Nie zawsze wina leży po naszej stronie.
Wyjaśnię o co mi chodzi. Mam stałe łącze poprzez sieć osiedlową. Niestety przez ponad trzy miesiące nie miałem dostępu w sieci do Browaru ( Nie można wyświetlić strony )
Pozostawała mi tylko kawiarenka. Admin sieci był głuchy na moje skargi. Po tym czasie przez trochę dłużej niż tydzień miałem dostęp, nawiązałem kontakty i znowu się urwało. Dzisiaj znowu mam, pytanie na jak długo
Wiem też że nie wszystkie maile wysyłane z Browaru docierają, ja ostatnio miałem 2 takie.
Uważam, że warto trochę dłużej poczekać zanim się kogoś skreśli, przykład powyżej.
Wyjaśnię o co mi chodzi. Mam stałe łącze poprzez sieć osiedlową. Niestety przez ponad trzy miesiące nie miałem dostępu w sieci do Browaru ( Nie można wyświetlić strony )


Wiem też że nie wszystkie maile wysyłane z Browaru docierają, ja ostatnio miałem 2 takie.
Uważam, że warto trochę dłużej poczekać zanim się kogoś skreśli, przykład powyżej.
Comment