Lech - Bądź moim gościem!

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • robox
    D(r)u(c)h nieuchwytny
    • 2002.11
    • 8188

    Lech - Bądź moim gościem!

    Promocja z kodami spod kapsla. Trzeba wysłać sms-a i można wygrać lot na najlepsze imprezy Nowego Jorku, Rio lub Honolulu.
    W pierwszym etapie wysyła się sms- a spod kapsla opakowania promocyjnego Lecha Premium lub Lecha Lite, poźniej trzeba odpowiedzieć na pytanie. Codziennie 3 najszybsze osoby wygrywają zielonego iPoda, a kolejnych 330 imprezowe koszulki.
    W drugim etapie, w każdą sobotę laureaci z minionego tygodnia zostaną poinformowani sms-em jak grać wraz ze swoją ekipą o wyjazd dla 4 osób na party eskapadę do Nowego Jorku, Rio lub Honolulu.
    Więcej na stronie www.partypromocja.pl
    Promocja trwa od 4 lutego do 17 marca 2007 roku.
  • remfire
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2004.03
    • 1334

    #2
    Wspaniała promocja. Wręcz UWIELBIAM ten typ promocji. Kup, wyślij, bądż najszybszy ...

    Comment

    • dzidek1960
      Major Piwnych Rewolucji
      • 2003.01
      • 1548

      #3
      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika robox
      Więcej na stronie www.partypromocja.pl
      Próbowałes ją otworzyć? Ona jeszcze nie istnieje. Ciekawe, że promocja wyprzedza ich działania w internecie.
      Swoją drogą to podobnie jak remfire uwielbiam te wszystkie: bądź najszybszy
      "Ma jednak kraj polski napój warzony
      z pszenicy, chmielu i wody, po polsku
      piwem zwany; a gdy nic nadeń lepszego
      do pokrzepienia ciała, jest nie tylko rozkoszą
      mieszkańców, lecz i cudzoziemców
      wybornym smakiem"
      Jan Długosz, Historie Piwne
      Moja strona www w początkowym okresie budowy

      Comment

      • Rolek
        Major Piwnych Rewolucji
        • 2001.08
        • 1038

        #4
        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika dzidek1960
        Próbowałes ją otworzyć? Ona jeszcze nie istnieje. Ciekawe, że promocja wyprzedza ich działania w internecie.(...)
        Nic dziwnego, że strona jeszcze nie istnieje, skoro promocja zaczyna się za prawie miesiąc.

        Comment

        • robox
          D(r)u(c)h nieuchwytny
          • 2002.11
          • 8188

          #5
          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Rolek
          Nic dziwnego, że strona jeszcze nie istnieje, skoro promocja zaczyna się za prawie miesiąc.
          Widać dali miesiąc na dobre przygotowanie się do promocji

          Comment

          • kibi
            Major Piwnych Rewolucji
            • 2004.07
            • 1875

            #6
            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Rolek
            Nic dziwnego, że strona jeszcze nie istnieje, skoro promocja zaczyna się za prawie miesiąc.
            Pomimo tego, już dziś w Carrefourze na warszawskim Bemowie kupiłem butelkę 0,65 l z nową promocyjną etykietą, kontrą i krawatką.
            To pewna ciekawostka bo częściej zdarzało mi się widzieć promocje, gdzie do zdobycia nagrody trzeba było zgromadzić ogromne ilości kapsli lub zawleczek, które pojawiały się w sklepach pod koniec deklarowanego terminu.

            Comment

            • peter007
              Major Piwnych Rewolucji
              • 2004.06
              • 2820

              #7
              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kibi
              Pomimo tego, już dziś w Carrefourze na warszawskim Bemowie kupiłem butelkę 0,65 l z nową promocyjną etykietą, kontrą i krawatką.
              To pewna ciekawostka bo częściej zdarzało mi się widzieć promocje, gdzie do zdobycia nagrody trzeba było zgromadzić ogromne ilości kapsli lub zawleczek, które pojawiały się w sklepach pod koniec deklarowanego terminu.
              Przecież podibnie było przy medalowej promocji Tyskiego i między innymi dlatego niektórym udało się zdobyć kilkanaście a nawet kilkadziesiąt promocyjnych szklanek
              Jeśli ci się wydaje, że mnie rozumiesz to masz racje - wydaje ci się

              Comment

              • kibi
                Major Piwnych Rewolucji
                • 2004.07
                • 1875

                #8
                Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika peter007
                Przecież podibnie było przy medalowej promocji Tyskiego i między innymi dlatego niektórym udało się zdobyć kilkanaście a nawet kilkadziesiąt promocyjnych szklanek
                W tym konkretnym przypadku rzecz nie polega jednak na zgromadzeniu maksymalnej ilości, więc coś podobnego nie wchodzi w grę.

                Comment

                • robox
                  D(r)u(c)h nieuchwytny
                  • 2002.11
                  • 8188

                  #9
                  Może taką drogę, jedynie słuszną, promocji obrało teraz KP
                  Przecież w promocji Dębowego też trzeba było, żeby coś wygrać, szybko wysyłać kody.

