Może było, może nie, ja nie znalazłem.
Nie wiem, czy to jest w ogóle możliwe, ale jakiś taki automatyczny sytem weryfikacji:
- po roku nieaktywności system wysyła pytanie, czy klient nadal chce należyc do serwisu.
Dalej można założyć dwojakie rozwiązanie:
a) rozszerzające - brak odpowiedzi jest uważany za potwierdzenie i za rok następuje kolejne pytanie.
b) uścislające - brak odpowiedzi powoduje usnięcie z serwisu.
Oczywiście wszystko zależy od odpowiedzi na ogólne pytanie, czy lepiej mieć dużo uzytkowników, czy dużo użytkowników aktywnych.
Nie wiem, czy to jest w ogóle możliwe, ale jakiś taki automatyczny sytem weryfikacji:
- po roku nieaktywności system wysyła pytanie, czy klient nadal chce należyc do serwisu.
Dalej można założyć dwojakie rozwiązanie:
a) rozszerzające - brak odpowiedzi jest uważany za potwierdzenie i za rok następuje kolejne pytanie.
b) uścislające - brak odpowiedzi powoduje usnięcie z serwisu.
Oczywiście wszystko zależy od odpowiedzi na ogólne pytanie, czy lepiej mieć dużo uzytkowników, czy dużo użytkowników aktywnych.
Comment