Lech - Bądź moim gościem!

Collapse
X
 
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • robox
    D(r)u(c)h nieuchwytny
    • 2002.11
    • 8188

    #1

    Lech - Bądź moim gościem!

    Promocja z kodami spod kapsla. Trzeba wysłać sms-a i można wygrać lot na najlepsze imprezy Nowego Jorku, Rio lub Honolulu.
    W pierwszym etapie wysyła się sms- a spod kapsla opakowania promocyjnego Lecha Premium lub Lecha Lite, poźniej trzeba odpowiedzieć na pytanie. Codziennie 3 najszybsze osoby wygrywają zielonego iPoda, a kolejnych 330 imprezowe koszulki.
    W drugim etapie, w każdą sobotę laureaci z minionego tygodnia zostaną poinformowani sms-em jak grać wraz ze swoją ekipą o wyjazd dla 4 osób na party eskapadę do Nowego Jorku, Rio lub Honolulu.
    Więcej na stronie www.partypromocja.pl
    Promocja trwa od 4 lutego do 17 marca 2007 roku.
  • remfire
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2004.03
    • 1334

    #2
    Wspaniała promocja. Wręcz UWIELBIAM ten typ promocji. Kup, wyślij, bądż najszybszy ...

    Comment

    • dzidek1960
      Major Piwnych Rewolucji
      • 2003.01
      • 1548

      #3
      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika robox
      Więcej na stronie www.partypromocja.pl
      Próbowałes ją otworzyć? Ona jeszcze nie istnieje. Ciekawe, że promocja wyprzedza ich działania w internecie.
      Swoją drogą to podobnie jak remfire uwielbiam te wszystkie: bądź najszybszy
      "Ma jednak kraj polski napój warzony
      z pszenicy, chmielu i wody, po polsku
      piwem zwany; a gdy nic nadeń lepszego
      do pokrzepienia ciała, jest nie tylko rozkoszą
      mieszkańców, lecz i cudzoziemców
      wybornym smakiem"
      Jan Długosz, Historie Piwne
      Moja strona www w początkowym okresie budowy

      Comment

      • Rolek
        Major Piwnych Rewolucji
        • 2001.08
        • 1038

        #4
        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika dzidek1960
        Próbowałes ją otworzyć? Ona jeszcze nie istnieje. Ciekawe, że promocja wyprzedza ich działania w internecie.(...)
        Nic dziwnego, że strona jeszcze nie istnieje, skoro promocja zaczyna się za prawie miesiąc.

        Comment

        • robox
          D(r)u(c)h nieuchwytny
          • 2002.11
          • 8188

          #5
          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Rolek
          Nic dziwnego, że strona jeszcze nie istnieje, skoro promocja zaczyna się za prawie miesiąc.
          Widać dali miesiąc na dobre przygotowanie się do promocji

          Comment

          • kibi
            Major Piwnych Rewolucji
            • 2004.07
            • 1875

            #6
            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Rolek
            Nic dziwnego, że strona jeszcze nie istnieje, skoro promocja zaczyna się za prawie miesiąc.
            Pomimo tego, już dziś w Carrefourze na warszawskim Bemowie kupiłem butelkę 0,65 l z nową promocyjną etykietą, kontrą i krawatką.
            To pewna ciekawostka bo częściej zdarzało mi się widzieć promocje, gdzie do zdobycia nagrody trzeba było zgromadzić ogromne ilości kapsli lub zawleczek, które pojawiały się w sklepach pod koniec deklarowanego terminu.

            Comment

            • peter007
              Major Piwnych Rewolucji
              • 2004.06
              • 2820

              #7
              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kibi
              Pomimo tego, już dziś w Carrefourze na warszawskim Bemowie kupiłem butelkę 0,65 l z nową promocyjną etykietą, kontrą i krawatką.
              To pewna ciekawostka bo częściej zdarzało mi się widzieć promocje, gdzie do zdobycia nagrody trzeba było zgromadzić ogromne ilości kapsli lub zawleczek, które pojawiały się w sklepach pod koniec deklarowanego terminu.
              Przecież podibnie było przy medalowej promocji Tyskiego i między innymi dlatego niektórym udało się zdobyć kilkanaście a nawet kilkadziesiąt promocyjnych szklanek
              Jeśli ci się wydaje, że mnie rozumiesz to masz racje - wydaje ci się

              Comment

              • kibi
                Major Piwnych Rewolucji
                • 2004.07
                • 1875

                #8
                Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika peter007
                Przecież podibnie było przy medalowej promocji Tyskiego i między innymi dlatego niektórym udało się zdobyć kilkanaście a nawet kilkadziesiąt promocyjnych szklanek
                W tym konkretnym przypadku rzecz nie polega jednak na zgromadzeniu maksymalnej ilości, więc coś podobnego nie wchodzi w grę.

