Ankiety - propozycje

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Czapayew
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2002.10
    • 1966

    #61
    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Seta Wyświetlenie odpowiedzi
    Zagłosowałem w plebiscycie Piwo Roku 2011 browar.biz bo:
    a) tak
    b) jest to najlepszy portal na świecie i uwielbiam wszystko co tu jest
    c) chciałem popisać się przed dziewczyną/chłopakiem
    d) wszystkie Artury to fajne chłopy
    e) nudziło mi się w pracy, a zablokowali mi fejsa i jutiuba
    f) lubię se walnąć rano jedno z butelki
    g) uważam to za mój obywatelski obowiązek
    h) nie mam brzozowej witki
    i) nie mam zdania
    j) przez pomyłkę kupiłem TYSKIE i mi zasmakowało
    k) liczę na atrakcyjne nagrody (Mercedes, wycieczka na Bora-Bora)
    l) myślałem, że głosuję w plebiscycie na najlepszy krem do stóp
    m) moja rurka dalej nie bulka
    n) zaprojektowałem etykietę do PINTY miodowej
    "W winie jest mądrość, w piwie siła, a w wodzie są tylko bakterie"

    www.zamkoszlaki.com
    www.piwnekapsle.net

    Comment

    • ART
      mAD'MINd
      🥛🥛🥛🥛🥛
      • 2001.02
      • 23930

      #62
      Rurkaniebulka zamieszczona. Niech ktoś panuje nad tym aby w stosownym czasie się upomnieć o nową ankietę, tym razem mniej absurdalną - dla odmiany
      Last edited by ART; 2012-01-27, 03:30.
      - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
      - Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
      - Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa

      Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).

      Comment

      • Sokół83
        Major Piwnych Rewolucji
        • 2004.12
        • 1598

        #63
        Analyza ankiety o egzotykach.

        W ankiecie wzięło udział 480 osób, co jest chyba jednym z lepszych wyników. Wynika z niej, że piwa egzotyczne mają pewną grupę amatorów, wśród świadomych piwoszy.
        - Niespełna 26% w ogóle nie ma ochoty na takie piwa
        - Prawie 40% kupiłoby takie piwo za maksymalnie 10zł. Jako, że jest to raczej niewykonalne (no może poza ściąganiem piw z Europy, z krajów typu Mołdawia czy Albania), efekt będzie taki, że 65% świadomych piwoszy przejdzie obok takiego piwa obojętnie.
        - Trochę więcej niż co trzeci piwosz (prawie 35%) jest w stanie zapłacić za takie piwo więcej niż 10zł, przy czym większość (27%) może dać za nie max 25zł
        Last edited by Sokół83; 2012-01-27, 09:00.
        Z INNEJ BECZKI

        www.fotopolska.eu

        Comment

        • Seta
          D(r)u(c)h nieuchwytny
          • 2002.10
          • 6964

          #64
          To może np największe "nieporozumienie" polskiego rynku piwnego:
          - "piwa smakowe"
          - brak porządnych polskich lagerów
          - fetysz piwa niepasteryzowanego / regionalnego
          - sprzedawanie przez niektóre browary piw ewidentnie zepsutych
          - brak informacji nt ekstraktu / składu na etykietach
          ...
          Last edited by Seta; 2012-01-27, 14:29.

          Comment

          • żąleną
            D(r)u(c)h nieuchwytny
            • 2002.01
            • 13239

            #65
            Wyszłaby ankieta, w której chyba wielu chciałoby oddać głos na opcję "wszystko powyższe razem wzięte".

            Comment

            • Mason
              Major Piwnych Rewolucji
              🍼
              • 2010.02
              • 3280

              #66
              Następna to wypadałoby aby była taka jak poprzednia, ale dotycząca nie lagerów, a ciekawych gatunków piw. Ciekawi mnie czy dla ogółu forumowiczów kwota 25-50 złotych za np. leżakowanego w beczkach po whisky imperialnym stoucie z małego amerykańskiego browaru to za dużo, czy w sam raz
              JEDNO PIVKO NEVADI!

              Comment

              • żąleną
                D(r)u(c)h nieuchwytny
                • 2002.01
                • 13239

                #67
                Tak, podpowiadajmy sprzedawcom, ile mogą z nas zedrzeć.

