Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Druga elektroda. Po pierwsze, jeśli imperium atakuje jest w cenie poniżej 10 zł w IM to jest to dobra okazja l, która nie zdarza się często. Po drugie "Promocja – oddziaływanie na odbiorców produktów danej firmy, polegające na przekazaniu im informacji, które mają w odpowiednim stopniu zwiększyć wiedzę na temat produktów lub usług oraz samej firmy w celu stworzenia dla nich preferencji na rynku." promocja to nie przecena więc nie trzeba ty pisać tylko o tych drugich. Jednych interesuje tańszy o 50 gr pils w Lidlu a innych pinta po 8 zł wasze 3 odpowiedzi robią większy śmietnik niz jedna informacja kolegi nad wami
Po pierwsze, jeśli imperium atakuje jest w cenie poniżej 10 zł w IM to jest to dobra okazja l, która nie zdarza się często.
no ale u mnie już od ponad roku Imperium Atakuje w leclercu stoi po 8zł, bez żadnej promocji
Atak chmielu bez promo jest po 6,19zł a na promo 5,49zł
No, ależ kolego co to za "promocja" nawet wg Twojej definicji (znamy różnicę pomiędzy promocją, przeceną, obniżką itp.)
(choć my tutaj od lat pod pojęciem promocja rozumiemy, ATRAKCYJNA CENA a nie marketingowy bełkot)
skoro PINTA jest już obecna na stacjach benzynowych, sklepach nocnych i w wielu hiper i supermarketach? to, że jest w kolejnym markecie w cenach nie za niskich to chyba nie jest powód, aby o tym tutaj nam napisać?do tego w dość lakoniczny sposób sugerujący jakby to było jakieś "wielkie wydarzenie", że pinta jest w IM.
No jest, tak jak i większości średnich i dużych sieciach handlowych.
Nikt tu nie przywołał przykłady, że w lidlu przez kilka dni pinta w gazetce jest 35groszy tańsza !!
ja tylko napisałem, że bez łaski, bez żadnej obniżki czy promocji gazetkowej Pinta jest w takich cenach
zdrów !
jeśli ktoś uważa, że śmiecimy to zgłasza to adminowi odpowiednim "przyciskiem"
Po 5, 50 Pinta? Ja nie widziałem w Leclercu poniżej 6 zł. Ale może nie w każdym?
Atak chmielu bywa raz na kwartał na "promocji" po 5,49zł
Normalna cena 6,19zł
Leclerc Rzeszów, a jak wiadomo każdy leclerc robi ze swoimi działami różnie. Może u nas hurtownia jest łaskawsza :] wtedy biorą paletę pinty i robią fajne ceny 6,99zł za modern drinkig czy 6,49zł za a ja pale ale, czy 4,49zł za pierwszą pomoc
Atak chmielu bywa raz na kwartał na "promocji" po 5,49zł
Normalna cena 6,19zł
Leclerc Rzeszów, a jak wiadomo każdy leclerc robi ze swoimi działami różnie. Może u nas hurtownia jest łaskawsza :] wtedy biorą paletę pinty i robią fajne ceny 6,99zł za modern drinkig czy 6,49zł za a ja pale ale, czy 4,49zł za pierwszą pomoc
Widocznie na trafiałem na ten kwartał, co trzeba. Najtańsza w Leclercu w Lublinie na Zana jest zazwyczaj Pierwsza Pomoc.
No tak, teraz nie dam sobie ani ręki ani głowy uciąć, że nie była poniżej szóstki. Zapewne masz rację. Ale to wyjątek.
No wyjątek. W piotrze i pawle ten sam atak chmielu kosztuje 8,49zł
Na stacji benzynowej czy w sklepie 24h nie dziwi mnie taka cena, lecz PiP przesadził
PiP w ogóle przesadza. Wino z beczki po whisky Jacob's Creek w Leclerc'u 45zł, a w PiP 62zł. Nigdzie indziej jak w PiP nie jest tak droga wódka czy pizza. Ja rozumiem, że chcą naraić klienta "Almy", ale jednak mimo wszystko.
Nie wiem, Żona założyła jakąś nową kartę, to mają być profity. Ale np. Kaper chodzi już 5zł za puszkę i lepiej brać 4-pak, bo pojedyncza jeszcze drożej. W kwestii asortymentu, spływu nowości, to PiP też kuluje-piw nowych to już chwilę nie dostrzegam, wina symbolicznie, z wódek Ostoya Zimowa i Stolicznaja, którą notabene można dostać gdzie indziej taniej. W serach tez zastój.
Lidl's history goes back to the 1930s, when the company was founded in Germany as a grocery wholesaler. Today, Lidl is one of the largest grocery retailers in Europe.
Comment