Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Nie wiem czy już wiecie, ale Żywiec uruchomił nową promocję/konkurs na swojej stronie. Wybieramy nowy gatunek piwa, który uwarzy dla nas Browar Żywiec Na Facebook'u już są pierwsze komentarze w sprawie RIS'a.
A widzisz gdzieś tam Barley Wine do wyboru ?, dżizas...
Prawda jest taka, że taki moloch jak Żywiec powinien mieć wszystkie te style w swoim portfolio od dawna.
Zagłosowałem na IPA
A widzisz gdzieś tam Barley Wine do wyboru ?, dżizas...
Prawda jest taka, że taki moloch jak Żywiec powinien mieć wszystkie te style w swoim portfolio od dawna.
Zagłosowałem na IPA
Dziwne,że nie zauważyłeś ironii w mej wypowiedzi .odżizas.Przecierz wiadomo,że co by to nie było i tak to będzie parodia stylu.
cokolwiek byśmy nie napisali, to Żywiec jako chyba jedyny z tych potężnych graczy wychodzi z jakimiś inicjatywami. W swoim port foli mają chociażby portera, marcowe,bocka AIPĘ(nie wnikam jakie są te piwa)
ile osób głosując dowie się że są takie gatunki jak oatmeal stout,rauchbock czy inne.
Dla mnie akcja na plus, a co będzie to czas pokaże
Podejrzewam że to nie Żywiec uwarzy a Cieszyn.
Żywiec trzepie masówę a Cieszyn to taka ich "twarz" dla ciumkaczy, krafciarzy.
Piętnastego czerwca roku dwa tysiące czwartego zbóje z bandy Heńka zamkły "Królewskiego" !!!
1944 - brunatni niszczą Browar Haberbuscha. W 60. rocznicę zieloni niszczą Browar Warszawski. Zbiór etykiet z Tanzanii, zbiór polskich bloczków kelnerskich sprzed 1945 roku i et z motywem borsuka na Facebooku
Sceptyczny jestem co do rzetelności takich akcji. Myślę że najszybciej będzie IPA lub stout, bez względu na to ile głosów na co wpadnie, a to z tej przyczyny że stout miał być warzony już w nowej edycji cieszyńskich wypustów a IPA została pono uwarzona kiedy eksperymentowali z APA, tylko zapadła decyzja że mniej gorzko i więcej wody. Poza tym zastanawiam się czy to ma być IPA czy AIPA (z komercyjnego punktu widzenia łatwiej by im było zrobić AIPA bo chmiel i tak już biorą na APA, a jeśli jakaś wersja wyspiarska to musieliby zamawiać odrębnie). Z drugiej strony mając w portfelu APA pewnie by szli w kierunku IPA niż AIPA bo za mała różnica i klient byłby zdezorientowany. RIS mało prawdopodobny, grunt żeby nie skończyło się jakimś lagerem wiedeńskim.
"(...) iż wolno każdemu piwa i inne trunki skądkolwiekbądź brać i we wsiach ich warzyć i warzyć kazać i wolno użytkować bez wszelkiej obawy z naszej strony, lub starostów naszych zakazu, aresztowania lub kary"
Bitter, Oatmeal Stout, Saison, American Stout. Jeżeli coś z tego będzie - będę zadowolony
"Nie myśl o tym, że wszystko się kończy. Myśl, że wszystko się dopiero zaczyna. To, co powinno być życiem: spokój, wolność i cisza" M. Hłasko, "Ósmy dzień tygodnia"
Comment