Ponad 5200 kapsli dziewiczych

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • tyskikufel
    Kapitan Lagerowej Marynarki
    • 2003.04
    • 772

Ponad 5200 kapsli dziewiczych

Sprzedam ponad 5200 kapsli dziewiczych , browary polskie , trochę giełdowych i napoje, co do ilości wzorów na pewno 1450 a może więcej , kapsle w ilości od 1 do 5 max z jednego wzoru , zdjęcia na FB na moim profilu , tylko poważne oferty , wyślę foto
  • krzysztof30
    Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
    • 2007.11
    • 230

Gdzie te zdjęcia można zobaczyć, jakis link?
    jaka cena?

Comment

• tyskikufel
      Kapitan Lagerowej Marynarki
      • 2003.04
      • 772

Krzysiek wysłałem skany na Twoje konto na FB

Comment

Related Topics

Collapse

• Grygajestem
        Wymiana kapsli
        Grygajestem
        Dzień dobry. Jestem kolekcjonerem kapsli. Zastanawiam się czy nie ma osób chętnych, aby podarować mi kapsle za darmo?, ponieważ jestem dopiero początkującym zbieraczem kapsli....
        2022-07-13, 13:59
      • Alkoneser
        Kolekcja kapsli (jedynie wypite samemu) + kolekcja alkoholi + wiele innych :)
        Alkoneser
        Cześć,
        moja kolekcja, w porównaniu z innym dostępnymi w internecie, przedstawia się dość nędznie, ale jest ku temu jeden ważny powód - zbieram kapsle jedynie z piw, które wypiłem sam.
        Jako, że kolekcja wystartowała w listopadzie 2019, a mnie się już udało uzbierać tych...
        2023-06-20, 13:01
      • darkowaw
        sprzedam zbiór etykiet polskich
        darkowaw
        Witam wszystkich pasjonatów piwa i nie tylko
        Przymierzam się do sprzedania swojego zbioru etykiet, co oznacza, że mogę go sprzedać, ale nie mam noża na gardle i nie muszę. W skład tego co posiadam wchodzą tak jak mniej więcej na zdjęciach:
        - etykiety powklejane w 4 segregatorach
        ...
        2022-09-25, 16:09
      • dadek
        Czechy, Dolní Dunajovice, Mlýnská, Pivovar Wild Creatures
        dadek