Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Witam. Uważam, że w promocjach cenowych trzeba opisywać PIWA, a nie szczochy. Np. jest promocja PIWA, to o tym piszemy. A nie, że jest Harnaś 10 gr mniej niż zazwyczaj, to jest promocja?...bo Harnaś to nie jest PIWO!!!
Mamy edukować piwoszy, co jest piwem. Ja sam nie jestem wielkim specem, ale chyba nawet osoba, która wypiła np. Ciechana Wybornego, wyczuła różnicę z np. Tyskim.
Jeżeli ktoś, jak mój ojciec, pił całe życie żubra, to dla takiej osoby smak tego trunku będzie klasyczny i pierwotny. Lepszy, niż jakieś tam "piwo", z browaru pobliskiego Piwna chociażby, tudzież Kormorana, Amber itd...
Pilsner Urquell 0,33 za 1,99zł to chyba dobra cena: https://www.hipernet24.pl/nowy/prodinfo.php?item_id=257 (trzeba wpisać pesel, żeby obejrzeć, ale można użyć np tego: 11111111116 )
Wieczorem będę w sklepie to sprawdzę tam jest taka sama cena.
Pilsner Urquell 0,33 za 1,99zł to chyba dobra cena: https://www.hipernet24.pl/nowy/prodinfo.php?item_id=257 (trzeba wpisać pesel, żeby obejrzeć, ale można użyć np tego: 11111111116 )
Wieczorem będę w sklepie to sprawdzę tam jest taka sama cena.
Potwierdzam: w sklepie stacjonarnym (Leclerc Warszawa Bielany) jest w takiej samej cenie. Data do 20.08.
Trzeba tylko uważać, bo przy zakupie sześciopaku cena za but. jest dwa razy wyższa.
KULT pszeniczny w TESCO Rzeszów po 1,99zł
data 10.08.13
Kupiłem jednego, choć po ostatnich kilku razach szału się nie spodziewam. Prawdopodobnie ponownie będzie za mało banana i balonówki a za dużo goździka i wytrawności.
KULT w rzeszowskim TESCo po 1,49zł
data 10.08.13
Dziś kupione i wypite. Oznak zepsucia brak. Jutro biorę kolejne.
Zostało może z 30-40 sztuk
Comment