Żródło: DZIENNY SERWIS MEDIA I MARKETING POLSKA, 5 grudnia 2002
Browar Carlsberg Okocim SA wspiera sprzedaż piwa Kasztelan akcją promocyjną Od początku grudnia 2002 do końca stycznia 2003 r. trwać będzie najnowsza akcja promocyjna "Kasztelan na wagę złota", w której finalista otrzyma jeden kilogram czystego złota wart 32 tys. zł. Pozostali zwycięzcy otrzymają 10 kompletów rocznych zapasów kasztelańskiego piwa, 100 miniwież z kolekcji Sony oraz 10 tys. kasztelańskich otwieraczy. Promocja oparta jest na zasadach konsumenckich akcji wysyłkowych. Wystarczy zbierać promocyjne kapsle Kasztelana z wizerunkiem sztaby złota i promocyjne tylne etykiety.
Browar Carlsberg Okocim SA wspiera sprzedaż piwa Kasztelan akcją promocyjną Od początku grudnia 2002 do końca stycznia 2003 r. trwać będzie najnowsza akcja promocyjna "Kasztelan na wagę złota", w której finalista otrzyma jeden kilogram czystego złota wart 32 tys. zł. Pozostali zwycięzcy otrzymają 10 kompletów rocznych zapasów kasztelańskiego piwa, 100 miniwież z kolekcji Sony oraz 10 tys. kasztelańskich otwieraczy. Promocja oparta jest na zasadach konsumenckich akcji wysyłkowych. Wystarczy zbierać promocyjne kapsle Kasztelana z wizerunkiem sztaby złota i promocyjne tylne etykiety.
Comment