Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Wczoraj korzystając z chwili wolnego czasu odwiedziłem dwa gdańskie fresh markety i cztery żabki. We freshach był guzik, a w każdej z żabek po trzy rodzaje. Bernardyńskie i "z Grodziska" były w każdej, a "porzeczka" i "bez" w co drugiej - na zmianę.
Moje oceny - bez komentarza:
Bez - 3/10
Porzeczka - 3.5/10
Bernardyńskie - 5.5/10
Piwo z Grodziska - 8.5/10
Warto zajść do Lidla i sprawdzić to piwo, bo pamiętam, że wcześniej było dobre.
Oczywiście w przeciwieństwie do piwa Lubuski Chmiel, który był lekko wcześniej i przypominał mi kapuśniak mojej babci Stasi ( kapuśniak dobry, ale to była zupa, a nie piwo).
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika golden_boy
Carrefour Arkadia wczoraj było szkło, podobno ma być uzupełniane, za 2.49 nie widziałem tylko portera na "stoisku" Żywca.
Bardzo podobnie w Reducie. Portera brak (albo nie dojechał albo za tani, żeby go pokazywać ) reszta rodzajów jest, szklanki są ale mało, tylko kilka stało na stojakach.
Nie sądzę żeby wystawili portera za 2,49. Obleciałem wszystkie warszawskie hiper Carrefoury i nigdzie nie ma. Czyli zorientowali się, ze ktoś się rąbnął z wrzuceniem do promocji także portera i przetrzymają go na zapleczu do jej zakończenia.
Po tej cenie to dumping. Okocim miał kiedyś promo w Kauflandzie na Okocim Porter za 2,99 i to mi się wydawało lekko przegięte. Pewnie się już zorientowali...
W Leclerc'u jest wszystko, tak jak miało być, choć np. Samuel Adams był dopiero na dziale z piwem, a nie tam, gdzie zrobili ten "Festiwal Piw". Niektórych piw zaś nie było w gazetce, a tam zostały wystawione. Trochę taki miks i Duvel stojący w sekcji "Piwa owocowe i smakowe" robi robotę , ale jest ok.
Comment