                  Comment

                  • remfire
                    Major Piwnych Rewolucji
                    • 2004.03
                    • 1334

                    #10
                    KP chyba się wyspecjalizowało w promocjach SMS-owych. Ostatnio prawie wszystkie polegają na wysyłaniu kodów SMS-em. Po co dawać cokolwiek za darmo , skoro można pobrać jeszcze dodatkową opłatę........
                    A te polegające na szybkości są najlepsze - praktycznie nie do udowodnienia kto był pierwszy.
                    Mimo wszystko wysyłającym życzę powodzenia

                    Comment

                    • pirackamuza
                      Major Piwnych Rewolucji
                      • 2004.12
                      • 1908

                      #11
                      A mi to lotto i powiewotto, bo jestem (i będę!) szczęśliwym NIEposiadaczem komórki
                      Toruń przeprasza za Radio Maryja
                      www.bobofruty.pl

                      Comment

                      • kopyr
                        Pułkownik Chmielowy Ekspert
                        • 2004.06
                        • 9475

                        #12
                        Z rozmów jakie przeprowadziłem z PH KP wynika, że po prostu te promocje (smsowe) cieszą sie bardzo dużym powodzeniem wśród klientów. No i coby nie mówić, są dla KP bardziej efektywne, tzn. nagrody rzeczywiście trafiają do klientów, a nie do pań ekspedientek czy właścicieli sklepów. Komórka jest już na tyle powszechna, a do tego sam koszt smsa przystępny, że wielu ludzi wysyła kody.

                        Osobiście w akcjach typu najszybciej, najwięcej itd. nie biore udziału, bo jak mawiają Francuzi marne szanse zdecydowanie wolę takie, gdzie nagrody są gwarantowane. I jakby nie lubić KP, to np. promocja ze szklankami medalowymi Tyskiego była przeprowadzona medalowo tfu... modelowo.

                        Co do wpuszczania na rynek piwa z promocyjnymi kontrami, to również należy KP pochwalić, bo sklepy i hurtownie mają zapasy piwa. Jeśli promocyjne opakowania nie pojawią sie odpowiednio wcześnie, to niestety, ale dochodzi do sytuacji gdzie ładuje się kasę w reklamę TV, a tymczasem odzew jest niewielki, bo nie ma piw promocyjnych w sklepach.
                        W kwestii marketingu, to w KP dorobili się już niezłych fachowców, problem się robi jak ci fachowcy biorą sie za warzenie piwa vide Dog in the Fog czy Lech Lite.
                        blog.kopyra.com

                        Comment

                        • Doodeck
                          Major Piwnych Rewolucji
                          • 2003.05
                          • 1612

                          #13
                          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika pirackamuza
                          A mi to lotto i powiewotto, bo jestem (i będę!) szczęśliwym NIEposiadaczem komórki
                          W obecnych czasach możesz wysyłać SMS-y z telefonu stacjonarnego.
                          Dalekosiężny
                          Obserwator
                          Obiektów
                          Dynamicznie
                          Epatujących
                          Ciekawymi
                          Koncepcjami

                          Comment

                          • remfire
                            Major Piwnych Rewolucji
                            • 2004.03
                            • 1334

                            #14
                            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyr
                            I jakby nie lubić KP, to np. promocja ze szklankami medalowymi Tyskiego była przeprowadzona medalowo tfu... modelowo..
                            Co do sposobu przeprowadzenia tej promocji mam własne doswiadczenia , no ale może byłem za szybki , bo chciałem zdobyć szklaneczke juz pierwszego dnia promocji. A szwagier był mniej szybki i do dzisiaj czeka na swoja szklaneczke.
                            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyr
                            No i coby nie mówić, są dla KP bardziej efektywne, tzn. nagrody rzeczywiście trafiają do klientów, a nie do pań ekspedientek czy właścicieli sklepów. Komórka jest już na tyle powszechna, a do tego sam koszt smsa przystępny, że wielu ludzi wysyła kody.
                            Masz rację , trafiaja nie do ekspedientek , ale całymi workami do klientów, o czym można poczytac na forum
                            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyr
                            W kwestii marketingu, to w KP dorobili się już niezłych fachowców, problem się robi jak ci fachowcy biorą sie za warzenie piwa vide Dog in the Fog czy Lech Lite.
                            I tu tez masz rację ... Wolałbym aby najlepszych fachowców szukano wśród tych od warzenia piwa , a nie wśród tych od marketingu.
                            Last edited by remfire; 2007-01-09, 09:53.

                            Comment

                            • Pogoniarz
                              † 1971-2015 Piwosz w Raju
                              • 2003.02
                              • 7971

                              #15
                              Mam gdzieś tych wszystkich "fachowców",niech "wielcy" wrócą do warzenia piwa (wiadomo, po co skoro ludzie są zachwyceni ,ze piją super piwa nagradzane medalami :kac ) .Niestety lud kocha być ogłupianym i ogląda jak otumaniony reklamy i stąd mamy taki syf jaki mamy(nie tylko jeśli chodzi o rynek piwny)
                              Last edited by Pogoniarz; 2007-01-09, 12:14.


                              Prawie jak Piwo
                              SZCZECIN

                              Comment

                              Przetwarzanie...
                              X