Carlsberg Okocim SA - promocja "Narciarski raj"

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • pama
    D(r)u(c)h nieuchwytny
    • 2002.08
    • 205

    Carlsberg Okocim SA - promocja "Narciarski raj"

    Artyku z "MEDIA I MARKETING POLSKA":
    Carlsberg Okocim SA rozpoczął promocję pod hasłem "Narciarski raj"
    _ Browar Carlsberg Okocim SA rozpoczął 8 listopada br. promocję konsumencką "Narciarski raj". Jej zasady widnieją na etykietach, w które zaopatrzono zimowe produkty Carlsberga. "To duża akcja promocyjna przeznaczona dla wszystkich pełnoletnich konsumentów"- mówi Anna Rogalska, brand manager Karmi i Carlsberg w Carlsberg Okocim SA. Konsumenci mogą wygrać wiele nagród (od narciarskich szalików, przez zegarki, po kurtkę, spodnie i narty Salomon) oraz dwuosobowe wyjazdy na Mistrzostwa Świata St. Moritz 2003, których browar jest sponsorem. Akcja promocyjna polega na zbieraniu punktów (kapsle lub logo z zimowych produktów), które wraz z rozwinięciem zdania zaczynającego się od słowa "PrawdopodobnieÉ" trzeba przesłać do browaru. Zimowe puszki 0,5 l mają śnieżną szatę, zmieniono także projekt opakowań. Nową zimową linię mają zarówno opakowania zbiorcze, jak i butelki. Akcja "Narciarski raj - Probably the best afer-ski in the world" potrwa do końca lutego 2003 r. Wszystkie działania BTL w Polsce otrzymają silne wsparcie reklamowe w postaci ogólnopolskiej kampanii ATL. Wykorzystane zostaną w niej stacje telewizyjne (TVP1 i 2, TVN, Polsat) i prasa ("Newsweek", "Wprost", "Maxim", "CKM", "Playboy", "Forma", "SKI", "Press"). Przygotowaniem materiałów do kampanii reklamowej zajęły się agencje DDB Kopenhaga oraz Saatchi & Saatchi Warszawa. Strategię opracował dział marketingu Carlsberg Okocim SA, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Projekt nowych opakowań przygotowało Wilk Studio Kraków._ Browar Carlsberg Okocim SA rozpoczął 8 listopada br. promocję konsumencką "Narciarski raj". Jej zasady widnieją na etykietach, w które zaopatrzono zimowe produkty Carlsberga. "To duża akcja promocyjna przeznaczona dla wszystkich pełnoletnich konsumentów"- mówi Anna Rogalska, brand manager Karmi i Carlsberg w Carlsberg Okocim SA. Konsumenci mogą wygrać wiele nagród (od narciarskich szalików, przez zegarki, po kurtkę, spodnie i narty Salomon) oraz dwuosobowe wyjazdy na Mistrzostwa Świata St. Moritz 2003, których browar jest sponsorem. Akcja promocyjna polega na zbieraniu punktów (kapsle lub logo z zimowych produktów), które wraz z rozwinięciem zdania zaczynającego się od słowa "PrawdopodobnieÉ" trzeba przesłać do browaru. Zimowe puszki 0,5 l mają śnieżną szatę, zmieniono także projekt opakowań. Nową zimową linię mają zarówno opakowania zbiorcze, jak i butelki. Akcja "Narciarski raj - Probably the best afer-ski in the world" potrwa do końca lutego 2003 r. Wszystkie działania BTL w Polsce otrzymają silne wsparcie reklamowe w postaci ogólnopolskiej kampanii ATL. Wykorzystane zostaną w niej stacje telewizyjne (TVP1 i 2, TVN, Polsat) i prasa ("Newsweek", "Wprost", "Maxim", "CKM", "Playboy", "Forma", "SKI", "Press"). Przygotowaniem materiałów do kampanii reklamowej zajęły się agencje DDB Kopenhaga oraz Saatchi & Saatchi Warszawa. Strategię opracował dział marketingu Carlsberg Okocim SA, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Projekt nowych opakowań przygotowało Wilk Studio Kraków.
  • trojkat
    D(r)u(c)h nieuchwytny
    • 2002.11
    • 1

    #2
    Ciekawe. Jeżeli masz coś jeszcze na temat aktualnych promocji przeprowadzanych przez któryś browar z wielkiej czwórki, to chętnie się zapoznam.

