Wymiana kapsli

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Grygajestem
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2022.07
    • 1

Wymiana kapsli

Dzień dobry. Jestem kolekcjonerem kapsli. Zastanawiam się czy nie ma osób chętnych, aby podarować mi kapsle za darmo?, ponieważ jestem dopiero początkującym zbieraczem kapsli.

• Iwka95
    Kapral Kuflowy Chlupacz
    • 2016.01
    • 65

Witaj wśród kapslarzy ! Co się będziesz zastanawiał , poprostu zapytaj ! A na poważnie : napisz co Cię interesuje , zbierasz cały świat czy Polskę ? Gdy zaczynałam z kapslami i etykietami , kilku kolekcjonerów z tego forum pomogło mi bezinteresownie i to w ilosciach o jakich nie marzyłam . Jeżeli chcesz, chętnie podeślę Ci coś na start , nadszedł czas że i ja mogę pomóc ,,świerzakowi ''
    Pozdrawiam i Twoje !

Comment

Related Topics

Collapse

• Alkoneser
      Kolekcja kapsli (jedynie wypite samemu) + kolekcja alkoholi + wiele innych :)
      Alkoneser
      Cześć,
      moja kolekcja, w porównaniu z innym dostępnymi w internecie, przedstawia się dość nędznie, ale jest ku temu jeden ważny powód - zbieram kapsle jedynie z piw, które wypiłem sam.
      Jako, że kolekcja wystartowała w listopadzie 2019, a mnie się już udało uzbierać tych...
      2023-06-20, 13:01
    • Dermid
      Identyfikacja kapsli (3)
      Dermid
      Witam forumowiczów,
      wiem, że mogę na was liczyć z pomocą, dlatego proszę was o pomoc w identyfikacji tych trzech kapsli. W odniesieniu do kapsli 717 oraz 726, jedynie mam miasto oraz kraj pochodzenia, tylko brakuje mi producenta/firmy oraz nazwy (jeśli owa istnieje). Próbowałem szukać tych...
      2020-03-04, 21:44
    • Serek82
      Ankieta Kolekcjonerów Kapsli 2020
      Serek82
      Zapraszam do udziału w Ankiecie Kolekcjonerów Kapsli 2020.
      Ankieta jest w formie elektronicznej, według stanu na dzień 31.12.2020 r.