                Comment

                • Seta
                  D(r)u(c)h nieuchwytny
                  • 2002.10
                  • 6964

                  #68
                  Może jakaś zmiana tematu?
                  Np.: co kolekcjonujesz? (szkło/podstawki/etki/kapsle/...). Tyle, że powinna być możliwość wybrania kilku checkboxów.

                  Comment

                  • ucho
                    D(r)u(c)h nieuchwytny
                    • 2010.05
                    • 500

                    #69
                    Proponuję, aby za pomocą ankiety wybrać najciekawszą wypowiedź dziennikarzy i marketingowców na temat piwa w 2011 roku.

                    Comment

                    • ART
                      mAD'MINd
                      🥛🥛🥛🥛🥛
                      • 2001.02
                      • 23930

                      #70
                      Oczywiście będzie fajny pomysł jak go zrealizujesz - zbierz proszę cytaty i wpisz je tutaj łącznie z propozycją pytania.
                      - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
                      - Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
                      - Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa

                      Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).

                      Comment

                      • ucho
                        D(r)u(c)h nieuchwytny
                        • 2010.05
                        • 500

                        #71
                        Ktrórą wypowiedź z roku 2011 uważasz za najbardziej premium?

                        1. Lider innowacji
                        Jesteśmy liderem innowacji na rynku piwa w Polsce. Mamy w swoim portfolio takie projekty jak np. piwo o smaku tequili marki Desperados czy opakowanie 1,5-litrowe Mega Warki, ale nie wykluczamy kolejnych niszowych przedsięwzięć - Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Grupy Żywiec SA

                        2. Siła spokoju
                        Unikalna technologia warzenia piwa niepasteryzowanego wydobywa z niego to co najlepsze. Doskonały aromat i smak, połączony z siłą spokoju i tradycji - mówi Beata Strzeszewska, zajmująca się marką Leżajsk.

                        3. Nuda
                        Doszliśmy do wniosku, że rynek piwa w Polsce w ostatnich latach stał się nudny, niewiele się na nim działo. To jedna z przyczyn utrzymującej się na nim od kilku lat stagnacji - Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Grupy Żywiec SA

                        4. Eko-świadomość
                        Proekologiczne rozwiązanie zastosowane dla żywieckiego piwa podkreśla jego premiowość. Konsumenci Żywca cenią wysoką jakość w każdym wymiarze. Jednocześnie są najbardziej eko-świadomi ze wszystkich piwoszy. Nowe, unikalne opakowanie Żywca to przełom pod względem zarówno jakości, jak i ekologii na polskim rynku piwa - mówi Joanna Nowakowska, marketing manager Żywca.

                        5. Receptura
                        W odróżnieniu od innych nie planujemy obecnie obniżenia zawartości alkoholu ani Warki, ani żadnego innego piwa. Spowodowałoby to zmianę receptury, a w konsekwencji powstanie całkowicie nowego piwa. Z markami takimi jak Żywiec, który jest warzony od 155 lat, nie możemy sobie pozwolić na pójście drogą na skróty - komentuje legislacyjne pomysły rządu Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Grupy.

                        6. Aparatura
                        Nasze piwo jest w stu procentach niepasteryzowane - mówi Melania Popiel, rzecznik prasowy Carlsberg Polska, producenta piwa Kasztelan. - Dysponujemy bardzo drogą aparaturą, na którą nie mogą sobie pozwolić przedstawiciele małych browarów. Dzięki temu jesteśmy w stanie destylować nasze piwo poprzez metodę mikrofiltracji - dodaje Popiel

                        7. Letarg
                        Jeszcze do niedawna polski rynek piwa tkwił w letargu. M.in. za sprawą aktywności marek należących do Grupy Żywiec, od początku roku rynek stał bardziej zorientowany na potrzeby konsumenta. Tym razem firma piwowarska z udziałem rynkowym przekraczającym 30 proc. uatrakcyjnia opakowanie piwa Tatra. - Anonim, zywiectrade.pl

