Fermentacja piw Belgijskich

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Related Topics

Collapse

• Kamil97
    Fermentacja brewkitu coopersa ustała po 2 dniach
    Kamil97
    Cześć, na wstępie zaznacze, że jestem kompletnym amatorem i prosze o wyrozumiałość oraz porady
    W sobote "nastawilem" brewkit ipa coopers'a, zmierzyłem blg i wynosiło 12. Piwo pięknie i donośnie bulgotwało już w sobote oraz całą niedziele. W poniedzialek rurka nie wydawała...
    2023-04-05, 17:59
  • e-prezes
    Fortuna, Komes Strong Blonde
    e-prezes
    Nie bez szczypty złośliwości mówi się, że "belgia" (czytaj. belgijskie piwa) jest nudna. Jednym z pierwszych piw belgijskich, które w dawnych czasach wypiłem i całkowicie nie zrobiło na mnie wrażenia to był Duvel. Piwo w takim samym stylu jak to, które opisuję. Kupiłem (albo...
    2023-10-01, 17:32
  • RomaNzRumunii
    Vienna lager bardzo wolną fermentacja
    RomaNzRumunii
    Witam wszystkich serdecznie, mój drugi brewkit, jak w tytule Vienna lager z Gozdawy, do tego pucha słodu zamiast cukru(za radami kolegów z forum) no i trochę się zamuliłem i dodałem 1 kg glukozy (nie wiem czy nie przesadziłem). Drożdże z zestawu, według producenta fermentują nawet w 14...
    2022-01-25, 17:05
  • balon91
    Zatrzymana fermentacja??
    balon91
    Witam serdecznie.
    W piątek nastawiłem swoje pierwsze piwo z brewkitu.
    postanowiłem dzisiaj sprawdzić BLG, fermentacja wydaje się że ustała. Chciałem się upewnić czy wszystko jest ok i w sobotę miało być przelane do drugiego pojemnika na cichą.

Niestety przez moją niecierpliwość...
    2021-07-14, 16:39
  • krzysztoft
    fermentacja burzliwa czy zakażenie?
    krzysztoft
    Jest to moja pierwsza warka, a więc doświadczenia nie mam żadnego. Z tego co przeczytałem oraz zobaczyłem wynika, że fermentacja burzliwa charakteryzuje się pojawieniem piany, ruchem w fermentorze oraz wydzielającym się CO2, który powinien powodować "bulgotanie w rurce. U mnie niestety...
    2019-04-01, 01:18