Choć niektórzy zauważyli - to klika osób pewnie nie jest tego świadoma - ONET w różny sposób lubi komplikować ludziom życie - z jednej strony Użytkownikom ichniej poczty - z drugiej strony administratorom różnych stron z których wychodzą maile do Użytkowników skrzynek @ONET.
Dzień w dzień otrzymuję dzisiątki zwrotów powiadomień o nowych postach / PW / czy innych listów wysyłanych za pomocą formularzy na stronie browarbizu (nie dot. webmaila). Zwrot taki zawiera informację jakoby odbiorca listu (@onet.pl, @op.pl, etc. ) miał przepełnioną skrzynkę (co przy deklarowanych pojemnościach skrzynek rzędu 250mB 1GB wydaje się być kuriozalne). Po sprawdzeniu przez kilka osób czy faktycznie miały pelne skrzynki okazywało się że miejsca miały wbród.
Ponieważ moje próby w sprawie rozwiązania problemu z Onetem spełzły jak na razie na niczym - tak więc jeśli ktoś ma zastrzeżenia do swego ulubionego dostawcy poczty - niechaj kieruje swe zastrzeżenia do nich bezpośrednio.
Dzień w dzień otrzymuję dzisiątki zwrotów powiadomień o nowych postach / PW / czy innych listów wysyłanych za pomocą formularzy na stronie browarbizu (nie dot. webmaila). Zwrot taki zawiera informację jakoby odbiorca listu (@onet.pl, @op.pl, etc. ) miał przepełnioną skrzynkę (co przy deklarowanych pojemnościach skrzynek rzędu 250mB 1GB wydaje się być kuriozalne). Po sprawdzeniu przez kilka osób czy faktycznie miały pelne skrzynki okazywało się że miejsca miały wbród.
Ponieważ moje próby w sprawie rozwiązania problemu z Onetem spełzły jak na razie na niczym - tak więc jeśli ktoś ma zastrzeżenia do swego ulubionego dostawcy poczty - niechaj kieruje swe zastrzeżenia do nich bezpośrednio.