“Jak nawarzyć sobie PR-u”, czyli Komu Komunikacja o promocji rynku browarniczego
20 października w Krakowie odbędzie się dwudzieste, bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W miesiącu, w którym w najlepsze trwa Oktoberfest, a puby i restauracje zapełniają się ludźmi w coraz dłuższe i chłodniejsze wieczory, prelegenci i uczestnicy spotkania przyjrzą się rynkowi browarniczemu i porozmawiają o tym, czy w ogóle trzeba promować uwielbiany przez wielu złocisty trunek.
Spotkanie rozpocznie Łukasz Klimasiński, prezes Browaru Lubicz, który przedstawi działania komunikacyjne związane z ponownym otwarciem tego miejsca. O aktywnościach podejmowanych przez lokalnych producentów piwa, ich sposobach na promocję i rozszerzanie zasięgu opowie Tomasz Rogaczewski, współwłaściciel Pracowni Piwa. Michał Tarasiewicz, organizator Krakowskiego Festiwalu Piwa, odpowie na pytanie, co przyciąga ludzi na festiwale i czy samo piwo wystarczy do wzbudzenia zainteresowania odbiorców. Natomiast Michał Zębik, autor prowadzonego od ponad 3 lat cyklu felietonów piwnych na łamach “Lounge Magazyn”, przedstawi przegląd działań marketingowych podejmowanych przez różne browary na całym świecie.
- Październik to miesiąc wyjątkowy - studenci wracają na uczelnie, wraz ze zmianą czasu na zimowy wydłużają się wieczory, co sprawia, że lokalne puby wypełniają się po brzegi. Do tego w Monachium obchodzony jest Oktoberfest, wielkie święto piwa. Można odnieść wrażenie, że piwo piją niemal wszyscy. Nic zatem dziwnego, że zaczęliśmy zastanawiać się nad tym, czy piwo i browary w ogóle potrzebują promocji. Na to pytanie odpowiemy podczas najbliższego spotkania - tłumaczy Łukasz Majewski, współorganizator akcji Komu Komunikacja.
- Polacy piją coraz więcej piwa, a pod względem ilości wypitego złotego trunku zajmują coraz wyższe miejsca w światowych rankingach. Nastała moda na browary lokalne i rzemieślnicze, które zaczęły pojawiać się jak grzyby po deszczu i proponują smakoszom przeróżne nowe smaki. Festiwale piwa przyciągają tysiące uczestników. Jak wyróżnić się wśród coraz mocniejszej konkurencji? Czy wystarczy po prostu być i produkować dobre piwo, czy jednak konieczne są szersze działania promocyjne? Takie pytania zadamy naszym październikowym prelegentom - mówi Magdalena Grochala, współorganizatorka akcji.
Dwudzieste, bezpłatne spotkanie w ramach akcji Komu Komunikacja odbędzie się 20 października w Browarze Lubicz w Krakowie przy ulicy Lubicz 17J. Szczegółowe informacje dotyczące prelegentów, godziny spotkania i rejestracji będzie można znaleźć w najbliższych dniach na stronie www.komukomunikacja.pl.
Patronami medialnymi spotkania są Marketing przy kawie oraz Interia.pl. Partnerami spotkania są: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera, Get Smarter - wiedza, której nie wyguglasz oraz Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Komu Komunikacja to projekt przygotowany z myślą o praktykach PR, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę, podzielić się doświadczeniami, podyskutować z ludźmi z branży i posłuchać ekspertów. Comiesięczne, bezpłatne spotkania dotyczą różnej tematyki i organizowane są w różnych miejscach Krakowa.
Kontakt dla mediów:
kontakt@komukomunikacja.pl
Łukasz Majewski, 604 628 074
Magdalena Grochala, 509 754 055
20 października w Krakowie odbędzie się dwudzieste, bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W miesiącu, w którym w najlepsze trwa Oktoberfest, a puby i restauracje zapełniają się ludźmi w coraz dłuższe i chłodniejsze wieczory, prelegenci i uczestnicy spotkania przyjrzą się rynkowi browarniczemu i porozmawiają o tym, czy w ogóle trzeba promować uwielbiany przez wielu złocisty trunek.
Spotkanie rozpocznie Łukasz Klimasiński, prezes Browaru Lubicz, który przedstawi działania komunikacyjne związane z ponownym otwarciem tego miejsca. O aktywnościach podejmowanych przez lokalnych producentów piwa, ich sposobach na promocję i rozszerzanie zasięgu opowie Tomasz Rogaczewski, współwłaściciel Pracowni Piwa. Michał Tarasiewicz, organizator Krakowskiego Festiwalu Piwa, odpowie na pytanie, co przyciąga ludzi na festiwale i czy samo piwo wystarczy do wzbudzenia zainteresowania odbiorców. Natomiast Michał Zębik, autor prowadzonego od ponad 3 lat cyklu felietonów piwnych na łamach “Lounge Magazyn”, przedstawi przegląd działań marketingowych podejmowanych przez różne browary na całym świecie.
- Październik to miesiąc wyjątkowy - studenci wracają na uczelnie, wraz ze zmianą czasu na zimowy wydłużają się wieczory, co sprawia, że lokalne puby wypełniają się po brzegi. Do tego w Monachium obchodzony jest Oktoberfest, wielkie święto piwa. Można odnieść wrażenie, że piwo piją niemal wszyscy. Nic zatem dziwnego, że zaczęliśmy zastanawiać się nad tym, czy piwo i browary w ogóle potrzebują promocji. Na to pytanie odpowiemy podczas najbliższego spotkania - tłumaczy Łukasz Majewski, współorganizator akcji Komu Komunikacja.
- Polacy piją coraz więcej piwa, a pod względem ilości wypitego złotego trunku zajmują coraz wyższe miejsca w światowych rankingach. Nastała moda na browary lokalne i rzemieślnicze, które zaczęły pojawiać się jak grzyby po deszczu i proponują smakoszom przeróżne nowe smaki. Festiwale piwa przyciągają tysiące uczestników. Jak wyróżnić się wśród coraz mocniejszej konkurencji? Czy wystarczy po prostu być i produkować dobre piwo, czy jednak konieczne są szersze działania promocyjne? Takie pytania zadamy naszym październikowym prelegentom - mówi Magdalena Grochala, współorganizatorka akcji.
Dwudzieste, bezpłatne spotkanie w ramach akcji Komu Komunikacja odbędzie się 20 października w Browarze Lubicz w Krakowie przy ulicy Lubicz 17J. Szczegółowe informacje dotyczące prelegentów, godziny spotkania i rejestracji będzie można znaleźć w najbliższych dniach na stronie www.komukomunikacja.pl.
Patronami medialnymi spotkania są Marketing przy kawie oraz Interia.pl. Partnerami spotkania są: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera, Get Smarter - wiedza, której nie wyguglasz oraz Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Komu Komunikacja to projekt przygotowany z myślą o praktykach PR, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę, podzielić się doświadczeniami, podyskutować z ludźmi z branży i posłuchać ekspertów. Comiesięczne, bezpłatne spotkania dotyczą różnej tematyki i organizowane są w różnych miejscach Krakowa.
Kontakt dla mediów:
kontakt@komukomunikacja.pl
Łukasz Majewski, 604 628 074
Magdalena Grochala, 509 754 055