prosba o pomoc w identyfikacji
Collapse
X
-
Tagi: brak
-
Ta biała butelka to chyba jakaś wytwórnia wody mineralnej z Poznania. -
-
Pierwsza to Browar Akcyjny Bavaria z Poznania. Najpewniej koniec XIX wieku. Wydaje mi się, że może być ciekawa. Ta od wody mineralnej też.pozdrawiam
www.BrowaryMazowsza.pl - kompendium wiedzy o piwowarstwie ziemi mazowieckiejComment
-
-
Jeśli chcesz sprzedać, to najlepiej wystaw na Allegro lub "Allegro lokalnie".pozdrawiam
www.BrowaryMazowsza.pl - kompendium wiedzy o piwowarstwie ziemi mazowieckiejComment
-
-
Related Topics
Collapse
-
Cześć,
Niestety w identyfikowaniu kufli jestem "zielona", dlatego prośba do Was, może wiecie coś na temat tych dwóch kufli? Drugi to zapewne Norymberga, ale może wiecie o nim coś więcej?
Z góry dziękuję za pomoc....-
Channel: Identyfikacja
-
-
E: 24 Blg
A: 10, 5%
Jak na porter o takiej mocy dość pieniste, z utrzymującą się lekko ponad obrączką piany.
Kolor ciemny, nieprzezroczysty.
W aromacie niewiele, głównie czekolada, choć na ecie rekalmują kawę z pralinami, śilwkę, wiśnie i ciemny miód. Albo mnie...-
Channel: Piwo - konkretnie
2025-01-03, 01:31 -
-
Zakładam nowy wątęk, ponieważ sprzedają to piwo po prostu pod nazwą "Pils", bez "czeski".
Parametry jak na etykiecie z fotki: 11 Blg, 4, 7% obj.
Barwa jasna, idealna klarowność,
Piana dość obfita, opada dopiero nie do końca po dwóch-trzech minutach pozstawiając...-
Channel: Piwo - konkretnie
2024-12-16, 16:11 -
-
Witajcie!
mam prośbę o identyfikację tych kufli. Oba z "wykopalisk", bardzo ciężkie, grube szkło (ścianki jakieś 2-3 mm), na dnie symbol VH, oba mają znaki wskazujące na poziom 0,5 litra. To jakieś knajpiane? Czysta ciekawość, z góry dziękuję
...-
-
-
Cześć,
To mój pierwszy post na tym forum więc witam serdecznie. Trafiłem tu, gdyż szukałem sposobu na określenie mniej więcej wieku powstania kufla, który ostatnio zakupiłem na wyprzedaży garażowej (w googlach nic niestety sensownego nie znalazłem). Kufel ogólnie wygląda...
5 Photos-
-
- Loading...