Na terenie Wielkopolski 11 listopada ruszyła oficjalnie kampania reklamowa Lecha Pilsa. Kampania jest wywołana wprowadzeniem do wielkopolskich lokali lanego pilsa. Na pierwszy ogień poszły plakaty i "tytki" do pakowania rogali marcińskich na Św. Marcina. Teraz do lokali wprowadzono trzy wzory podstawek pierwszy, drugi i trzeci.
Pojawiła się też promocja, zarówno w lokalach jak i sklepach. Przy zakupie pilsa dostaje się naklejkę do wklejenia na kupon. Po uzbieraniu 4 naklejek można kupon wymienić na otwieracz, a po 8 na koszulkę. Pojawiły się też okolicznościowe tacki na pieniądze do sklepów i lokali.
Wszystko utrzymane w gwarze poznańskiej.
Akcja ograniczona terytorialnie do obszaru Wielkopolski.
Pojawiła się też promocja, zarówno w lokalach jak i sklepach. Przy zakupie pilsa dostaje się naklejkę do wklejenia na kupon. Po uzbieraniu 4 naklejek można kupon wymienić na otwieracz, a po 8 na koszulkę. Pojawiły się też okolicznościowe tacki na pieniądze do sklepów i lokali.
Wszystko utrzymane w gwarze poznańskiej.
Akcja ograniczona terytorialnie do obszaru Wielkopolski.
Comment