Witam! Pytanie nietypowe. Nie znam się na ważeniu piwa ale chcę stworzyc napój chmielowy (słodzony cukrem, zakwaszony jakimś sokiem owocowym) z dodatkiem ekstraktu chmielowego (etanolowego? CO2? izomeryzowanego?). Czy jest jakiś sposób aby ekstrakt w całości się rozpuścił w wodzie (gorącej lub zimnej). Mam próbkę ekstraktu CO2 magnat oraz ekstraktu etanolowego Perle. W przypadku tego 1-ego są tłuste oka w przypadku tego 2-ego trochę lepiej aczkolwiek dalej pływają cząstki w wodzie i jest tłusty osad na ściankach naczynia. Mógłby ktoś nakierować jak się chmieli wodę/ słodką wodę? :-)
Napój bezalkoholowy z ekstraktem chmielowym
Collapse
X
Related Topics
Collapse
-
alk. poniżej 0,5; ekstrakt 10,1 °; cena 7,99 PLN w Żabkach
Zapewne pod kątem Baltic Porter Day. Niestety mam mieszane uczucia, bo mnie nie smakuje. Już sam pomysł, że takie piwo może być bezalkoholowe budzi wątpliwości kto tu wprowadza klienta w błąd. Owszem były lajtowe wersje...1 Photo-
Channel: Piwo - konkretnie
-
-
Niewielka knajpka w pawilone handlowym niedaleko pętli autobusowej przy ul. Słowackiego. Powstała w zeszłym roku w lokalu po sklepie mięsnym. W menu pizza, burgery, sałatki.
Jeżeli chodzi o piwo. Przekrój piw butelkowanych Jan Olbracht Browar Rzemieślniczy. Jest też nalewak Olbrachta....-
Channel: Łódzkie
2020-09-29, 09:04 -
-
Funkcjonujący od 2017 roku browarek umiejscowiono w starych magazynach kolejowych z czerwonej cegły. Z głównego dworca kolejowego kierujemy się równolegle do torów w kierunku wschodnim przez Kurt Schumacher Straße, przechodzimy mostem przez Gerę i dalej prosto brukowaną ulicą przez tereny...
-
Channel: Niemcy
-
-
Bożonarodzeniowe ciemne piwo z dodatkiem cynamonu, dosładzane m.in. ekstraktem stewii
12% ekstr.
4,8 % alk.
12 IBU
Aromat - jest dość słodko, czuć ciemne słody, ciut chleba razowego, po przelaniu wyraźny karmel i trochę cynamonu
Piana - wysoka, trwała,...-
Channel: Ukraina
2025-01-02, 23:50 -
-
Double IPA z ekstraktem 18.0*, alko 7.0%, IBU 25.