Lech Pils Tylko w Wielkopolsce

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • dzidek1960
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2003.01
    • 1548

    Lech Pils Tylko w Wielkopolsce

    Na terenie Wielkopolski 11 listopada ruszyła oficjalnie kampania reklamowa Lecha Pilsa. Kampania jest wywołana wprowadzeniem do wielkopolskich lokali lanego pilsa. Na pierwszy ogień poszły plakaty i "tytki" do pakowania rogali marcińskich na Św. Marcina. Teraz do lokali wprowadzono trzy wzory podstawek pierwszy, drugi i trzeci.
    Pojawiła się też promocja, zarówno w lokalach jak i sklepach. Przy zakupie pilsa dostaje się naklejkę do wklejenia na kupon. Po uzbieraniu 4 naklejek można kupon wymienić na otwieracz, a po 8 na koszulkę. Pojawiły się też okolicznościowe tacki na pieniądze do sklepów i lokali.
    Wszystko utrzymane w gwarze poznańskiej.
    Akcja ograniczona terytorialnie do obszaru Wielkopolski.
    Last edited by dzidek1960; 2006-11-22, 09:55.
    "Ma jednak kraj polski napój warzony
    z pszenicy, chmielu i wody, po polsku
    piwem zwany; a gdy nic nadeń lepszego
    do pokrzepienia ciała, jest nie tylko rozkoszą
    mieszkańców, lecz i cudzoziemców
    wybornym smakiem"
    Jan Długosz, Historie Piwne
    Moja strona www w początkowym okresie budowy
  • abernacka
    Generał Wszelkich Fermentacji
    🥛🥛🥛🥛
    • 2003.12
    • 10861

    #2
    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika dzidek1960
    (...)
    Akcja ograniczona terytorialnie do obszaru Wielkopolski.

    Nieprawda W Gdyni w pewnym lokalu także można już napić się Pilsa z Poznania.
    Piwna turystyka według abernackiego

    Comment

    • dzidek1960
      Major Piwnych Rewolucji
      • 2003.01
      • 1548

      #3
      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika abernacka
      Nieprawda W Gdyni w pewnym lokalu także można już napić się Pilsa z Poznania.
      Ja nie twierdzę, że go się nie napijesz poza Wielkopolską. Takie informacje dostałem w miejscowym przedstawicielstwie KP. Dotyczyły one tej akcji reklamowej i promocji, więc się nimi podzieliłem.
      Mam pytanie, czy w tamtym lokalu też jest ta promocja, czyli koszulki, otwieracze i podstawki?
      "Ma jednak kraj polski napój warzony
      z pszenicy, chmielu i wody, po polsku
      piwem zwany; a gdy nic nadeń lepszego
      do pokrzepienia ciała, jest nie tylko rozkoszą
      mieszkańców, lecz i cudzoziemców
      wybornym smakiem"
      Jan Długosz, Historie Piwne
      Moja strona www w początkowym okresie budowy

      Comment

      • kiszot
        Pułkownik Chmielowy Ekspert
        🍼🍼
        • 2001.08
        • 8109

        #4
        Może wreszcie i u nas KP dojdzie do tego żeby lac do beczek Książęce.Tak mi się.....zamażyło.
        Lwów zawsze polski,Bytom zawsze niemiecki.
        1 FOLKSDOJCZ BROWARU :D

        Da seufzt sie still, ja still und flüstert leise:
        Mein Schlesierland, mein Heimatland,
        So von Natur, Natur in alter Weise,
        Wir sehn uns wieder, mein Schlesierland,
        Wir sehn uns wieder am Oderstrand.

        Comment

        • abernacka
          Generał Wszelkich Fermentacji
          🥛🥛🥛🥛
          • 2003.12
          • 10861

          #5
          Dzidku tego niestety nie wiem. Niezby często chadzam do tego lokalu.
          Piwna turystyka według abernackiego

          Comment

          • kham
            D(r)u(c)h nieuchwytny
            • 2006.01
            • 751

            #6
            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kiszot
            Może wreszcie i u nas KP dojdzie do tego żeby lac do beczek Książęce.Tak mi się.....zamażyło.
            Prawdopodobnie będą próbowali bardziej się zregionalizować promująć po jednej marce regionalnej z każdego z trzech browarów. Jak dla mnie to po prostu atak uprzedzający na wszelkie pomysły typu stworzenia lub/i promocji browarów regionalnych.
            Swoją drogą szkoda, że Książęce do Poznania nie dociera.

            Comment

            • kentaki
              Porucznik Browarny Tester
              • 2002.10
              • 452

              #7
              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kiszot
              Może wreszcie i u nas KP dojdzie do tego żeby lac do beczek Książęce.Tak mi się.....zamażyło.
              Obawiam się, że nie tylko nie będą Książęcego beczkować ale z tego co mnie słuchy doszły to w ogóle KP ma zlikwidować Księcia.

