jaki sklep polecacie

Collapse
X

• Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • klaus1973
    Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
    • 2010.05
    • 104

jaki sklep polecacie

ponieważ mam zamiar wystartować jaki sklep polecacie na zakupy
    sprzętu
    surowców

czytam i czytam to wasze forum i czym więcej tekstu przeczytam tym jestem bardziej wygłupiony
    jedni elektryczne gary do zacieru inni że zwykły gar całkowicie wystarcza - do chmielenia pończochy sitka - a nic o tym w podstawowych instrukcjach dla początkujących.

jeśli byłby ktoś z okolic poznania aby mógł mi zademonstrować warzenie będę naprawdę uradowany

pozdrawiam
    klaus
    Ostatnia zmiana dokonana przez klaus1973; 2010-05-19, 08:34.
    Przegląd moich etykiet - piwa już zabutelkowane
  • Gabe
    Porucznik Browarny Tester
    • 2010.03
    • 405

Ja jestem początkującym piwowarem (póki co dwa brewkity i jedno chmielenie ekstraktów, które właśnie leżakuje), ale myślę, że mogę udzielić ci nieco kontrowersyjnej rady. Zacznij od brewkita, nie rzucaj się na głęboką wodę od razu. Kup podstawowy zestaw - jeśli ci nie zależy na oszczędzaniu możesz kupić zestaw wypasiony, ale myślę że możesz zacząć na przyklad od tego + kapslownica i kapsle, ewentualnie tego, tu oprócz butelek (i podstawowego wyposażenia kuchni, do którego zakładam masz dostęp) nic ci więcej nie potrzeba. Jeszcze trochę cierpliwości i pokory w stosunku do własnych umiejętności