Grupa Żywiec promuje wśród internautów markę piwa Warka
_ Grupa Żywiec SA przygotowała nietypowe przedsięwzięcie marketingowe. Skierowane jest ono do grupy internautów i ma na celu promowanie w niekonwencjonalny sposób marki Warka. Pierwsza tego typu polska gra internetowa w sieci pod nazwą "Piwna wyprawa" została umieszczona w serwisie internetowym www.warka.com.pl. "Piwna wyprawa" to przygodowo-zręcznościowa gra online wzbogacona o elementy negocjacji. Gra podzielona została na 12 odcinków, z których każdy stanowi zamkniętą fabularną całość. Każdy gracz może przyłączyć się do gry w dowolnej chwili i zawsze ma szansę na główną nagrodę. Po wcieleniu się w rolę dostawcy piwa każdy gracz wyrusza w długą rzeczną wędrówkę przez Polskę, mając za zadanie dostarczenie jak największej ilości piwa po jak najlepszej cenie do polskich dworów i karczm. Cofając się w czasie, spływa barką z nurtem Wisły, zatrzymując się w charakterystycznych z geograficznego i historycznego punktu widzenia miejscowościach (Warka, Kraków, Sandomierz, Kazimierz nad Wisłą, Puławy, Warszawa, Gniew, Toruń, Bydgoszcz, Grudziądz, Malbork i Gdańsk). Kreacji graficznej towarzyszą liczne gry zręcznościowe, zadania i quizy oraz prawdziwy targ, podczas którego gracz musi korzystnie sprzedać piwo (w zamian dostając "dukaty"), mocno się przy tym targując zarówno o liczbę beczek z piwem, jak i o najkorzystniejszą ich cenę. Mechanizm targu z kupcami oparty jest na ekonomicznym algorytmie i przypomina prawdziwe negocjacje. Wygrywa ten gracz, który zdobędzie największą kwotę dukatów. W ramach gry przyznawane są graczom dodatkowe bonusy za działania niezwiązane bezpośrednio z grą. Ma to służyć budowie lojalności graczy-klientów oraz budowie społeczności, tworzącej się wokół gry i marki piwa Warka. W trakcie trwania "Piwnej wyprawy" gracz ma np. okazję powiększyć swoje konto, wysyłając cyfry z kodów kreskowych piwa Warka na specjalny adres poczty elektronicznej bądź wpisując je w odpowiednie miejsca na stronie gry. Specjalne premie czekają także na osoby, które szybko odpowiedzą na dopingujące mailingi wysyłane do graczy przy okazji odwiedzin każdego z miast na trasie. Treść maila zawiera specjalny kod, po wpisaniu którego na specjalnej stronie w ciągu 48 godzin od wysłania maila można otrzymać nagrodę w postaci np. 1000 dukatów. Gra trwa od 1 października do 15 grudnia br. Zwycięzca będzie mógł wyjechać na ekstremalny obóz na południu Europy. Oprócz tego co miesiąc kilka osób, które mają najlepsze wyniki w grze, otrzymuje upominki od Warki. "Promocja tej wyjątkowej gry oparta jest na standardowych w internecie narzędziach marketingowych: duży serwis www poświęcony grze, elementy marketingu wirusowego w postaci funkcjonalności "Powiadom znajomego" (wysyłanie maili do znajomych) oraz mailingi reklamowe i podtrzymujące kontakt z graczami: jeden, który gracze otrzymują tuż po rejestracji w grze, mailingi wysyłane po dodaniu do gry każdego nowego miasta i końcowy mailing na zakończenie gry" - mówi Dariusz Mitura, brand manager Warki Strong w Żywiec SA.
Żródło - dzisiejszy biuletyn Media @ Marketing Polska
_ Grupa Żywiec SA przygotowała nietypowe przedsięwzięcie marketingowe. Skierowane jest ono do grupy internautów i ma na celu promowanie w niekonwencjonalny sposób marki Warka. Pierwsza tego typu polska gra internetowa w sieci pod nazwą "Piwna wyprawa" została umieszczona w serwisie internetowym www.warka.com.pl. "Piwna wyprawa" to przygodowo-zręcznościowa gra online wzbogacona o elementy negocjacji. Gra podzielona została na 12 odcinków, z których każdy stanowi zamkniętą fabularną całość. Każdy gracz może przyłączyć się do gry w dowolnej chwili i zawsze ma szansę na główną nagrodę. Po wcieleniu się w rolę dostawcy piwa każdy gracz wyrusza w długą rzeczną wędrówkę przez Polskę, mając za zadanie dostarczenie jak największej ilości piwa po jak najlepszej cenie do polskich dworów i karczm. Cofając się w czasie, spływa barką z nurtem Wisły, zatrzymując się w charakterystycznych z geograficznego i historycznego punktu widzenia miejscowościach (Warka, Kraków, Sandomierz, Kazimierz nad Wisłą, Puławy, Warszawa, Gniew, Toruń, Bydgoszcz, Grudziądz, Malbork i Gdańsk). Kreacji graficznej towarzyszą liczne gry zręcznościowe, zadania i quizy oraz prawdziwy targ, podczas którego gracz musi korzystnie sprzedać piwo (w zamian dostając "dukaty"), mocno się przy tym targując zarówno o liczbę beczek z piwem, jak i o najkorzystniejszą ich cenę. Mechanizm targu z kupcami oparty jest na ekonomicznym algorytmie i przypomina prawdziwe negocjacje. Wygrywa ten gracz, który zdobędzie największą kwotę dukatów. W ramach gry przyznawane są graczom dodatkowe bonusy za działania niezwiązane bezpośrednio z grą. Ma to służyć budowie lojalności graczy-klientów oraz budowie społeczności, tworzącej się wokół gry i marki piwa Warka. W trakcie trwania "Piwnej wyprawy" gracz ma np. okazję powiększyć swoje konto, wysyłając cyfry z kodów kreskowych piwa Warka na specjalny adres poczty elektronicznej bądź wpisując je w odpowiednie miejsca na stronie gry. Specjalne premie czekają także na osoby, które szybko odpowiedzą na dopingujące mailingi wysyłane do graczy przy okazji odwiedzin każdego z miast na trasie. Treść maila zawiera specjalny kod, po wpisaniu którego na specjalnej stronie w ciągu 48 godzin od wysłania maila można otrzymać nagrodę w postaci np. 1000 dukatów. Gra trwa od 1 października do 15 grudnia br. Zwycięzca będzie mógł wyjechać na ekstremalny obóz na południu Europy. Oprócz tego co miesiąc kilka osób, które mają najlepsze wyniki w grze, otrzymuje upominki od Warki. "Promocja tej wyjątkowej gry oparta jest na standardowych w internecie narzędziach marketingowych: duży serwis www poświęcony grze, elementy marketingu wirusowego w postaci funkcjonalności "Powiadom znajomego" (wysyłanie maili do znajomych) oraz mailingi reklamowe i podtrzymujące kontakt z graczami: jeden, który gracze otrzymują tuż po rejestracji w grze, mailingi wysyłane po dodaniu do gry każdego nowego miasta i końcowy mailing na zakończenie gry" - mówi Dariusz Mitura, brand manager Warki Strong w Żywiec SA.
Żródło - dzisiejszy biuletyn Media @ Marketing Polska
Comment