Santabs - Chlorowe Tabletki

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Makaron
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2003.08
    • 2107

Santabs - Chlorowe Tabletki

Zdobylem Tabletki dezynfekcyjne Santabs firmy Arpal. W instrukcji obslugi napisane jest ,ze jedna tabletka rozpuszczona daje 40 ppm. Czy ktos moze wie jakie jest potrzebne sterzenie roztworu do dezynfekcji sprzetu ?
    "If you see a beer, do it a favor, and drink it. Beer was not meant to age." Michael Jackson

Related Topics

Collapse

• MrJohnyWoW
    Co daje smak tabletki w piwie
    MrJohnyWoW
    Witam wszystkich. Jestem totalnym amatorem aby było jasne. Generalnie nie pije piwa bo mi nie smakuje ale... Pomyślałem sobie, że jest tyle gatunków piw, że może ja nie trafiłem na swoje. Mi najbardziej przeszkadza w piwach smak tabletki na języku. Jakbyście sobie za długo przytrzymali np...
    2020-12-12, 00:17
  • dadek
    Belgia, Neerijse, Beekstraat 20, Brouwerij De Kroon
    dadek
    Wieś Neerijse jest położona 13 km na południowy zachód od Leuven, skąd dojechać tu można autobusem nr. 70. Idąc od przystanku nie sposób ominąć kompleksu starych budynków z czerwonej cegły, tym bardziej że od razu w pierwszym można przez okno zobaczyć stare urządzenia piwowarskie,...
    2024-10-23, 00:37
  • dadek
    Czechy, Jičín, Chelčického 8, Pub Jičín
    dadek
    Firmowa knajpka Minipivovaru Jičín znajduje się tuż przy głównym rynku, w jego południowo-zachodnim narożniku, pod łukowymi podcieniami.
    Są 2 poziomy. Na dole, od razu przy wejściu po lewej stronie, umieszczono małą przeszkloną chłodnię mieszczącą 3 tanki wyszynkowe, z których...
    2025-01-11, 02:32
  • dadek
    Austria, Wiedeń, Himmelpfortgasse 24, Mama Kraft (Huth Basement Brewery)
    dadek