        #78
        Klient nie musi znać się na asortymencie sklepu, sprzedawca - owszem.

        Comment

        • chemmobile
          Major Piwnych Rewolucji
          • 2009.03
          • 2168

          #79
          Sprzedawca może się znać na asortymencie, a nie musi o niuansach promocyjnych w przypadku, gdy organizator promocji nie ma ochoty go o tym skutecznie poinformować. Wystarczy wraz z towarem rozesłać materiały reklamowe (np. plakat z informacją o premierze).
          Last edited by chemmobile; 2012-12-05, 16:30.
          Lwówek Śląski - 800 lat tradycji piwowarskich.
          Kto piwem szynkuje, dawać ma właściwą miarę, kto to ominie, zapłaci 4 białe grosze kary - lwóweckie prawo piwowarskie AD 1609

          Comment

          • pioterb4
            Major Piwnych Rewolucji
            • 2006.05
            • 4322

            #80
            No to się zgadzam, że przedstawiciele handlowi powinni tu dobrze każdego poinformować. Czy tej komunikacji ze strony dystrybutora zabrakło, czy po prostu poszanowania słownych umów to już się pewnie nie dowiemy.

            Comment

            • chemmobile
              Major Piwnych Rewolucji
              • 2009.03
              • 2168

              #81
              Nie przedstawiciel handlowy, a organizator. Przedstawiciel ma inne zadania. Jeśli zatem organizator nie przejmuje się zbytnio odpowiednią oprawą promocyjną, to dlaczego leje się pomyje na sprzedawców wymagając od nich większych działań, niż od organizatora?
              Gdzie jest PSPD? Czemu nikt od kilku lat (!!!) nie chce o to zadbać? Miało być tyle dobrego z oficjalnej współpracy domowych piwowarów z browarem koncernowym. Jak dotąd ci pierwsi są wykorzystywani w działaniach marketingowych GŻ, a na promocję tak (podobno) ważnej inicjatywy piwowarów nie ma chęci/pieniędzy? Kto dał plamę: piwowarzy, PSPD, GŻ?
              Lwówek Śląski - 800 lat tradycji piwowarskich.
              Kto piwem szynkuje, dawać ma właściwą miarę, kto to ominie, zapłaci 4 białe grosze kary - lwóweckie prawo piwowarskie AD 1609

              Comment

              • becik
                Generał Wszelkich Fermentacji
                🍼🍼
                • 2002.07
                • 14999

                #82
                Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Mason Wyświetlenie odpowiedzi
                Mocny kandydat na plamę roku: przedpremierowa sprzedaż Brackiego Rauchbocka. Plus tłumaczenie "nie wiedzieliśmy", podczas gdy na kontrze jest napisane jak byk, że sprzedaż zaczyna się szóstego grudnia.

                Jezu, chłopie...
                Miałem coś jeszcze napisać ale tak mnie rozbawiłeś, że z dobrym humorem odpuszczam sobie
                Gdybyśmy nie mieli Warszawy w Generalnym Gubernatorstwie, to nie mielibyśmy 4/5 trudności, z którymi musimy walczyć. Warszawa jest i pozostanie ogniskiem zamętu, punktem, z którego rozprzestrzenia się niepokój w tym kraju - Hans Frank 14.12.1943 http://zamkidwory.forumoteka.pl

                Comment

                • iron
                  Pułkownik Chmielowy Ekspert
                  🍼🍼
                  • 2002.08
                  • 6762

                  #83
                  A może plamą roku jest dla ortodoksów kolaboracja piwowara domowego z browarem słynacym z mózgotrzepów (pils wg definicji amerykańskiej - bez dekokcji i chmielony także chmielem goryczkowym), oraz bycie przez tegoż samego piwowara ambasadorem jakby nie patrzeć koncernu w pewnym zakresie jego dzialania, co prawda, ale zawsze (no ale to juz zobowiązania PSPD).
                  Ja mam to gdzieś, ale jak widzę takie histeryczne wpisy jak co poniektóre powyższe, to postanowiłem sobie trochę poironizować
                  Last edited by iron; 2012-12-05, 18:08.
                  bigb@n-s.pl; na Allegro jestem jako "moczu" :)
                  Nasze uszatki do podziwiania na stronie www.n-s.pl/bigb
                  Rock, Honor, Ojczyzna

                  Comment

                  • becik
                    Generał Wszelkich Fermentacji
                    🍼🍼
                    • 2002.07
                    • 14999

                    #84
                    Spoko Iron, koncern to koncern a my mamy na forum Ambasadora Heineken Polska
                    Gdybyśmy nie mieli Warszawy w Generalnym Gubernatorstwie, to nie mielibyśmy 4/5 trudności, z którymi musimy walczyć. Warszawa jest i pozostanie ogniskiem zamętu, punktem, z którego rozprzestrzenia się niepokój w tym kraju - Hans Frank 14.12.1943 http://zamkidwory.forumoteka.pl

                    Comment

                    • Maremali
                      Major Piwnych Rewolucji
                      • 2002.05
                      • 1955