                        8. Etno-obserwacje
                        Design Łomży Niepasteryzowane wynika z odkryć z badań etno-obserwacyjnych w sklepach i piwiarniach, warsztatów z udziałem przedstawicieli działu marketingu, produkcji browaru, a także fokusów przy ognisku i piwie z osobami z grupy docelowej oraz analizy trendów społeczno-kulturowych. – Anonim, touch-ideas.com

                        9. Zwykłe piwa
                        Takiego piwa nie ma na rynku. Nie ma go zresztą nigdzie w Europie. Dostępne jest bezalkoholowe albo po prostu zwykłe. W ustawie o wychowaniu w trzeźwości pojawia się informacja o piwie z zawartością alkoholu 4,5 proc., natomiast 3,5 proc. to zupełna nowość. Podobno chodziło o to, by nie premiować żadnych browarów, bo rzeczywiście tak słabego piwa nikt nie produkuje - mówi Paweł Kwiatkowski z Kompanii Piwowarskiej

                        10. Unikalna niepowtarzalność
                        Guinness charakteryzuje się niepowtarzalnym goryczkowym smakiem, ciemno-brązową barwą i niepowtarzalną kremową pianą. Unikalność Guinnessa z nalewaka będzie można doświadczyć w blisko 300 pubach w całej Polsce. Dodatkowo, dzięki unikalnej technologii puszek, konsumenci również w domu mogą serwować perfekcyjnego Guinnessa z gęstą, kremową pianą. - Anonim, zywiectrade.pl

                        Z trudem ograniczyłem się do tej dziesiątki.
                        Last edited by ucho; 2012-01-29, 19:37.

                        Comment

                        • ART
                          mAD'MINd
                          🥛🥛🥛🥛🥛
                          • 2001.02
                          • 23930

                          #72
                          Fajne, tylko jeszcze ciężar trzeba rozłożyć na większą liczbę producentów, bo wychodzi na to że najbardziej złotouści pracują w Grupie Żywiec
                          - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
                          - Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
                          - Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa

                          Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).

                          Comment

                          • Cooper
                            Pułkownik Chmielowy Ekspert
                            🍼🍼
                            • 2002.11
                            • 6056

                            #73
                            "fokusy przy ognisku i piwie" czyli najebka na integrze żądzą i na to bym głosował choć prawie cała reszta to też rodzynki.
                            Piętnastego czerwca roku dwa tysiące czwartego zbóje z bandy Heńka zamkły "Królewskiego" !!!
                            1944 - brunatni niszczą Browar Haberbuscha. W 60. rocznicę zieloni niszczą Browar Warszawski.

                            Zbiór etykiet z Tanzanii, zbiór polskich bloczków kelnerskich sprzed 1945 roku i et z motywem borsuka na Facebooku

                            Comment

                            • ucho
                              D(r)u(c)h nieuchwytny
                              • 2010.05
                              • 500

                              #74
                              To mogę coś dorzucić do puli od konkurencji.

                              11. Szeroka oferta
                              W tym roku nie planujemy już launchu innych wariantów piwa, ale i tak oferta marki Łomża należy do najszerszych na rynku. Nasi konsumenci, jak widać po wynikach, doceniają możliwość wyboru, jaką im daliśmy. Wydaje się, że zmiana preferencji świadomych konsumentów piwa w kierunku autentycznych, regionalnych piw to nie tylko moda, ale i dłuższy trend obserwowany zresztą na wielu dojrzałych rynkach piwnych, a takim powoli staje się Polska - mówi Radosław Kasyk z Browarów Regionalnych Łomża.

                              12. Super Premium
                              Pilsner Urquell jest produktem z segmentu super premium. Jest przeznaczony dla konsumentów, dla których głównym kryterium decydującym o zakupie jest chęć doświadczenia wyjątkowego smaku a nie cena - podkreśla Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej

                              Comment

                              • Mason
                                Major Piwnych Rewolucji
                                🍼
                                • 2010.02
                                • 3280

                                #75
                                Uważam, że wybory "kwiatka roku" należy dodać do plebiscytu na Piwo Roku, ogłosić na FDP i uhonorować odpowiednim dyplomem
                                JEDNO PIVKO NEVADI!

                                Comment

                                Przetwarzanie...
                                X