Co kupić

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • iKrzysiek
    Kapral Kuflowy Chlupacz
    • 2009.07
    • 75

Co kupić

Jako starzy fachowcy od warzenia piwa powinniście wiedzieć wszystko na ten temat. Jestem zielony jak gruszki na wiosnę. Proszę o poradę. Chciałbym warzyć piwko. Co powinienem kupić ( kapslownicę, beczkę, termometr ? ), żeby rozpocząć produkcję piwa. Może jakieś sprawdzone przez was produkty, konkretne marki tak żebym nie musiał się uczyć na własnych błędach. jak najlepiej skompletować taki zestaw i co brać pod uwagę.
    Z góry serdeczne dzięki.
    ps.
    Szukałem w przeglądarce i nie znalazłem postów z tym tematem, albo niewłaściwie wpisywałem nazwy. Jak przeoczyłem proszę nie złośćcie się tylko podajcie linka.
  • jacer
    Pułkownik Chmielowy Ekspert
    • 2006.03
    • 9875

Kilka skleow ma zestawy startowe. Na początek starczy.

Tu masz ładny zestawik: http://www.homebrewing.pl/zestaw-spr...pro-p-190.html
    Milicki Browar Rynkowy
    Grupa STYRIAN

(1+sqrt5)/2
    "Nie ma (...) piwa, które smakowałoby wszystkim. Każdy browarnik, który próbuje takie przygotować, skazany jest na klęskę" - Michael Jackson
    "Dobrzy ludzie piją dobre piwa" - Hunter S. Thompson
    No Hops, no Glory :)

Comment

• iKrzysiek
      Kapral Kuflowy Chlupacz
      • 2009.07
      • 75

Jeszcze jedno czy Brewkity to gotowe "proszki" które zalewa się wodą i czeka na piwo?

Comment

• jacer
        Pułkownik Chmielowy Ekspert
        • 2006.03
        • 9875

Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika iKrzysiek
        Jeszcze jedno czy Brewkity to gotowe "proszki" które zalewa się wodą i czeka na piwo?
        O tym to musisz poczytać, bo wchodzimy w elementarz, który musisz sam przyswoić; http://www.piwo.org/artykuly/sposoby-warzenia-piwa/
        Milicki Browar Rynkowy
        Grupa STYRIAN

(1+sqrt5)/2
        "Nie ma (...) piwa, które smakowałoby wszystkim. Każdy browarnik, który próbuje takie przygotować, skazany jest na klęskę" - Michael Jackson