Piwo pszeniczno-miodowe - aparatura i składniki

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Whitehaven
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2009.05
    • 25

Piwo pszeniczno-miodowe - aparatura i składniki

Witam!
    Od dawna nosiłem się z zamiarem zapoczątkowania produkcji własnego wymarzonego piwa. Poczytałem nieco na forum o różnych metodach, doborze sprzętu itd. ale mam po tym mętlik w głowie - prosiłbym więc o rozjaśnienie kilku wątpliwości. Na wstępie - chce osiągnąć pewien konkretny smak, łączący to co najlepsze w pitych dotychczas przeze mnie piwach. Zależy mi na piwie stosunkowo mocnym, o ciemnej głębokiej barwie, pszenicznym, gęstym i doprawianym miodem. Czy moglibyście ułożyć mi jakaś listę najlepszych składników i potrzebnej aparatury? Tak jak wspomniałem na wstępie - jestem całkowicie zielony i mam nawet wątpliwości jakiego rodzaju miód (i w którym momencie go najlepiej dodać) powinien zastosować. Z góry dzięki
  • mwa
    Pułkownik Chmielowy Ekspert
    • 2003.01
    • 5071

Witaj,
    Wypełnij profil, bo nikt CI nie odpowie.
    Aparatury nikt Ci nie skompletuje, bo nie wiadomo o co Ci chodzi dokładnie.

Piwo uwarz najlepiej sam próbując i wnioskując.
    Pozdrawiam Cię !!!!

Comment

• jacer
      • 2006.03
      • 9875

Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Whitehaven
      Na wstępie - chce osiągnąć pewien konkretny smak, łączący to co najlepsze w pitych dotychczas przeze mnie piwach. Zależy mi na piwie stosunkowo mocnym, o ciemnej głębokiej barwie, pszenicznym, gęstym i doprawianym miodem.

Takie cuda to tylko w erze

A na serio, uwarz najpierw zwykłe piwo z puszki żebyś zobaczył co i jak.
      Milicki Browar Rynkowy
      Grupa STYRIAN

(1+sqrt5)/2
      "Nie ma (...) piwa, które smakowałoby wszystkim. Każdy browarnik, który próbuje takie przygotować, skazany jest na klęskę" - Michael Jackson
      "Dobrzy ludzie piją dobre piwa" - Hunter S. Thompson
      No Hops, no Glory :)

Comment

• kopyr
        • 2004.06
        • 9475