MYO czy Coopers?

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Cheetaha
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2015.08
    • 6

MYO czy Coopers?

No właśnie czym się różnią? Zabieram sie do pierwszego piwa, czytałem wiele pochlebnych opinii o coopersie lecz o MYO pierwszy raz słyszę. Którą firmę byście radzili wybrać? MYO zdaje się być łatwiejsze w użyciu.
    Przy okazji tutaj zestaw brewkitów, z którego mogę wybrać przy zamówieniu jeden, wszystkie w tej samej cenie. Co polecacie by posmakowało domownikom, żadni smakosze ;D
    Attached Files

Related Topics

Collapse

• kurek93
    Lager coopers
    kurek93
    Na wstępie chciałbym się przywitać. Jestem amatorem, robię pierwsze piwko lager z brewkita. Potrzebuje pomocy. Zrobiłem swoje pierwsze piwko, początkowe Blg 12, fermentacja 18 stopni, a teraz od kilku dni w 23. Wczoraj 5.01 mija dwa tygodnie. Blg stanęło od kilku dni na 4. Według kalkulatora...
    2023-01-06, 19:13
  • MaciekZZ
    Sprzedam zestaw do wyrobu piwa Biowin Coopers Lager
    MaciekZZ
    Witam.

Sprzedam zestaw do wyrobu piwa (mikrobrowar)

Zestaw zawiera:
    - Plastikowy pojemnik fermentacyjny 30 L z pokrywą
    - Kran do pojemnika
    - Mieszadło plastikowe
    - Rurkę fermentacyjną
    - Areometr z menzurką (miernik cukru)
    -...
    2020-01-13, 12:21
  • dulukgrzegorz
    Ciemny ekstrakt niechmielony Coopers
    dulukgrzegorz
    Cześć wszystkim,

Chciałbym was zapytać czy mielście okazję uwarzyć piwo z ciemnego ekstraktu niechmielonego?

Jeżeli tak, moglibyście się podzielić jakich chmieli i jak je użyliście?

Będzie to moje pierwsze podejście po 2 warkach z brew-kitu...
    2022-10-04, 14:48
  • ART
    Jak tworzyć nowe wpisy w dziale Wydarzenia?
    ART
    Zachęcam do wprowadzania informacji o nadchodzących wydarzeniach w naszym piwnym świecie.

Żeby Wydarzenia wyświetlały się odpowiednio także na liście nadchodzących imprez trzeba poprawnie wypełnić formularz nowego wpisu.

Najpierw wybór najodpowiedniejszego działu...