Fermentacja

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • zezking
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2017.05
    • 2

Fermentacja

Po ponad 24h piwo nie bulgocze, w skali Ballinga ma około 5 (o ile dobrze odczytałem, nie sprawdzałem ile miał w momencie wlewania do wiadra). Po otwarciu wieczka widzę małe bąbelki. Czy można 2 raz zaaplikować drożdże? Z góry dzięki za szybką odpowiedź.
  • zezking
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2017.05
    • 2

Poprawka po ponad 48h!

Comment

• anteks
      Generał Wszelkich Fermentacji
      🥛🥛🥛🥛
      • 2003.08
      • 10796

Napisz co to za piwo, jak długo fermentuje
      Mniej książków więcej piwa

Comment

Related Topics

Collapse

• Kamil97
        Fermentacja brewkitu coopersa ustała po 2 dniach
        Kamil97
        Cześć, na wstępie zaznacze, że jestem kompletnym amatorem i prosze o wyrozumiałość oraz porady
        W sobote "nastawilem" brewkit ipa coopers'a, zmierzyłem blg i wynosiło 12. Piwo pięknie i donośnie bulgotwało już w sobote oraz całą niedziele. W poniedzialek rurka nie wydawała...
        2023-04-05, 16:59
      • RomaNzRumunii
        Vienna lager bardzo wolną fermentacja
        RomaNzRumunii
        Witam wszystkich serdecznie, mój drugi brewkit, jak w tytule Vienna lager z Gozdawy, do tego pucha słodu zamiast cukru(za radami kolegów z forum) no i trochę się zamuliłem i dodałem 1 kg glukozy (nie wiem czy nie przesadziłem). Drożdże z zestawu, według producenta fermentują nawet w 14...
        2022-01-25, 16:05
      • balon91
        Zatrzymana fermentacja??
        balon91
        Witam serdecznie.
        W piątek nastawiłem swoje pierwsze piwo z brewkitu.
        postanowiłem dzisiaj sprawdzić BLG, fermentacja wydaje się że ustała. Chciałem się upewnić czy wszystko jest ok i w sobotę miało być przelane do drugiego pojemnika na cichą.

Niestety przez moją niecierpliwość...
        2021-07-14, 15:39
      • krzysztoft
        fermentacja burzliwa czy zakażenie?
        krzysztoft