Czy wyższy koszt obsługi kibica Erło uzasadnia wyższą cenę, którą będzie musiał zapłacić za swoje piwo?
Polacy 2012 - Wszyscy jesteśmy gospodarzami
Collapse
X
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika zgoda Wyświetlenie odpowiedziCzy wyższy koszt obsługi kibica Erło uzasadnia wyższą cenę, którą będzie musiał zapłacić za swoje piwo?
Utworzenie promocji w postaci karty stałego klienta, to ukłon wobec stałych klientów, ale również w kierunku forumowiczów browar.biz, którzy odwiedzą ten lokal po raz pierwszy. Za ten ukłon właściciele zostali nazwani cwaniakami, menelami, galeriankami, zarzucono im brak etyki, nieuczciwość, lekceważenie forumowiczów.
Na ich miejscu zastanowiłbym się 3 razy nad kolejnymi promocjami skierowanymi do użytkowników browar.biz. Zapewne właściciele innych lokali też się zastanowią.
Powiem tak, na miejscu klientów Czeskiej Baszty cieszyłbym się, że jej właściciele osiągną ponadprzeciętne zyski w trakcie Euro, bo to sprawi, że interes będzie bardziej rentowny, co zapewni, że nie zrezygnują z niego w najbliższym czasie, a być może nawet pokuszą się o jakieś inwestycje (dodatkowe nalewaki, lodówki, itp.).
W Czeskiej Baszcie byłem raz, ale nie przypominam sobie widoku Plazmy czy LCD do oglądania meczów. Logicznym więc jest, że konkretnie z myślą o rozpoczynającej się imprezie zakupiono sprzęt. Ten sprzęt musi na siebie zapracować. Miłym gestem ze strony właścicieli jest zrobienie promocji, która sprawia, że nie zapłacą za niego stali klienci i miłośnicy piwa, ale klienci przypadkowi. Nawet gdyby jednak nie było inwestycji w postaci zakupu sprzętu TV, to wyższa cena jest w interesie zwykłych piwoszy, bo to oznacza, że jest szansa, że do Czeskiej Baszty w ogóle uda się wejść.
Comment
-
-
Nic nie wskazuje, by Baszta miała zaliczyć oblężenie. Znajduje się w takim miejscu, że pies z kulawą nogą tam nie trafi, jeżeli nie będzie wiedział gdzie ma iść.
Wyższy obrót na Erło to liczenie gruszek na wierzbie. A po miesiącu Erło się skończy i ci ci co się przeliczyli będą na minusie. 0 ekstra zarobku i minus zniesmaczonych klientów.
Comment
-
-
Ciekawe, że podczas ostatniego FDP nikt nie wyszedł na scenę i nie jechał po Lwówku, za serwowanie wybranej grupie premierowego piwa. Rozumiem, że osoby obecne na Festiwalu i żywo udzielające się w tym temacie, odmówiły sobie degustacji? W końcu to nie etyczne, że Ja mam za darmo, a ktoś spoza browar.bizu musi czekać na pojawienie się w sprzedaży butelki i wydać na nią 4 zł?
Sytuacja nie jest analogiczna do tej z Czeskiej Baszty, ale zahacza o podobny problem.
Za bardzo przeżywacie niektóre sprawy. Lepiej się zastanówcie, jak niektórzy z Nas robią frajerów z innych.
Sprzedajemy pewny model laptopa, który wiadomo, że szybko trafi do serwisu. Wciskamy kredyt z wyższym oprocentowaniem, choć nie musi ono być na takim poziomie. Zachęcamy do wybrania tego modelu samochodu, chociaż za 3 miesiące będzie tańszy o 10 procent. Namawiamy na skorzystanie z pewnych materiałów wykończeniowych, gdyż mamy umowę ze sklepem i dodatkowo na tym zarobimy. Lejmy skwaśniałe piwo i mówimy, że to naturalny smak niepastera był. Polecamy „wyśmienitą” drożdżówkę, która leży cały dzień i schnie. Zawyżamy koszty zlecenia, bo w końcu trafiliśmy na frajera pompkę. Etykietę sprzedamy za 50 groszy - choć 2 lata temu była po 30 - albo nawet za złotówkę – może kolejny naiwniak i nie będzie się targował.
Nie można nikomu zabronić krytykować, ale niektórzy chyba się tylko w tym celu urodzili i traktują to, jako misję i cel nadrzędny w swoim życiu. Też nie chciałbym płacić 7 zł ekstra za piwo, ale nie oznacza to, że przezywałbym taką „okazję”, jak dziennikarze występ Palikota z wibratorem.
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika baklazanek Wyświetlenie odpowiedziSytuacja nie jest analogiczna do tej z Czeskiej Baszty, ale zahacza o podobny problem.
