Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Z tym, że Leclerc ma inną politykę, nie ma promocji na całą sieć.
Duże rozbieżności w ofercie cenowej i dostępności piw widać nawet w Warszawie np. między marketami na Jutrzenki i Aspekt.
Także to co jest w Rzeszowie wcale nie musi być gdziekolwiek indziej.
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika zohan666
To czym się ekscytujecie w Leclerc Gdańsk-Przymorze jest od dawna + masa (100+) innych piw w tym np. kilka zagranicznych risów i amerykańskich ipa/pa, piwa z brooklyn brewery (sorachi ace za 100+pln) itp. itd.
To prawda, Leclerc na Przymorzu potrafi wyborem zawstydzić niejeden sklep z piwem. Swego czasu trochę koparka mi zjechała, jak zobaczyłem tam na półce Vintage Ale od Fullersa.
Promocja piw Żywiec w hipermarketach Carrefour ma być kilkuetapowa - w każdym z nadchodzących miesięcy będzie dostępne inne szkło. Kolejność ma wyglądać następująco:
- w czerwcu Białe,
- w lipcu APA,
- w sierpniu Bock,
- we wrześniu Marcowe.
W moim Frashmarkecie dziś rzucili Bojana Maorysa za 5,49 zł i chyba to będzie stała cena. Piwa wcześniej nie było w ofercie tej sieci z tego co pamiętam. Cena chyba spoko na tle konkurencji
W lidlu widziałem przecenione petrusy blond z 3,99 na 2,99. Z ciekawości pojechałem do innego lidla a tam też tylko blondy. Całkiem możliwe, że jeśli coś innego gdzieś zostało to i to będzie przecenione.
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Blackbeard
Promocja piw Żywiec w hipermarketach Carrefour ma być kilkuetapowa - w każdym z nadchodzących miesięcy będzie dostępne inne szkło. Kolejność ma wyglądać następująco:
- w czerwcu Białe,
- w lipcu APA,
- w sierpniu Bock,
- we wrześniu Marcowe.
A to ciekawe. W Carrefour Czyżyny w Krakowie pokazali inną kolejność:
- w czerwcu APA,
- w lipcu Białe,
- w sierpniu Marcowe,
- we wrześniu Bock.
Tylko niech jakoś skoordynują ruchy, bo akcja zapowiada się ciekawie.
Odwiedziłem 3 razy Carrefoura w ostatnim tygodniu:
1. Były piwa, nie było szkła;
2. Było szkło nie było piwa;
3. Było piwa o ..uja, nie było szkła.
A może to ja lepiej się zorganizuję? Jak nie będzie piw to schowam gdzieś na sklepie szkło..
Comment