Ja tę szklankę miałem już przed czreroma miesiącami. Wówczas otrzymywali ją hurtownicy i inne osoby współpracujące z KP. Wydawało mi się, że będzie to rarytas a teraz okazuje się, że będzie tego ponad 350 000 bo do tych z promocji trzeba jeszcze doliczyć te rozdane wtedy.
"Ma jednak kraj polski napój warzony
z pszenicy, chmielu i wody, po polsku
piwem zwany; a gdy nic nadeń lepszego
do pokrzepienia ciała, jest nie tylko rozkoszą
mieszkańców, lecz i cudzoziemców
wybornym smakiem"
Jan Długosz, Historie Piwne Moja strona www w początkowym okresie budowy
Po raz kolejny KP mnie strasznie zdenerwowało swoja promocją. Zdobyłem trochę kapselków z kodami i wysłałem SMSa z 6 kodami. Okazało się że 2 kody są nieprawidłowe ( być może źle odczytałem, bo są nie za bardzo wyraźne). Dosłałem więc kolejne 2 kody i otrzymałem jakieś bzdurne pytanie typu audiotele. Odpowiedziałem na nie, ponieważ sądziłem, że to ma cos wspólnego ze szklanką. Po chwili dostałem SMSa, że nie wygrałem szklanki, a czy wygrałem medal zostane powiadomiony jutro ( czyli dzisiaj). Nie otrzymałem żadnej wiadomości do tej chwili, kody przepadły i dalej nie mam szklanki. Okazało sie że pula szklanek jest podzielona i codziennie szklanki otrzymuje pierwsze 4 tys osób. Niestety takiej informacji nie było na kontrach , puszkach i plakatach reklamowych.
GRATULUJĘ POMYSŁODAWCOM TEJ PROMOCJI - ŚWIETNIE WAM IDZIE NABIJANIE LUDZI W BUTELKĘ. Nie pierwsza to jednak promocja KP polegająca na takim mataczeniu.
Promocja odniosła jednak taki skutek, że postanowiłem wogóle nie zbierać szkła związanego z Tyskim - przynajmniej dopóki nie zmienią sposobu przeprowadzania promocji.
A że można robić to normalnie, niech świadczy fakt że kupiłem dzisiaj 4 Piasty i dostałem szklaneczke od ręki - bez zbierania kapsli, SMS-ów , dodatkowych kosztów, nerwów itp
Mnie też.O 5 rano wysłałem smsa,dostałem odpowiedz wygrałeś szklankę +pytanie,w kolejnym dopiero zapytanie o adres.A dziś gdy wysłałem po południu tylko pytanie.Wniosek prosty kompania podaje nie prawdziwe informacje na kontrach i zarabia na smsach
Jest różnica między szklankami . Medale są odwrócone.
Różnica jest też inna. Jak zauważyłem w kolekcjonerstwie na tych jest napis "złoty medai i grand prix monachium 2005" którego nie było dla hurtowników.
"Ma jednak kraj polski napój warzony
z pszenicy, chmielu i wody, po polsku
piwem zwany; a gdy nic nadeń lepszego
do pokrzepienia ciała, jest nie tylko rozkoszą
mieszkańców, lecz i cudzoziemców
wybornym smakiem"
Jan Długosz, Historie Piwne Moja strona www w początkowym okresie budowy
Tak więc są dwie szkalnki z medalem. Jedna jest z medalem-była dostępna na tyskich biesiadach. Teras jest druga-nie wiem czy medal jest odwrócony, ale na przodzie szklanki są widoczne jakieś napisy-w poprzedniej brak.
Co do sms'ów to dziennie jest rozdawane ponad 4 tyś szklanek, jeśli limit dzienny się wyczerpał słane jest tylko ptanie-czytać regulamin.
A na allegro ktoś sprzedaje złoty medal za 2500 zł-pewnie już więcej wygrał.
Ilość nagród można sprawdzić na stronie www.tyskie.pl, no ale wygrał tylko jeden.
Co do sms'ów to dziennie jest rozdawane ponad 4 tyś szklanek, jeśli limit dzienny się wyczerpał słane jest tylko ptanie-czytać regulamin.
Teraz to ja też już wiem o tym . Jednak na materiałach reklamowych ( patrz posty Petrusa z kontrami) jest napisane nieco inaczej - po wysłaniu 6 kodów zostaniesz poproszony o adres - nie ma mowy o dziennym limicie szklanek , o pytaniach przy wysłaniu 6 kodów na szklanke itp. Nie jest prawdą też, że pytanie jest wysyłane tylko po wyczerpaniu limitu szklanek - patrz kolejny post Petrusa.
W ten sposób chyba nie tylko chce się zwiekszyć sprzedaż Tyskiego , ale przy okazji zarobić na SMS-ach. Ciekawe podejście do tematu "promocja".
Zarabiać powinni na zwiększeniu sprzedaży piwa , a nie na SMS-ach. Taki jest chyba cel każdej promocji.
Podobna sytuacja jest teraz z opłatami w bankach, za wypłatę własnych pieniędzy z konta. Pobierano je zgodnie z umowami, regulaminami banków itp. Znalazła się jednak klientka, która się z tym nie zgadzała i sąd przyznał jej rację. Efekt taki że banki będą zmieniały owe regulaminy , umowy itp.
Wg mojego odczucia tu jest podobnie. Wszystko jest zgodne z regulaminem promocji , tylko czy ten regulamin jest zgodny z innymi przepisami ? Wątpię aby komukolwiek ( od strony prawnej) chciało się zajmować taką błahą sprawą , niemniej pozostaje wrażenie, że moralnie jest to nieuczciwe , bo obiecuje się coś za darmo , a wyciąga pieniądze w pokrętny sposób. Zastanawiam się tylko czy takie "promocje" nie przynoszą czasami odwrotych skutków od tych zamierzonych . To jednak już nie mój problem ......
A kto ustala prowizje dla agencji PKO BP ? Czy nie PKO BP w ramach umowy z agencją ?
A kto zleca i podpisuje umowę z firmą marketingową na przeprowadzenie promocji ? Czy nie właściciel marki która ma byc "promowana" ?
Nie ma chyba jednak potrzeby tego roztrząsać , bo każdy ma swoje odczucia i sam wyciągnie wnioski z "promocji".
no i co wysyłacie te SMS-y, i naprawdę każdy zestaw wygrywa, za niewielką cenę ?
Tak, wysłałem 6 kodów. Wpisałem je moim zdaniem bezbłędnie (czytałem posty o kłopotach) i d.... , drugi kod nieprawidłowy. No to dosłałem dwa jeszcze, tak na wszelki wypadek. No i zonk bo trzeba było wysłać powtórnie kod drugi, który był nieprawidłowy. Ale ja odłożyłem wysłane kody na kupkę i nie mialem pojęcia, który jest drugi.
Te dwa dosłane zostały uznane za prawidłowe, musze tylko dosłać jeszcze 4 kody.
Czuję się oszukany bo w smsie poinformowano tylko, że drugi kod jest nieprawidlowy. Nie napisano, żeby wysłać go powtórnie. No to na logikę dosłałem na wszelki wypadek dwa.
Podsumowując, olałem ta promocję (choć mam około 100 kapsli).
Comment