Identyfikacja butelek

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Lenonowski
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2010.11
    • 1

Identyfikacja butelek

Witam.
    Jakiś czas temu zarejestrowałem się na browarku i dzięki temu zostałem szumnie okrzyknięty przez moich znajomych birofilem, a tymczasem jestem pół-amatorem. Ale cóż, zwrócił się do mnie kumpel, który posiada dwie ciekawe butelki.

Jedna ma "gwiazdę Dawida" oraz napis "Browar Parowy" z inicjałami "JK i SP", pod gwiazdą jest jeszcze drugi napis "Marka Ochronna. TRZCINNICA"

Na drugiej z przodu widać beczkę z napisami "Okocim 1845. 0.5 L ", a z tyłu napis "Własność Niesprzedajna"

Moje pytanie brzmi skąd mogą pochodzić te butelki (poza oczywiście miejscem, którym jak wywnioskowałem jest Okocim) i czy mają jakąś wartość.
    Dum bibo pywo stat mihi kolano krzywo!!
  • Juby_piwosz
    Porucznik Browarny Tester
    • 2006.02
    • 254

Najprostsza sprawa: wpisać w wyszukiwarkę browaru Trzcinica, Okocim i później wczytać się w posty.

Comment

Related Topics

Collapse

• Andrzej2025
      Pilne potrzebne informacje ZRMPP Brzesko Okocim
      Andrzej2025
      Witam serdecznie. Szukam informacji o Zakładzie Remontowo-Montażowym Przemysłu Piwowarskiego Brzesko-Okocim ul. Browarna - ponieważ pracowałem tam w latach 1982-1984 i potrzebne mi do kapitału początkowego. Z góry bardzo serdecznie dziękuję za okazałą pomoc. Będę dozgonnie wdzięczny za...
      2025-01-28, 14:19
    • P1910
      Porcelanki WH SS - identyfikacja
      P1910
      Cześć,

Trafiłem (w internecie) na takie porcelanowe korki do butelek z logotypami różnych formacji militarnych i paramilitarnych III Rzeszy. Nie wiem co mogło być w tych butelkach, pewnie od wody po piwo czy wódkę. I moje pytania:

1. Czy takie porcelanki występowały...
      2024-12-26, 23:27
    • Javox
      Okocim, Tuborg Green
      Javox
      Piwo jasne o zawartości alko 4.6% tym razem z Brzeska (LPL 03).

Piana - więcej na początku potem pełna warstewka.