                      #85
                      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika żąleną Wyświetlenie odpowiedzi
                      Mason, daj spokój. Wyobrażasz sobie, że sprzedawcy po przyjściu transportu piw zaczynają zgłębiać kontry w poszukiwaniu informacji o tym, czy przypadkiem nie ma ograniczeń dotyczących daty ich sprzedaży? Takie rzeczy komunikuje się bardziej oficjalnymi drogami.
                      Raczej sprzedawca ma obowiązek zerknąć na datę wydrukowaną na kontrze choćby po to aby sprawdzić czy to piwo nadaje się do spożycia, gdyż w przeciwnym przypadku nie powinien wprowadzać takiego towaru do sprzedaży.
                      http://maremali.web-album.org/

                      Comment

                      • Krzysiu
                        D(r)u(c)h nieuchwytny
                        • 2001.02
                        • 14936

                        #86
                        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Mason Wyświetlenie odpowiedzi
                        Mocny kandydat na plamę roku: przedpremierowa sprzedaż Brackiego Rauchbocka. Plus tłumaczenie "nie wiedzieliśmy", podczas gdy na kontrze jest napisane jak byk, że sprzedaż zaczyna się szóstego grudnia.
                        Ogólnie zgadzam się z tym. Może nie "plama roku", ale kandydat na pudło z pewnością. Wszystko to, co się dzieje wokół tej promocji, to jakaś kpina - miesiąc wcześniej można już kupić od handlarzy kapsle i podstawki, tydzień przed oficjalną premierą piwo jest w sprzedaży.

                        Jeśli to ma być porządna premiera, to trzeba dopilnować, żeby wszystkie terminy były dotrzymane i nie wyciekały żadne gadżety. Jeśli komuś nie chce się tego zrobić, to po kiego grzyba ściemniać o promocji? wywalić po prostu piwo do sklepów i tyle.

                        Comment

                        • Cez
                          Major Piwnych Rewolucji
                          • 2003.01
                          • 1789

                          #87
                          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Krzysiu Wyświetlenie odpowiedzi
                          Jeśli to ma być porządna premiera, to trzeba dopilnować, żeby wszystkie terminy były dotrzymane i nie wyciekały żadne gadżety. Jeśli komuś nie chce się tego zrobić, to po kiego grzyba ściemniać o promocji? wywalić po prostu piwo do sklepów i tyle.
                          Zgadzam się z tym całkowicie. Dziwne, że nie ma już oceny piwa...
                          Widocznie GŻ nie zależało albo nie potrafiła dopilnować premiery, albo to takie nasze polskie podejście. "Skoro ja już je mam, to napiszę o nim niech inni zazdroszczą, podrażnię ich, jestem lepszy i tak nic mi się nie stanie".... A piwo i tak sprzeda się jak świeże bułeczki, mimo naszego niesmaku.
                          Masz stare niepotrzebne rzeczy, to napisz.

                          Comment

                          • wasyll
                            Major Piwnych Rewolucji
                            • 2008.09
                            • 1823

                            #88
                            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Mason Wyświetlenie odpowiedzi
                            Mocny kandydat na plamę roku: przedpremierowa sprzedaż Brackiego Rauchbocka. Plus tłumaczenie "nie wiedzieliśmy", podczas gdy na kontrze jest napisane jak byk, że sprzedaż zaczyna się szóstego grudnia.
                            Plamę tutaj dali organizatorzy premiery, a nie sprzedawcy. Ktoś już napisał tutaj, że to GŻ powinna dbać o to, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik i ja sie z tym zgadzam całkowicie.

                            Nawet Sz.P. Tołwiński zabrał głos w tej sprawie i z tego co pamiętam przyznał, że dali ciała.
                            www.katalogpodstawek.pl - darmowy katalog polskich podstawek piwnych!

                            Comment

                            • żąleną
                              D(r)u(c)h nieuchwytny
                              • 2002.01
                              • 13239

                              #89
                              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Maremali Wyświetlenie odpowiedzi
                              Raczej sprzedawca ma obowiązek zerknąć na datę wydrukowaną na kontrze choćby po to aby sprawdzić czy to piwo nadaje się do spożycia, gdyż w przeciwnym przypadku nie powinien wprowadzać takiego towaru do sprzedaży.
                              Zgadzam się. Zerka, sprawdza termin, stawia na półkę. Może wpadnie mu w oczy tekst o dacie premiery, może nie.

                              Comment

                              • jacer
                                Pułkownik Chmielowy Ekspert
                                • 2006.03
                                • 9875

                                #90
                                Informacje na temat daty rozpoczęcia sprzedaży (06.12.2012 g.18:00) znajdują się na kontretykiecie oraz na materiałach, które otrzymali sprzedawcy. Niestety, nie mamy wpływu na ich działania, niezgodne z otrzymanymi wytycznymi.


                                Nie wiedziałem, że mamy na forum tylu handlowców siedzących w handlu od wielu lat i znających ich zachowania.
                                Milicki Browar Rynkowy
                                Grupa STYRIAN

                                (1+sqrt5)/2
                                "Nie ma (...) piwa, które smakowałoby wszystkim. Każdy browarnik, który próbuje takie przygotować, skazany jest na klęskę" - Michael Jackson
                                "Dobrzy ludzie piją dobre piwa" - Hunter S. Thompson
                                No Hops, no Glory :)

                                Comment

                                Przetwarzanie...
                                X