Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Marusia
Wyświetlenie odpowiedzi
No właśnie to PRLowskie myślenie robi dużo szkód, tak nie powinno się zarządzać przedsiębiorstwem w XXI wieku !!! Kreatywność, dynamika marketingu, to jest własnie klucz do sukcesu w dzisiejszych brutalnych czasach !! Inaczej nie ma szans. Browary małe powinny skupić się na doborze odpowiednich ludzi do promowania ich wyrobów. Jeśli ich nawet na to nie stać, to nie ma o czym mówić !! Dzisiaj są czasy tylko dla drapieżnych, niestety !!! Echh, szkoda nawet gadać
pozd
PS
Jak ja chciałbym spróbować Marusia Twoich warek !!! Ale jak to zrobić ??? Próbowałem kilka razy piw z prywatnych fabryczek i powiem tylko tyle, że to była rewelacja.....pełen profesjonalizm i poświęcenie było widoczne w tych piwach, ale jak zwykle nie było okazji do kupienia większej ilości butelek, powiedzmy 30 sztuk A szkoda !!
Comment