Nowe Logo

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • marian1920
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2003.10
    • 1333

    Nowe Logo

    witam, ostatnio zauważyłem, że wiele browarów zmienia swoje logo. Tak jest ze stronkiem, dębowym, heinekenem. Osobiście uważam, że nowy strong jest brzydszy, tak samo jak dębowe. Warka ostatnio też zmieniła logo, które przypadło mi do gustu
    A co Wy sądzicie o zmianie wizerunku? Czy niektóre zmiany faktycznie są zmianami na lepsze?? zdrówko

  • Lacriferno
    Kapitan Lagerowej Marynarki
    • 2005.07
    • 783

    #2
    Zmiana loga/etykiety/kształtu butelki itp. ma na celu jedynie podniesienie sprzedaży piwa. Opracowywana jest przez masę fachowców od marketingu. Ma to na celu ponowne zainteresowanie konsumentów piwem. Zdaniem owych fachowców zmiana wizerunku musi przypaść do gustu konsumentom (poprzedzone jest to całą masą badań rynkowych), a tym samym wpłynąć pozytywnie na sprzedaż. W przypadku Heinekena zmiana butelki 0,66l. spowodowała znaczny wzrost zainteresowania nim, w przypadku Stronga nieco słabiej to wypadło (przynajmniej w placówce handlowej, gdzie przyszło mi nadzorować sprzedaż i zamówienia). W przypadku Stronga zmiana wizerunku podyktowana była załamaniem na rynku piw mocnych i miała na celu właśnie ponowne wzbudzenie zainteresowania tym piwem.

    ...ale nie od dziś wiadomo, że najważniejsze jest wnętrze

    Comment

    • Shlangbaum
      Pułkownik Chmielowy Ekspert
      • 2005.03
      • 5828

      #3
      Niekiedy zmiana loga łączy się ze zmianą grupy docelowej produktu.

      Krakowski Konkurs Piw Domowych !

      Comment

      • karin861
        Kapitan Lagerowej Marynarki
        • 2006.02
        • 597

        #4
        Dobrze ze chociaz smak piwa zostaje taki sam
        A jesli chodzi o nowe logo Strong'a to..jest po prostu inne, i nie sposob go wybrzydzac czy zachwalac, ma swoj urok,tak jak i poprzednie
        pozdro
        Zbieram polskie podstawki piwne. Zapraszam na moją stronę www: http://kolekcje-kariny.cba.pl

        Comment

        Przetwarzanie...
        X