1. Musisz oddzielić potencjalnych sponsorów od browarów, które mają promować się.
2. Sponsor musi być przekonany, że impreza da mu korzyści. Producent sprzętu specjalistycznego nie wyda kasy na imprezę zorganizowaną dla osób nie związanych z branżą.
3. Nie możesz maila o tej samej treści wysyłać do wszystkich. Najlepiej jakby kazdy z adresatów widział, że mail został wysłany tylko do niego. Jak bym widział, że ktoś wysyła tę samą wiadomość/prośbę do kilkudziesięciu podmiotów, to nawet nie chciałoby mi się odpisywac, dlatego że jeśli ktoś traktuje mnie jako jednego z wielu, a nie wyróżnia, to brakuje mu strategii, pomysłu, planu działania... Bo to Ty musisz przekonać firmę, że ona MUSI być sponsorem tej imprezy.
2. Sponsor musi być przekonany, że impreza da mu korzyści. Producent sprzętu specjalistycznego nie wyda kasy na imprezę zorganizowaną dla osób nie związanych z branżą.
3. Nie możesz maila o tej samej treści wysyłać do wszystkich. Najlepiej jakby kazdy z adresatów widział, że mail został wysłany tylko do niego. Jak bym widział, że ktoś wysyła tę samą wiadomość/prośbę do kilkudziesięciu podmiotów, to nawet nie chciałoby mi się odpisywac, dlatego że jeśli ktoś traktuje mnie jako jednego z wielu, a nie wyróżnia, to brakuje mu strategii, pomysłu, planu działania... Bo to Ty musisz przekonać firmę, że ona MUSI być sponsorem tej imprezy.
Comment