                Comment

                • robox
                  D(r)u(c)h nieuchwytny
                  • 2002.11
                  • 8188

                  #9
                  Może taką drogę, jedynie słuszną, promocji obrało teraz KP
                  Przecież w promocji Dębowego też trzeba było, żeby coś wygrać, szybko wysyłać kody.

                  Comment

                  • remfire
                    Major Piwnych Rewolucji
                    • 2004.03
                    • 1334

                    #10
                    KP chyba się wyspecjalizowało w promocjach SMS-owych. Ostatnio prawie wszystkie polegają na wysyłaniu kodów SMS-em. Po co dawać cokolwiek za darmo , skoro można pobrać jeszcze dodatkową opłatę........
                    A te polegające na szybkości są najlepsze - praktycznie nie do udowodnienia kto był pierwszy.
                    Mimo wszystko wysyłającym życzę powodzenia

                    Comment

                    • pirackamuza
                      Major Piwnych Rewolucji
                      • 2004.12
                      • 1908

                      #11
                      A mi to lotto i powiewotto, bo jestem (i będę!) szczęśliwym NIEposiadaczem komórki
                      Toruń przeprasza za Radio Maryja
                      www.bobofruty.pl

                      Comment

                      • kopyr
                        Pułkownik Chmielowy Ekspert
                        • 2004.06
                        • 9475

                        #12
                        Z rozmów jakie przeprowadziłem z PH KP wynika, że po prostu te promocje (smsowe) cieszą sie bardzo dużym powodzeniem wśród klientów. No i coby nie mówić, są dla KP bardziej efektywne, tzn. nagrody rzeczywiście trafiają do klientów, a nie do pań ekspedientek czy właścicieli sklepów. Komórka jest już na tyle powszechna, a do tego sam koszt smsa przystępny, że wielu ludzi wysyła kody.

                        Osobiście w akcjach typu najszybciej, najwięcej itd. nie biore udziału, bo jak mawiają Francuzi marne szanse zdecydowanie wolę takie, gdzie nagrody są gwarantowane. I jakby nie lubić KP, to np. promocja ze szklankami medalowymi Tyskiego była przeprowadzona medalowo tfu... modelowo.

                        Co do wpuszczania na rynek piwa z promocyjnymi kontrami, to również należy KP pochwalić, bo sklepy i hurtownie mają zapasy piwa. Jeśli promocyjne opakowania nie pojawią sie odpowiednio wcześnie, to niestety, ale dochodzi do sytuacji gdzie ładuje się kasę w reklamę TV, a tymczasem odzew jest niewielki, bo nie ma piw promocyjnych w sklepach.
                        W kwestii marketingu, to w KP dorobili się już niezłych fachowców, problem się robi jak ci fachowcy biorą sie za warzenie piwa vide Dog in the Fog czy Lech Lite.
                        blog.kopyra.com

                        Comment

                        • Doodeck
                          Major Piwnych Rewolucji
                          • 2003.05
                          • 1612

                          #13
                          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika pirackamuza
                          A mi to lotto i powiewotto, bo jestem (i będę!) szczęśliwym NIEposiadaczem komórki
                          W obecnych czasach możesz wysyłać SMS-y z telefonu stacjonarnego.
                          Dalekosiężny
                          Obserwator
                          Obiektów
                          Dynamicznie
                          Epatujących
                          Ciekawymi
                          Koncepcjami

                          Comment

                          • remfire
                            Major Piwnych Rewolucji
                            • 2004.03
                            • 1334

