Napój bezalkoholowy z ekstraktem chmielowym

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • EdiB
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2017.01
    • 3

Napój bezalkoholowy z ekstraktem chmielowym

Witam! Pytanie nietypowe. Nie znam się na ważeniu piwa ale chcę stworzyc napój chmielowy (słodzony cukrem, zakwaszony jakimś sokiem owocowym) z dodatkiem ekstraktu chmielowego (etanolowego? CO2? izomeryzowanego?). Czy jest jakiś sposób aby ekstrakt w całości się rozpuścił w wodzie (gorącej lub zimnej). Mam próbkę ekstraktu CO2 magnat oraz ekstraktu etanolowego Perle. W przypadku tego 1-ego są tłuste oka w przypadku tego 2-ego trochę lepiej aczkolwiek dalej pływają cząstki w wodzie i jest tłusty osad na ściankach naczynia. Mógłby ktoś nakierować jak się chmieli wodę/ słodką wodę? :-)
  • anteks
    Generał Wszelkich Fermentacji
    🥛🥛🥛🥛
    • 2003.08
    • 10796

Dzień dobry, jaki problem w ważeniu? Waga zwykła czy elektroniczna? Jesli elektroniczna trzeba znaleźć włącznik i ważyć.Jeśli analogowa to tylko wkładasz towar na wagę i odczytujesz wskazanie
    Mniej książków więcej piwa

Comment

• EdiB
      Szeregowy Piwny Łykacz
      • 2017.01
      • 3

Oj smerfie...a w warzeniu? Dziękuję za merytoryczną wypowiedź, która mi wiele pomogla. Chciałam to od razu zmienić po zamieszczeniu posta ale nie miałam problem ze znalezieniem edycji.

Comment

Related Topics

Collapse

• e-prezes
        Amber, Po godzinach bezalkoholowy Porter Bałtycki
        e-prezes
        alk. poniżej 0,5; ekstrakt 10,1 °; cena 7,99 PLN w Żabkach

Zapewne pod kątem Baltic Porter Day. Niestety mam mieszane uczucia, bo mnie nie smakuje. Już sam pomysł, że takie piwo może być bezalkoholowe budzi wątpliwości kto tu wprowadza klienta w błąd. Owszem były lajtowe wersje...
        2024-12-03, 22:18
      • Pankracy
        Piotrków Trybunalski, Jana Matejki 5, Cappello pizza & burger
        Pankracy