    Comment

    • Viktor
      Kapitan Lagerowej Marynarki
      🍼
      • 2002.04
      • 617

      #3
      Narciarski Raj

      Ostatnio ukazały się foldery do tej promocji pt:"Wygraj wyjazd do narciarskiego raju w St. Moritz".
      Te informacje są również na stronie ": www.carlsberg.pl

      Comment

      • ZIOMEK2
        D(r)u(c)h nieuchwytny
        • 2004.09
        • 2523

        #4
        Narciarski Raj to ja mam w " Czyrnej " jak się nie kłócą i .... jest śnieg !

        Comment

        Related Topics

        Collapse

        • chmielakikrasnystaw
          Chmielaki Krasnostawskie 2019
          chmielakikrasnystaw
          KONSUMENCKI KONKURS PIW
          49. OGÓLNOPOLSKIE ŚWIĘTO CHMIELARZY I PIWOWARÓW „CHMIELAKI KRASNOSTAWSKIE 2019”
          PIWA ZGŁOSZONE

          Piwa dolnej fermentacji:
          Kategoria 1 Piwa jasne w stylu Light Beer o zawartości alkoholu do 3,9% obj.
          1. Primator Pumpa – Pivovar...
          2019-08-07, 12:51
        • chmielakikrasnystaw
          2018.08.17-19 Chmielaki Krasnostawskie
          chmielakikrasnystaw
          KONSUMENCKI KONKURS PIW
          48. OGÓLNOPOLSKIE ŚWIĘTO CHMIELARZY I PIWOWARÓW „CHMIELAKI KRASNOSTAWSKIE 2018”
          Piwa zgłoszone do Konkursu

          Piwa dolnej fermentacji:
          Kategoria 1 Piwa jasne w stylu Light Beer o zawartości alkoholu do 3,9% obj.
          1. Birell Lager...
          2018-08-09, 12:21
        • Andrzej2025
          Pilne potrzebne informacje ZRMPP Brzesko Okocim
          Andrzej2025
          Witam serdecznie. Szukam informacji o Zakładzie Remontowo-Montażowym Przemysłu Piwowarskiego Brzesko-Okocim ul. Browarna - ponieważ pracowałem tam w latach 1982-1984 i potrzebne mi do kapitału początkowego. Z góry bardzo serdecznie dziękuję za okazałą pomoc. Będę dozgonnie wdzięczny za...
          2025-01-28, 14:19
        • Javox
          Carlsberg Sverige, Carlsberg Sort Guld
          Javox
          Czarne złoto z alko 5.5% (IBU 28).

          Piana - więcej na początku potem pełna warstewka.
          Lacing - trochę było.
          Barwa - złoty.
          Gaz - średni.
          Aromat - zbożowość i winko strongowe.
          Smak - słodkawe, smaki strongowe, winko, lekka goryczka, lekko sciągające....
          2024-06-27, 14:37
        • Javox
          Carlsberg Sverige, Carlsberg Hof Organic
          Javox
          Lekki organiczny koncernowy pilsik. Alko 4,2% a IBU 25.

          Piana - więcej na początku potem pełna warstewka.
          Lacing - nie za dużo.
          Gaz - średni.
          Barwa - złoty jasny.
          Aromat - zbożowość z nutą ziołową.
          Smak - słodkawa słodowość, lekko żołędziowe...
          2024-06-23, 15:48
        • Loading...
        • Koniec listy.
        Przetwarzanie...
        X