Ponieważ nie mam zbytnio czasu aby się co rusz tłumaczyć dlaczego wysyłane listy z browarbizowych skrzynek mailowych zostają zwracane, napiszę tu:
Próby wysyłania listów z naszych skrzynek @browar.biz od nastu miesięcy kończą się niepowodzeniem gdzyż przesyłki są odrzucane przez serwery Grupy Żywiec i wracają do nadawcy, który otrzymuje m.in. taki komunikat:
dotyczy to wszelkich domen należących do GŻ. możliwe że też światowych domen związanych z Heinekenem, ale nie sprawdzałem. Interweniowałem wielokrotnie u informatyków z GŻ, ale nic nie zrobiono z tym fantem. Nie widniejemy w żadnych RBLach (bazy danych o spammerach) ale ciągle tłumaczą się jednym - że blokoda jest odgórna ze strony Heinekena i nie mogą (nie chcą?) nic z tym zrobić.
i taki pat trwa już od dobrych kilkunastu mieisęcy.
jeśli ktoś życzy sobie pisać maile do Grupy Żywiec, musi skorzystać z konta emailowego w innej domenie niżli browar.biz.
dziękuję za uwagę i pozdrawiam życzliwych z Heinekena.
Próby wysyłania listów z naszych skrzynek @browar.biz od nastu miesięcy kończą się niepowodzeniem gdzyż przesyłki są odrzucane przez serwery Grupy Żywiec i wracają do nadawcy, który otrzymuje m.in. taki komunikat:
<adresat@Dowolna.Domena.Grupy.Zywiec.pl>:
Connected to ADRES.IP but sender was rejected.
Remote host said: 554 Mail from NADAWCA@browar.biz rejected for policy reasons.
Connected to ADRES.IP but sender was rejected.
Remote host said: 554 Mail from NADAWCA@browar.biz rejected for policy reasons.
i taki pat trwa już od dobrych kilkunastu mieisęcy.
jeśli ktoś życzy sobie pisać maile do Grupy Żywiec, musi skorzystać z konta emailowego w innej domenie niżli browar.biz.
dziękuję za uwagę i pozdrawiam życzliwych z Heinekena.