Wprawdzie nie odpowiadam na pytanie o zespoły - odsyłacz do stron Krasnegostawu zamieszczony wszak powyżej.
Natomiast przejrzałem dyskusję dotyczącą ubiegłorocznych Chmielaków. Rzeczywiście, trudno sie nie zgodzić, że coraz więcej chamstwa, pijanych dzieciaków (już nawet nie młodzieży) i dominują koncerny.
Mimo wszystko jest Hetman, jest Jagiełło z Chełma, pojawiają się jeszcze jakieś ciekawostki. Fajną sprawą są okolicznościowe stemple Poczty Polskiej, skromna (piwnie) ekspozycja w muzeum i ogólnie atmosfera.
No bo to jest w końcu ewenement w skali kraju, żeby od tylu lat władze i mieszkańcy decydowali się oddać praktycznie całe miasteczko w ręce piwoszy i browarów. Z drugiej strony - jeżdżę do Krasnegostawu od kilku lat i wydaje mi się, że impreza zmienia się na gorsze. Mniej promoicji i zabawy - więcej komercji - sprzedać więcej nie dając do tego nic.
W końcu w Łodzi na Piotrkowskiej też w sezonie jest około stu ogródków i knajpek, i też wszędzie mamy odmiany tego samego piwa z koncernów.
Ale jednak myślę, że udział aktywnych piwoszy, rozmowy na miejscu z browarami (nie przedstawicielami handlowymi), władzami itd. może uświadomić, iż jak tak dalej pójdzie, to impreza umrze śmiercią naturalną.
Przy okazji - z Bractwa Piwnego wybiera się kilkanaście osób.
Myślę, że dyskusja w Browarze.biz też jest jakąś formą próby poprawy jakości Chmielaków.