identyfikacja kufla !

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • djking
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2010.10
    • 1

identyfikacja kufla !

Witam. Ostatnio odnalazłem na babcinym strychu bardzo ciekawy kufelek do piwa. Nie potrafię powiedzieć z jakiego okresu pochodzi i gdzie został wyprodukowany - nie znam się na sygnaturach i trudno mi go zidentyfikować. Może ktoś zna temat i mógłby mi pomóc ? Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Attached Files
  • vendaval
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2010.10
    • 6

Kufelek jest niemiecki, z Turyngii...

.. wykonany przez fabryke porcelany braci Voigt w Sitzendorf (na zachod od Saalfeld) :

Glownym akcjonariuszem w poczatkach ubieglego wieku byl Albert Schoenau, stad tez ten inicjal.

Twoj kufel zapewne pochodzi sprzed wojny (watpie, czy ktokolwiek odwiedzal "Enerdowo" w czasach stalinowskich) - znak ten byl uzywany w latach 1902-1954:

Porcelain Marks & More - your one-stop resource for German and related porcelain marks and manufacturer history.

Pozdrowienia

Comment

Related Topics

Collapse

• majorrush
      prośba o identyfikację kufla
      majorrush
      Cześć,

To mój pierwszy post na tym forum więc witam serdecznie . Trafiłem tu, gdyż szukałem sposobu na określenie mniej więcej wieku powstania kufla, który ostatnio zakupiłem na wyprzedaży garażowej (w googlach nic niestety sensownego nie znalazłem). Kufel ogólnie wygląda...
      2024-02-26, 22:21
    • danio0208
      Identyfikacja i wycena kufla
      danio0208
      Witam, jestem nowym użytkownikiem i od razu chciał bym prosić o identyfikacje i wycene kufla. Z góry dziękuję...
      2019-01-11, 11:14
    • P1910
      Porcelanki WH SS - identyfikacja
      P1910
      Cześć,

Trafiłem (w internecie) na takie porcelanowe korki do butelek z logotypami różnych formacji militarnych i paramilitarnych III Rzeszy. Nie wiem co mogło być w tych butelkach, pewnie od wody po piwo czy wódkę. I moje pytania:

1. Czy takie porcelanki występowały...