Fajnie kopyr, że wykładasz nam podstawy działania rynków, ale sytuacja o której napisałeś odnosi się do giełdy i ruchu cen w wyniku składanych zleceń, a nie handlu w sklepach czy pubach. Znasz jakiś lokal, który żongluje cenami na bieżąco, w zależności od długości kolejki do baru?
Uparte nazywaniem kotów psami nie sprawi, że wszystkie koty na świecie nagle zaczną szczekać. Działania Czeskiej Baszty nie są promocją. Promocją było np. sprzedawanie przez wrocławskiego Magnata piw z rabatem na hasło browar.biz, a nie podnoszenie cen przez Basztę i dawanie łaskawego upustu do normalnej ceny na podstawie jakiegoś świstka.
A motyw z telewizorem nieźle mnie rozbawił. Widać jesteś z tych polskich "przedsiębiorców", którym inwestycja musi zwrócić się natychmiast, najlepiej po pierwszym włączeniu świeżo zakupionej plazmy. Oj, jesteście tysiąc lat za arabami w dziedzinie handlu i co najmniej sto lat za przedsiębiorcami świata zachodniego.Lwówek Śląski - 800 lat tradycji piwowarskich.
Kto piwem szynkuje, dawać ma właściwą miarę, kto to ominie, zapłaci 4 białe grosze kary - lwóweckie prawo piwowarskie AD 1609
Comment
-
-
Tym razem musze się całkowicie zgodzić z chemobole. Kopyr w swojej wypowiedzi reprzentuje typową mentalność polskiego przedsiębiorcy. Nachapać się jak najszybciej jak najwięcej najlepiej oszwabiając maksymalnie i robiąc jeleni z klientów."Nie myśl o tym, że wszystko się kończy. Myśl, że wszystko się dopiero zaczyna. To, co powinno być życiem: spokój, wolność i cisza" M. Hłasko, "Ósmy dzień tygodnia"
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyr Wyświetlenie odpowiedziPowiem tak, na miejscu klientów Czeskiej Baszty cieszyłbym się, że jej właściciele osiągną ponadprzeciętne zyski w trakcie Euro, bo to sprawi, że interes będzie bardziej rentowny, co zapewni, że nie zrezygnują z niego w najbliższym czasie, a być może nawet pokuszą się o jakieś inwestycje (dodatkowe nalewaki, lodówki, itp.).
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyr Wyświetlenie odpowiedziNawet gdyby jednak nie było inwestycji w postaci zakupu sprzętu TV, to wyższa cena jest w interesie zwykłych piwoszy, bo to oznacza, że jest szansa, że do Czeskiej Baszty w ogóle uda się wejść.
Drogi kliencie ! Każda podwyżka cen to troska o Twoje dobro i powód do zadowolenia !
Comment
-
-
To na FDP było jakieś ekstra piwo?Milicki Browar Rynkowy
Grupa STYRIAN
(1+sqrt5)/2"Nie ma (...) piwa, które smakowałoby wszystkim. Każdy browarnik, który próbuje takie przygotować, skazany jest na klęskę" - Michael Jackson
"Dobrzy ludzie piją dobre piwa" - Hunter S. Thompson
No Hops, no Glory :)
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika jacer Wyświetlenie odpowiedziTo na FDP było jakieś ekstra piwo?JEDNO PIVKO NEVADI!
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Mason Wyświetlenie odpowiedziByła prapremiera Wiedeńskiego Lwówka, jedna beczka dla b.bizowiczówMilicki Browar Rynkowy
Grupa STYRIAN
(1+sqrt5)/2"Nie ma (...) piwa, które smakowałoby wszystkim. Każdy browarnik, który próbuje takie przygotować, skazany jest na klęskę" - Michael Jackson
"Dobrzy ludzie piją dobre piwa" - Hunter S. Thompson
No Hops, no Glory :)
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika noodles Wyświetlenie odpowiedziPowalajaca argumentacja ! Klient ma sie cieszyć, że własciciel podnosi ceny żeby osiągnąć ponadprzecietne zyski.
Ostatnio zastanawiałem się, co to za fenomen, że w stolicy nie ma żadnego lokalu z 8 czy 10 nalewakami, jakie są w Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu czy Gdańsku. Ta dyskusja chociaż częściowo stanowi odpowiedź.
Comment
-
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika abernacka Wyświetlenie odpowiedziZ tym Gdańskiem to przesadziłeś
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyr Wyświetlenie odpowiedziNie mam dobrego zdania o Degustatorni, ale ileś tych kranów tam mają.
Comment
-
-
Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kopyr Wyświetlenie odpowiedziOstatnio zastanawiałem się, co to za fenomen, że w stolicy nie ma żadnego lokalu z 8 czy 10 nalewakami, jakie są w Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu czy Gdańsku. Ta dyskusja chociaż częściowo stanowi odpowiedź.
Comment
-
Comment