Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Jesli z Wita Stwosza, to masz następujace warianty:
A) albo idziesz na SKM-kę i jedziesz na dworzec Gdańsk Główny i tam przechodzisz na tramwaj numer 8 lub 13 (kierunek Stogi), którymi jedziesz na przystanki do wyboru: Chmielna lub Brama Żuławska
B) tramwajem z Wita Stwosza - 6 lub 12 do Dworca Głównego PKP (6 można także jeden przystanek dalej - Brama Wyżynna) i tak samo jak w wariancie A) - przesiąść się w tramwaj 8 lub 13
C) wybrać wariant A lub B a od dworca lub Bramy Wyżynnej (bliżej) z buta przez piękną gdańska Starówkę
Dodam jeszcze, że wariant A) jest najdroższy, bo 2 odrębne bilety, chyba że kupujesz metropolitarny na 24h (obejmujący i SKM i komunikację w Gdańsku - ale to całkiem droga impreza, ale może akurat ci tak pasować). W wariancie B wystarczy bilet godzinny.
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika cyborg_marcel
Pendragon> wielkie dzięki za wskazówki.
Zastanawiam się nad wersją be lub ce. .
No dodam tylko, że C to wystarczy bilet jednorazowy (bezprzesiadkowy) za 2,50. Przesiadkowy - 60 minutowy - to wydatek 3,00 zł. Ulgowe za połowę tej kwoty oczywiście.
W tramwaju kupisz tylko te za 2,50, więc przesiadka zamiast 3 zł może kosztować 5.
Pendragon> dzięki za wskazówki!
Piotrrat> dzięki za niemoralne propozycje!
Bombadil13> dzięki za pieśniarski wieczór!
Abernacka> dzięki za (lekko kulawy, ale zawsze) telemost!
No i oczywiście, Biermann> dzięki za całokształt i upojenie alkoholowo-gdańsko-północne!
PS. Kogo nie było, niech żałuje tych piw oraz karaoke!
Czesio śpiewa w środku, w Czesiu...
Tłumaczę, przewodzę i wiecznie zabieram się za uporządkowanie kolekcji wafli i szkła.
Comment