Czy ktokolwiek słyszał, ktokolwiek wie, gdzie w Gdańsku można nabyć Ciechana (konkretnie Wyborne/Mocne?).Tu, czyli w jedynym praktycznie miejscu z tymi piwami źródełko wyschło już ponad miesiąc temu i nie słychać, aby to wyschnięcie się miało skończyć. No, szeroki wybór innych piw u dyrektora jest, ale z Ciechanem kiepsko...
Ciechan w Gdańsku, a właściwie jego brak
Collapse
X
-
Ciechan w Gdańsku, a właściwie jego brak
Last edited by Rycho_128; 2008-10-24, 09:21.Gdański Browar WaRy
Gdański Browar WaRy w BrowarBizie
Piwo z kufla smakuje lepiej :)///Mniej karmelu...
Tagi: brak
-
-
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.
moje piwne mapy // Piwny Informator (facebook) // Browarek Camelot
Lepiej siedzieć w gospodzie nad piwem i rozmyślać o kościele, niż siedzieć w kościele myśląc o gospodzie
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Pendragon Wyświetlenie odpowiedziNie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.Gdański Browar WaRy
Comment
-
-
-
Byłem dziś. Zajeb..... knajpa. Ciechana jeszcze nie ma, ale Czarnków jest, faszystowskie specjały: tuchery w różnym wcieleniu, Paulaner z beki, obolony, czernikowskie , sporo z jablonowa i inne rarytasy. Jeden minus, srednio 1 do 2 zeta drozej niz w Degustatorni, ale to jednak Skwerek.
Comment
-
-
To jeszcze napisz co tam jest z beczki, bo z opisu wynika, że tylko Paulaner.
moje piwne mapy // Piwny Informator (facebook) // Browarek Camelot
Lepiej siedzieć w gospodzie nad piwem i rozmyślać o kościele, niż siedzieć w kościele myśląc o gospodzie
Comment
-
-
Z Beczki:
Paulaner, Jabłonowo Mocne Jasne, Belfast, Tucher, Murphy's, Kozlak, Żywe, Złote Lwy, Delirium Tremens, Blanche de Namur, po długim wekendzie ( a mam nadzieje ze juz w poniedziałek ) wchodzi Złoty sok i czarne z fortuny z beczki, cała fortuna z butelki. No i przed wekendem Namysłów i Ciechan. Zapraszam serdecznie !!!
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika buuczek Wyświetlenie odpowiedziZ Beczki: