Szybka fermentacja - lekka piana

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

Related Topics

Collapse

• Kamil97
    Fermentacja brewkitu coopersa ustała po 2 dniach
    Kamil97
    Cześć, na wstępie zaznacze, że jestem kompletnym amatorem i prosze o wyrozumiałość oraz porady
    W sobote "nastawilem" brewkit ipa coopers'a, zmierzyłem blg i wynosiło 12. Piwo pięknie i donośnie bulgotwało już w sobote oraz całą niedziele. W poniedzialek rurka nie wydawała...
    2023-04-05, 16:59
  • SielskieWzgorze
    Pierwsze warki - Czeski Leżak, Koźlarz
    SielskieWzgorze
    Witam serdecznie wszystkich piwowarów.

W dniach 14-15 luty 2024 popełniłem swoje dwie pierwsze warki. Pomimo całkowitego braku doświadczenia z warzeniem piwa, z uwagi na sprzyjające warunki fermentacji wybór padł na dolniaki tj. "czeskiego leżaka" oraz "koźlarza".
    ...
    2024-02-19, 09:28
  • Zaiksik
    Trudne początki
    Zaiksik
    Witam
    Nie jestem pewien czy jest to dobre miejsce na takie pytania,ale spróbuję...najwyżej admin mnie gdzieś przekieruje...
    Jestem całkowitym nowicjuszem jeśli chodzi o warzenie piwa, naoglądałem się filmów pewnego Pana i cóż... pierwsza warka z brewkitu nastawiona...
    Wszystko...
    2024-08-27, 17:13
  • RomaNzRumunii
    Vienna lager bardzo wolną fermentacja
    RomaNzRumunii
    Witam wszystkich serdecznie, mój drugi brewkit, jak w tytule Vienna lager z Gozdawy, do tego pucha słodu zamiast cukru(za radami kolegów z forum) no i trochę się zamuliłem i dodałem 1 kg glukozy (nie wiem czy nie przesadziłem). Drożdże z zestawu, według producenta fermentują nawet w 14...
    2022-01-25, 16:05
  • RomaNzRumunii
    Kolsch temperatura fermentacji
    RomaNzRumunii
    Witam, kupiłem zestaw kolscha z browamatora i w instrukcji jest żeby po tygodniu wstawić do pomieszczenia poniżej 10 stopni ale drożdże to s-33, czy one nie padną przy dziesięciu stopniach? Po 7 dniach mam blg 5, fermentuje w 18 stopniach, przetrzymać jeszcze w tej temperaturze czy wstawić...