              Comment

              • dzidek1960
                Major Piwnych Rewolucji
                • 2003.01
                • 1548

                #8
                Do kolekcjonerstwa dodałem koszulkę i tackę na pieniądze
                Tak na marginesie to tytuł wątku jest nazwą kampani reklamowej. Promocja (koszulki i otwieracze) nosi nazwę "Pyromocja Wielkopolski" co oddaje jej regionalny charakter.
                "Ma jednak kraj polski napój warzony
                z pszenicy, chmielu i wody, po polsku
                piwem zwany; a gdy nic nadeń lepszego
                do pokrzepienia ciała, jest nie tylko rozkoszą
                mieszkańców, lecz i cudzoziemców
                wybornym smakiem"
                Jan Długosz, Historie Piwne
                Moja strona www w początkowym okresie budowy

                Comment

                • Jaroslav
                  D(r)u(c)h nieuchwytny
                  🍼
                  • 2005.10
                  • 967

                  #9
                  Jedynie co mogę dodać w tym temacie, to fakt iż
                  w Poznaniu nie da się nie zauważyć nowej akcji
                  reklamowej Lecha. Plakaty rozwieszane są na
                  autobusach i niemal w każdym wolnym skrawku
                  połaci reklamowej. Największe wrażenie robią
                  plakaty na samym browarze.
                  Próbuje się sugerować Poznaniakom domniemane
                  "zżycie" koncernu z Wielkopolską (czyżby kompleks
                  Warki? )

                  Comment

                  • Regent
                    Kapitan Lagerowej Marynarki
                    • 2002.10
                    • 512

                    #10
                    Podobnie jak Jaroslav uważam że Warka popsuła im rynek i próbują odnowić swój wizerunek w wielkopolsce, czy skutecznie zobaczymy? Te porównania na plakatach do pyr, do tytki, do szneki niepamiętam czy z glancem czy bez, itp. troche to naciągane , ja i tak to piwo pić będę bo je po prostu lubię. I jeszcze jedna uwaga jakiś pacan z KP stwierdził że zbyt dogo kosztuje pakowanie Lecha Pilsa w puszce, w czteropaki więc zrezygnowano z foliowania - żenada.
                    Mniej alkoholu w piwach !!!
                    Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!

                    Comment

                    • albeertos
                      Major Piwnych Rewolucji
                      • 2001.10
                      • 2313

                      #11
                      Ewidentnie mają czkawkę po Warce.
                      Dziś w GW jest informacja że będą sponsorami PSŻ (żużel) i Politechniki Poznań (koszykówka), myślą też o Nafcie Piła (siatkówka).

                      Ale przecież sponsoring pojedyńczych klubów nie mieści się w wizerunku marki Lech...
                      (_)>
                      Nigdy się nie poddawaj!!!
                      Browar "Pyrlandia" Poznań - albeertos & kiler
                      Lech jest tam gdzie jego wiara
                      Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!

                      Comment

                      • arcy
                        Pułkownik Chmielowy Ekspert
                        • 2002.07
                        • 7538

                        #12
                        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kham
                        Prawdopodobnie będą próbowali bardziej się zregionalizować promująć po jednej marce regionalnej z każdego z trzech browarów. Jak dla mnie to po prostu atak uprzedzający na wszelkie pomysły typu stworzenia lub/i promocji browarów regionalnych.
                        Swoją drogą szkoda, że Książęce do Poznania nie dociera.
                        Sprawdź w Żabce na Krysiewicza i w wieżowcu na os. Lecha (przy Orlim Gnieździe).

                        Comment

                        • dzidek1960
                          Major Piwnych Rewolucji
                          • 2003.01
                          • 1548

                          #13
                          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Regent
                          Te porównania na plakatach do pyr, do tytki, do szneki itp. troche to naciągane
                          Jak mi mówił pewien znajomy przedstawiciel KP to te porównania mają na celu zwrócić uwagę klienta na fakt, że Lech pils jest wielkopolską tradycją podobnie jak te gwarowe określenia. Szczerze powiedziawszy to ja nie wiem gdzie w Lechu jest ta tradycja? Podobno to wszystko było opisane na torepkach "tytkach" do rogali marcińskich. Niestety nie widziałem tych terebek więc nie wiem jak to do końca jest.
                          "Ma jednak kraj polski napój warzony
                          z pszenicy, chmielu i wody, po polsku
                          piwem zwany; a gdy nic nadeń lepszego
                          do pokrzepienia ciała, jest nie tylko rozkoszą
                          mieszkańców, lecz i cudzoziemców
                          wybornym smakiem"
                          Jan Długosz, Historie Piwne
                          Moja strona www w początkowym okresie budowy

                          Comment

                          • kopyr
                            Pułkownik Chmielowy Ekspert
                            • 2004.06
                            • 9475

                            #14
                            Dla mnie to użycie tak prostych skojarzeń z Wielkopolską jak pyra czy szneka sugerowałoby, że kampanię robiła agencja z Warszawy, dla której pracowników to jest szczyt ekstrawagancji. Zresztą może o to chodziło, żeby za bardzo się z gwarą nie bratać, bo jeszcze przylgnie do Pilsa łatka, ze jest nienowoczesny, "wieśniacki" (nie zamierzam tu nikogo obrażać) i w ogóle mało trendy.
                            KP zauważyło, za marki "regionalne" jak Piast, Bosman, Specjal, Królewskie stanowią jednak trochę tortu, z którego chciałoby się wykroić trochę większy kawałek, więc postanowili zwiększyć udział swoich marek nieogólnopolskich jak Pils (zgadzam się, że musiały ich zaboleć działania Warki), Książęce czy Dojlidy Classic (tutaj trochę ekstrapoluję, bo nie słychać o działaniach w tym kierunku). IMO nie zamierzają rozszerzać portfolio, no chyba, że możnaby kupić markę Specjal, to wtedy myślę, ze w to by weszli . Wycinają Lecha Mocnego, a cała reszta ma mieć sprzedaż wyżyłowaną do granic mozliwości. Dają sobie na to rok, może mniej, moze więcej jak słupki nie będą odpowiednio wysokie, to wytną Pilsa, Książęce czy Classica.
                            blog.kopyra.com

                            Comment

                            • yendras
                              Major Piwnych Rewolucji
                              • 2001.12
                              • 2052

                              #15
                              Ta kampania rzeczywiście zwraca uwagę i muszę przyznać, że jest dość pomysłowa. Najbardziej podoba mi się tacka na pieniądze w sklepach z napisem "bejmy"

                              Comment

                              Przetwarzanie...
                              X