Witam. Chciałbym rozpocząć swoją przygodę z przyrządaniem piwa. Czytałem o tym trochę, lecz chciałbym się poradzić jeszcze specjalistów. Mianowcie, czy uważacie, że taki zestaw będzie dobry ,,na początek": http://www.allegro.pl/item1016335142...e_butelki.html ? Dziękuję za wszystkie porady. Pozdrawiam
Sprzęt dla początkującego
Collapse
X
-
Seta ma rację, nie przepłacisz, a i parę rzeczy możesz jeszcze obciąć, pytanie ile masz kasy i ile chcesz wydać i jak długo będziesz potrzebował tego zestawu !!!
Z doświadczenia mogę Cię zapewnić, że im dłużej się będziesz zajmował piwem tym więcej miejsca będzie Ci sprzęt zabierał.
pozdrawiam M.Piwo jest dowodem, że Bóg nas kocha i pragnie naszego szczęścia.
Beniamin FranklinComment
Related Topics
Collapse
-
Witam!
Jestem nowy w warzeniu. Bardzo lubię piwo, jego koneserem jestem od dawna. i dlatego zdecydowałem się zacząć warzyć.
Wciąż przeglądam forum, jest tu mnóstwo informacji i jeszcze wiele do nauczenia się. ale chciałbym się dowiedzieć jakie drożdże polecacie dla początkującego?...-
Channel: Surowce
-
-
Mam do sprzedania zestaw do domowego warzenia piwa w skład którego wchodzi:
- garnek emaliowany z pokrywką o pojemności 30L 200 zł
- drewniana warząchew (łyżka) 10 zł
- śrutownik stołowy 200 zł
- chłodnica zanurzeniowa ze stali nierdzewnej 100 zł
- refraktometr 0-40°Brix'a...5 Photos-
Channel: Targowisko piwowarskie
2024-03-10, 19:01 -
-
Tereny poprzemysłowe otoczone kanałami na północ od centrum miasta. Stare budynki fabryczne wykorzystano jako knajpy, restauracje, sklepy, galerie i centra zabaw. Jest też i browar z wyszynkiem na miejscu w dużej hali z charakterystycznymi świetlikami na dachu. Można tu dojechać tramwajem nr....
-
Channel: Belgia
-
-
Mam do sprzedania zestaw startowy do domowej produkcji piwa; W skład zestawu wchodzą:
- pojemnik fermentacyjny 33 litry z pokrywą
- pojemnik fermentacyjny 33 litry z pokrywą oraz kranik
- termometr analogowy