pomoc w identyfikacji

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • demko
    Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
    • 2008.01
    • 116

pomoc w identyfikacji

proszę o potwierdzenie moich przypuszczeń co do zrywki z foto, wydaje mi się , że piwo - Litwa, ale pewności nie mam , z góry dziękuję
    Attached Files
  • danio_145
    D(r)u(c)h nieuchwytny
    • 2005.02
    • 723

Litwa, piwo.

Comment

Related Topics

Collapse

• rafcioo
      Pomoc w identyfikacji butelki
      rafcioo
      Witam proszę o pomoc w identyfikacji butelki z jakiego okresu mogła by pochodzić i czy ta butelka zaliczała by się do kolekcjonerskiej...
      2022-04-01, 09:59
    • predaczpion
      prosba o pomoc w identyfikacji
      predaczpion
      czy ktos wie cos o tych butelkach???
      kontakt
      wiadomix8@wp.pl
      533610972
      2023-04-15, 16:30
    • olmarcia
      Kufle prośba o pomoc w identyfikacji
      olmarcia
      Cześć,
      Niestety w identyfikowaniu kufli jestem "zielona", dlatego prośba do Was, może wiecie coś na temat tych dwóch kufli? Drugi to zapewne Norymberga, ale może wiecie o nim coś więcej?
      Z góry dziękuję za pomoc....
      2018-06-15, 13:27
    • Shedao
      Litwa, Kowno, Rusmenių g. 35, Apynys Alaus Darykla
      Shedao
      Kilka kilometrów od browaru Apynys jest inny browar nazwany Apynys. Czego nie rozumiecie? Od tamtego (znanego również jako Green Monster, na ul. Ruko 12) się odbiłem, więc nie ma o czym gadać. Tu natomias mamy ciekawą sprawę. Browar zlokalizowany jest w prywatnym domu, przy ulicy...
      2025-01-07, 14:37
    • Shedao
      Litwa, Wilno, Vilniaus g. 29, La Birra Pub
      Shedao
      Dość specyficzne miejsce, bo klimat trochę jak z pubu studenckiego, nazwa... sami widzicie jaka, a w ofercie belgia - Blanche, Dubbel, Witbier. Spróbowałem pierwszych dwóch, Blanche było przepyszne.

Uwaga: knajpa otwiera się o 17, a zamyka, w zależności od dnia, między 4 a 6...
      2025-01-07, 14:16
    • Loading...