Zachęcam do wprowadzania informacji o nadchodzących wydarzeniach w naszym piwnym świecie.
Żeby Wydarzenia wyświetlały się odpowiednio także na liście nadchodzących imprez trzeba poprawnie wypełnić formularz nowego wpisu.
Najpierw wybór najodpowiedniejszego działu dla dodawanej imprezy:
np. Festiwale piwne
Standardowo kliknięcie na NOWY WPIS:
teraz - zanim jeszcze będzie się wprowadzać jakiekolwiek dane - istotne żeby wybrać odpowiedni typ wpisu, czyli tutaj kliknięcie na ikonę karty kalendarza
(bez tego wydarzenie nie będzie wyświetlać się w kalendarzu):
dzięki temu pojawią się opcje związane z wydarzeniem (daty i adres do mapki ):
1) W temacie umieszczamy najpierw DATĘ WYDARZENIA! w formacie:
RRRR-MM-DD - Miasto, Nazwa Wydarzenia
np, 2024.10.31 lub gdy wydarzenie kilkudniowe 2024.10.31-11.03
następnie [spacja] [myślnik] [spacja] miejscowość [przecinek] [spacja] nazwa imprezy
dzięki temu imprezy można łatwo posortować po dacie
Potem zapraszam do umieszczenia opisu wydarzenia.
2) jeśli znana jest strona www imprezy - podać tutaj
3) jeśli organizator ma swoją stronę na Facebooku - podać tutaj
NIE CHODZI tu o stronę Fejsbukową wydarzenia!
jeśli podasz tu coś innego niż stronę FB organizatora to nie będzie się to właściwie wyświetlać
- w efekcie ma się wyświetlać feed podmiotu organizującego imprezę
4) jeśli wydarzenie ma swoją stronę wydarzenia na Facebooku - podać tutaj
taki link ma zwykle słowo event w sobie
ale na dobrą sprawę może to też być inna strona www kierująca na informacje o tej konkretnej imprezie
system zamieni to na klikalny link.
5) po kliknięciu wybrać datę początkową imprezy
6) po kliknięciu wybrać datę końcową imprezy - jeśli to impreza jednodniowa to wybrać tę samą datę co wyżej
7) wprowadzić adres gdzie impreza się odbywa, w formacie:
miejscowość, ulica nr, nazwa obiektu
jeśli wprowadzone dane są możliwe do zinterpretowania przez aplikację mapy - to jak się kliknie PODGLĄD MAPY - będzie odpowiednio pokazana pinezka na mapce.
8) zafajkować czekboksa POKAZUJ MAPKĘ jeśli podgląd mapy wskazał prawidłowe miejsce
wtedy mapka będzie wyświetlać się na finalnej stronie.
Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem powinno wyglądac tak po zamieszczeniu:
uff...
Moderatorzy mogą w razie potrzeby wyedytować treść wpisu, daty imprezy itp.
ALE NIE MOGĄ ZMIENIĆ JEGO TYPU - pamiętasz ten punkt na początku z ikonką kalendarza?!
każdy wpis ma małą ikonkę flagi z hasłem ZGŁOŚ - należy wysłać uwagi tym właśnie sposobem, trafi tym samym do opiekuna działu.
Obecnie moderatorami są:
Ahumba oraz
anteks dla działu imprez piwowarskich
którym serdecznie kibicuję!
W razie pytań / komentarzy do ww. zapraszam oczywście.
Żeby Wydarzenia wyświetlały się odpowiednio także na liście nadchodzących imprez trzeba poprawnie wypełnić formularz nowego wpisu.
Najpierw wybór najodpowiedniejszego działu dla dodawanej imprezy:
np. Festiwale piwne
Standardowo kliknięcie na NOWY WPIS:
teraz - zanim jeszcze będzie się wprowadzać jakiekolwiek dane - istotne żeby wybrać odpowiedni typ wpisu, czyli tutaj kliknięcie na ikonę karty kalendarza
(bez tego wydarzenie nie będzie wyświetlać się w kalendarzu):
dzięki temu pojawią się opcje związane z wydarzeniem (daty i adres do mapki ):
1) W temacie umieszczamy najpierw DATĘ WYDARZENIA! w formacie:
RRRR-MM-DD - Miasto, Nazwa Wydarzenia
np, 2024.10.31 lub gdy wydarzenie kilkudniowe 2024.10.31-11.03
następnie [spacja] [myślnik] [spacja] miejscowość [przecinek] [spacja] nazwa imprezy
dzięki temu imprezy można łatwo posortować po dacie
Potem zapraszam do umieszczenia opisu wydarzenia.
2) jeśli znana jest strona www imprezy - podać tutaj
3) jeśli organizator ma swoją stronę na Facebooku - podać tutaj
NIE CHODZI tu o stronę Fejsbukową wydarzenia!
jeśli podasz tu coś innego niż stronę FB organizatora to nie będzie się to właściwie wyświetlać
- w efekcie ma się wyświetlać feed podmiotu organizującego imprezę
4) jeśli wydarzenie ma swoją stronę wydarzenia na Facebooku - podać tutaj
taki link ma zwykle słowo event w sobie
ale na dobrą sprawę może to też być inna strona www kierująca na informacje o tej konkretnej imprezie
system zamieni to na klikalny link.
5) po kliknięciu wybrać datę początkową imprezy
6) po kliknięciu wybrać datę końcową imprezy - jeśli to impreza jednodniowa to wybrać tę samą datę co wyżej
7) wprowadzić adres gdzie impreza się odbywa, w formacie:
miejscowość, ulica nr, nazwa obiektu
jeśli wprowadzone dane są możliwe do zinterpretowania przez aplikację mapy - to jak się kliknie PODGLĄD MAPY - będzie odpowiednio pokazana pinezka na mapce.
8) zafajkować czekboksa POKAZUJ MAPKĘ jeśli podgląd mapy wskazał prawidłowe miejsce
wtedy mapka będzie wyświetlać się na finalnej stronie.
Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem powinno wyglądac tak po zamieszczeniu:
uff...
Moderatorzy mogą w razie potrzeby wyedytować treść wpisu, daty imprezy itp.
ALE NIE MOGĄ ZMIENIĆ JEGO TYPU - pamiętasz ten punkt na początku z ikonką kalendarza?!
każdy wpis ma małą ikonkę flagi z hasłem ZGŁOŚ - należy wysłać uwagi tym właśnie sposobem, trafi tym samym do opiekuna działu.
Obecnie moderatorami są:
Ahumba oraz
anteks dla działu imprez piwowarskich
którym serdecznie kibicuję!
W razie pytań / komentarzy do ww. zapraszam oczywście.