Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Pendragon
Ale chodzi o jubileusz Biedronki?
Z okazji święta logo Biedronki z hasłem „Codziennie niskie ceny” zyskało nowy, wizerunek. „20 lat niskich cen” oraz „20 lat razem” dla podkreślenia ważnych dla marki wartości.
Świętowanie Biedronki widoczne będzie szczególnie w sklepach, gdzie oprócz dedykowanych promocji, pojawi się przygotowana wspólnie z partnerami handlowymi oferta produktów „Vintage”. Będą to artykuły nawiązujące opakowaniem do dawnych lat oraz takie, które na dobre zniknęły z rynku. Specjalnie dla Biedronki partnerzy handlowi wznowili ich produkcję, aby zabrać konsumentów w sentymentalną podróż w przeszłość. Pierwsze produkty „Vintage” będą dostępne w czerwcu, zaś kolejne będą sukcesywnie wprowadzane w następnych tygodniach.
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Petitpierre
a nie o to:
No to albo to święto Biedry albo Tyskiego
Sam już nie wiem
-------------edit-----------
OPIS:
Piwo Jubileuszowe jest warzone w Tyskich Browarach Książęcych według receptury tyskich piwowarów, na słodach jęczmiennych i dwóch rodzajach chmielu: goryczkowym, dla wyrazistego charakteru, oraz aromatycznym, dla dopełnienia bukietu. Jubileuszowe to klasyczny śląski lager, przyjemnie rześki, jednocześnie pełny w smaku, z solidną pianą - taki, jak pijano na Śląsku od lat
Porównanie piw - zobacz opisy piwa na Beerlovers.pl ★ Porównaj piwo z innymi i wybierz najlepsze ★ W naszej bazie znajdziesz setki piw z całego świata.
ale pierdzielenie
SZOK! chmielą na goryczkę i jeszcze na aromat !!
rześki i pełny
bla bla
czyli kwaśny, prawie bezsmakowy i bezzapachowy zwykły tyski lager
alkoholu 4,5% czyli jednak inne piwo niż to "zwykłe TYSKIE"
Jutro wybieram się do tego sklepu, to dam znać czy akcja ogólnokrajowa.
Contact różni się od zwykłego tym że jest mniejszy - markety do 749m^2. Większe to już "zwykłe". Liczba artykułów różni się o bodajże 2tyś. miedzy sklepami o ile dobrze pamiętam (wikipedię).
Oczywiście kupisz a potem napiszesz "zwykły eurolager"
Jak tak będzie to byłby sukces dla tego piwa.
Bo uzyskać od długasa miano "zwykły, poprawny, nieodpychający eurolager, w dobrej cenie, który schłodzony w ilości 1-2 sztuki można bez skrzywienia wypić" to już sama w sobie jest wielka nobilitacja dla jakiegoś piwa :]
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika marqqq
Łoł. Miało być 2.
Skąd tam to 0 :-)
no właśnie, bo 20 sztuk w ciemno takiego piwa (nawet i tych lepszych) to już wyczyn dość ryzykowny
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Pendragon
W moim Intermarche Wąsosze już stoją. Co prawda bez cen, ale są w systemie i można kupić. Więc skorzystałem.
kurczę, w moim tez pewnie będą.
Tylko do moich francuzków jest przeokropnie mi nie po drodze + brak wolnego czasu = napicie się zapasów z lodówki
Comment