Jak zacząć?

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Related Topics

Collapse

• Orerendri
    Jak zacząć z brewkitami?
    Orerendri
    Znajomy z pracy podarował mi ostatnio butelkę samowyrobnego piwa z brewkitu. Pierwszy raz miałem z takowym do czynienia, bo wstyd się przyznać - do tej pory piłem mniej lub bardziej markowe koncerniaki. Nawet nigdy nie próbowałem piw rzemieślniczych, bo u nas trudno dostać coś, co nie pochodzi...
    2020-04-16, 08:02
  • Piotr7
    drożdże dla początkującego
    Piotr7
    Witam!
    Jestem nowy w warzeniu. Bardzo lubię piwo, jego koneserem jestem od dawna. i dlatego zdecydowałem się zacząć warzyć.
    Wciąż przeglądam forum, jest tu mnóstwo informacji i jeszcze wiele do nauczenia się. ale chciałbym się dowiedzieć jakie drożdże polecacie dla początkującego?...
    2024-12-09, 13:24
  • Petitpierre
    2024.07.05-07, Rzeszów, VIII Rzeszowski Festiwal Piwa
    Petitpierre
    Warto zacząć może nie od tego, że browary zgłaszające akces spływały bardzo powoli (dzień przed Festiwalem wyglądało, że będzie z osiem), ale od fatalnej logistyki-rok temu były siedziska stoliki itd, a teraz tylko takie stoliki wyższe i też nie za dużo i niestety jak na raucie-na stojąco....
    2024-07-07, 17:28
  • pebejot
    Rumunia, Bukareszt, Strada Sarafinești 16B, Brews Brothers
    pebejot
    Właściwie trzeba zacząć od tego, że nie wiadomo, do jakiej kategorii ten browar zakwalifikować.
    Brews Brothers powstał w 2018 roku. Zlokalizowany jest w jednorodzinnym domu we wschodniej dzielnicy Bukaresztu niedaleko stadionu narodowego.
    Z głównego dworca kolejowego jest stąd...
    2023-12-20, 22:22
  • Grbuy
    Piwo z ekstraktów słodowych. Podstawy
    Grbuy