Chłodnica do brzeczki

Collapse
X

• Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • overmawr
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2012.02
    • 2

Chłodnica do brzeczki

Witam
    Na forum jestem zupełnym nowicjuszem, mam za sobą kilka warek z brewkitów. Jest to mój pierwszy post ponieważ nie pytam - to czego potrzebuję w większości zostało już napisane.

Natomiast potrzebuję troszkę zbadać rynek. Otóż moja firma (jednoosobowa ) przymierza się do produkcji chłodnic do brzeczki i tu potrzebuję wszej pomocy:
    1. Czy znajdę zbyt (nie znalazłem w Polsce ofert sprzedaży)
    2. Aluminium czy miedź ?
    3. Jak cena wg Was była by rozsądna (znam swoje koszty)
    4. Co do budowy - myślicie że podwójne uzwojenie ma sens ? tzn spirala dół i spirala w górę
    5. Czy wystarczy zaoferować samą spiralę czy z wężykami i końcówkami ? (myślę że każdy ma inny kran i inną odległość od kranu.)

Z góry dzięki za odpowiedź
    Jak to ruszy to postaram się o zniżki dla forumowiczów
  • mareks
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2002.05
    • 1939

Aluminium odpada.
    Tylko miedź lub nierdzewka i raczej jedno uzwojenie bo podwójne trudno czyścić.

Comment

• Mason
      Major Piwnych Rewolucji
      🍼
      • 2010.02
      • 3280

Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika overmawr Wyświetlenie odpowiedzi
      1. Czy znajdę zbyt (nie znalazłem w Polsce ofert sprzedaży)
      2. Aluminium czy miedź ?
      3. Jak cena wg Was była by rozsądna (znam swoje koszty)
      4. Co do budowy - myślicie że podwójne uzwojenie ma sens ? tzn spirala dół i spirala w górę
      5. Czy wystarczy zaoferować samą spiralę czy z wężykami i końcówkami ? (myślę że każdy ma inny kran i inną odległość od kranu.)
      1. Myślę, że znajdziesz. Co się pojawiają na forum oferty sprzedaży chłodnic, to bardzo szybko zgłaszają się chętni. Co prawda Browamator oferuje chłodnicę z nierdziewki, ale chcą za nią 179 złotych.
      2. Miedź.