                            #14
                            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyr
                            I jakby nie lubić KP, to np. promocja ze szklankami medalowymi Tyskiego była przeprowadzona medalowo tfu... modelowo..
                            Co do sposobu przeprowadzenia tej promocji mam własne doswiadczenia , no ale może byłem za szybki , bo chciałem zdobyć szklaneczke juz pierwszego dnia promocji. A szwagier był mniej szybki i do dzisiaj czeka na swoja szklaneczke.
                            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyr
                            No i coby nie mówić, są dla KP bardziej efektywne, tzn. nagrody rzeczywiście trafiają do klientów, a nie do pań ekspedientek czy właścicieli sklepów. Komórka jest już na tyle powszechna, a do tego sam koszt smsa przystępny, że wielu ludzi wysyła kody.
                            Masz rację , trafiaja nie do ekspedientek , ale całymi workami do klientów, o czym można poczytac na forum
                            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyr
                            W kwestii marketingu, to w KP dorobili się już niezłych fachowców, problem się robi jak ci fachowcy biorą sie za warzenie piwa vide Dog in the Fog czy Lech Lite.
                            I tu tez masz rację ... Wolałbym aby najlepszych fachowców szukano wśród tych od warzenia piwa , a nie wśród tych od marketingu.
                            Ostatnia zmiana dokonana przez remfire; 2007-01-09, 10:53.

                            Comment

                            • Pogoniarz
                              † 1971-2015 Piwosz w Raju
                              • 2003.02
                              • 7971

                              #15
                              Mam gdzieś tych wszystkich "fachowców",niech "wielcy" wrócą do warzenia piwa (wiadomo, po co skoro ludzie są zachwyceni ,ze piją super piwa nagradzane medalami :kac ) .Niestety lud kocha być ogłupianym i ogląda jak otumaniony reklamy i stąd mamy taki syf jaki mamy(nie tylko jeśli chodzi o rynek piwny)
                              Ostatnia zmiana dokonana przez Pogoniarz; 2007-01-09, 13:14.


                              Prawie jak Piwo
                              SZCZECIN

                              Comment

                              Related Topics

                              Collapse

                              • pebejot
                                USA, Hawaje, Honolulu, 831 Queen St, Waikiki Brewing Company
                                pebejot
                                Waikiki to znana ca całym świecie słynna plaża, oraz dzielnica miasta Honolulu.
                                Taką nazwę nosi też browar restauracyjny, znajdujący się w dawnej przemysłowej dzielnicy Honolulu, gdzie aktualnie budowane są wielokondygnacyjne apartamentowce.
                                Okolica to także zagłębie orientalnych...
                                2022-11-11, 14:51
                              • e-prezes
                                Osjann, Hazy IPA
                                e-prezes
                                Tak jak tu pisałem miesiąc temu była promocja nowych piw browaru Osjann i w tym tego. W dniu premiery smakowało tak wybornie, że wypiłem 3. Teraz wiem dlaczego...

                                Kolega Gisou upierał się, że to APA bardziej niż IPA, ale w każdym bądź razie jest to wersja "session". Na...
                                2025-04-07, 16:00
                              • pebejot
                                USA, Hawaje, Honolulu, 962 Kawaiaha'o St, Hana Koa Brewing
                                pebejot
                                Jeszcze jeden wielkopowierzchniowy browar restauracyjny w Honolulu.
                                Hana Koa Brewing zlokalizowany w Kaka'ako, 4 km na zachód od turystycznej dzielnicy Waikiki.
                                Owa dzielnica to mix kilkudziesięciopiętrowych apartamentowców i znikających już ruder dawnej zabudowy.

                                Minibrowar...
                                2022-11-19, 12:07
                              • pebejot
                                USA, Hawaje, Honolulu, Moowaa St. Suite A, Broken Boundary Brewery
                                pebejot
                                Browar rzemieślniczy znajdujący się w dzielnicy magazynowej w Honolulu, 9 km od Waikiki.
                                W wielkiej hali w otoczeniu warsztatów i magazynów znajduje się browar i jednocześnie firmowy bar.
                                Doskonałe miejsce, gdzie można oddawać się konsumpcji obserwując jednocześnie produkcję....
                                2022-11-17, 14:14
                              • pebejot
                                USA, Hawaje, Honolulu, 700 Queen St, Aloha Beer Company
                                pebejot
                                Kolejny browar restauracyjny znajdujący się również w zagłębiu knajp przy Queen Street, dosłownie rzut beretem od Waikiki Brewing.
                                Jest to niezwykle urocze miejsce.
                                Wita nas pomalowany na czarno parterowy budynek, przed którym zaparkowany jest rower piwny.
                                Wchodzimy do środka,...
                                2022-11-15, 11:44
                              • Loading...
                              • Koniec listy.
                              Przetwarzanie...