Witam. Na początku chciałbym zaznaczyć ,że nie jestem birofilem i wogóle jestem zielony w te klocki (tzw dziobak) natomiast dokonałym kilku ciekawych odkryć pseudo archeologicznych ,które w dużej mierze przyczyniły sie do wzrostu mojego zainteresowania historią browarnictwa.Być może w niedługim czasie wrzuce fotki tego co udało mi sie wykopac natomiast mam 2 ważne pytania i byłbym niezmiernie zobowiązany gdyby ktoś mi podał na nie odpowiedzi. 1 - Przede wszystkim chciałbym wiedzieć jakiej konsystencji należałoby sie spodziewać gdyby znależc przedwojenną butelke piwa hermetycznie zamkniętą z porcelanką i uszczelką w stanie nienaruszonym. Wiem ,że w przypadku większości win są one konsystencji galarety ale jak ma sie rzecz w przypadku piwa? 2 sprawa jest taka ,że chciałbym wiedzieć czy w takim przedwojennym piwie (chodzi mi tu konkretnie o Stettiner Bergschloss Brauerei) mogły występować jakieś kawałeczki rosłin uprawnych? np słodu itp? Czy jest to możliwe ,że te piwa miały wtedy taki naturalny osad czy to rzecz zupełnie science -fiction? Z góry dziękuje jesli ktos choc sprobuje mi fachowo odpowiedziec
pytanie o Stettiner Bergschloss Brauerei
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-