Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Podczas ostatniej giełdy w Żywcu, rozmawiałem z gościem, który w naszym Urzędzie Miejskim jest odpowiedzialny za organizację imprez masowych, m.in. Międzynarodowych Targów Turystycznych. Jak się okazało, jest także okazjonalnym birofilem i chciałby poznać opinię tzw. "środowiska", czy giełda birofilska lub kolekcjonerska w naszym mieście miałaby sens.
Jaki termin byłby najsensowniejszy?
Nie było Ciebie tyle lat! Myślałem, że nie wrócisz już (Krystyna Prońko - koniec cytatu)
Nie ma żadnych przeciwskazań!Z dnia na dzień mnożą się nowe giełdy.To bardzo dobrze.Myslę ze termin musisz poddać konsultacji z organizatorami pozostałym giełd.Źle jest jeżeli imprezy birofilskie nachodzą na siebie!
may
may napisal/a
[B]Nie ma żadnych przeciwskazań!Z dnia na dzień mnożą się nowe giełdy....
Niestety są przeciwskazania. Już parę lat temu było tak, że powstało kilka nowych giełd i ludzie przestali jeździć. Teraz zaczyna być podobnie. Jeżeli w terminarz wejdzie jeszcze kilka giełd, straci sens jeżdżenie na nie, bo nie będzie z czym jeździć. A wyjazdy nie są za darmo.
Na razie wypada średnio jedna gieła na miesiąc. To i tak dużo, prawie jak w Czechach. Nie ma sensu tworzyć fikcji, bo co to za giełdy, na które jeździ kilkanaście osób (a było takich sporo).
Zgadzam się z Krzysiem.
Robi sie coraz więcej Giełd a ludzie nie mają czasu i pieniędzy żeby na nie jeżdzić.
Jest kilka duzych imprez w roku: Swiebodzice, Tychy, Żywiec, (po przerwie) Warszawa, Grodzisk Wlkp, Chojnów, i znów Tychy.(jesienią). Dochodzą inne giełdy, które były udane np. Biała Podlaska.
To na początek. Ważne żeby ludzie uczestniczyli w tych imprezach, inaczej nie ma to sensu.
Niezależnie od tego chyba będzie pomysleć o terminach giełd w Polsce. Ważne, żeby te największe imprezy były w jak największym odstępie od siebie...
Jesteś zainteresowany browarem restauracyjnym napisz do mnie. Znam to od podszewki. www.twojmalybrowar.pl
Comment