Polacy 2012 - Wszyscy jesteśmy gospodarzami

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • ElDesmadre
    Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
    • 2010.05
    • 155

    #46
    Widzę że oburzenie nie wywołuje fakt podniesienia cen w CzB, ale fakt, że poinformowani b.bizowicze mogą je mieć taniej. Czyli ukłon w stronę tychże jest absolutnie niedopuszczalnym cwaniactwem. Użytkownik {ucho} słusznie wspomniał o grouponach czy innych akcjach rabatowych, o których siłą rzeczy nie każdy klient danego biznesu jest świadom (powtarzam - nie jest świadom!). To w takim razie również nieetyczne cwaniactwo. Do tego dochodzą biznesy, w których o cenę udaje się targować, wówczas 'dymany' jest ten klient który się targować nie umie bądź nawet o takiej ewentualności nie pomyśli. Proponuję więc stworzyć listę biznesów, w których zdarzają się różne ceny dla różnych klientów, na podstawie kart stałego klienta/grouponów i innych, i gremialnie całą listę bojkotować. Kto wie, może stosując się do tego konsekwentnie przynajmniej w osiedlowym warzywniaku będzie się dało coś kupić z czystym sumieniem?

    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika chemmobile Wyświetlenie odpowiedzi
    Jak już napisałem wcześniej - chcesz być frajerem - twoja broszka. Grupony, kupony, konkursy, ulotki są dla wszystkich. Świadomie z nich korzystasz lub nie.
    Bardzo zły przykład. Załóżmy, że małżeństwo idzie na romantyczną kolację do restauracji X, płaci 200zł, po czym mąż się dowiaduje od kolegi że na romantyczną kolację dla dwojga w tejże restauracji są w sprzedaży groupony za 100zł. No i co, frajer czy nie? Etyczna restauracja czy nie?
    http://thebeervault.blogspot.com

    Comment

    • Gringo
      Major Piwnych Rewolucji
      🍼
      • 2007.07
      • 2160

      #47
      Klient z euro w portfelu nie jest i raczej nie będzie stałym klientem CzBaszty (bo przyjechał na 2 dni) i który w domyśle nie jest uprawniony do odbioru KARTY STAŁEGO KLIENTA. Poinformowali nas na łamach forum, być może (czego nie wiem) informują także przy barze że powiedzmy karty są wydawane tylko do 7 maja 2012, i co w tym jest nie tego ? Może jak jakiś Grek przyjachał 5 dni wcześniej to dostał taką kartę bo przychodzi codzienne od soboty ?
      Wiem, może przesadzam.

      Jeżeli, (co przypuszczam) w całej Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku ceny piwa w każdym lokalu pójdą w górę... to ci urażeni będą musieli do Bydgoszczy jeżdzić na piwo

      A jak Czeska Baszta nie podniesie cen piwa i zwalą się tłumy ludzi, bo za 9 zł to będzie najtańsze piwo w mieście, to jak to się będzie wtedy nazywać ? Niech zgadnę... Frajerstwo ?

      Comment

      • ksy
        Porucznik Browarny Tester
        • 2011.07
        • 280

        #48
        Nie widzę tego tak,m że kibice we wspomnianej CzB ktoś płaci więcej, tylk, że niektórzy płacą mniej i to jest ok.,- jak bilet ulgowy w autobusie.

        W temacie niektórzy klienci mają lepiej:
        Najbardziej pieklą się chyba ci, którzy nie dostają zniżek, "towaru spod lady". Wszędzie jest tak, że są ci swoi, dla których masz odłożoną butelkę taniego ale wyśmienitego wina, które nawet nie dotknęło pułki, otwieracz czy szklankę pod ladą (od tak bez promocji), świeższe warzywa, lepszy kawałek mięcha etc . Jeśli żal d... ściska, to odpowiedz sobie na takie pytania: Jak ma na imię sprzedawca/yni, w twoim sklepiku na rogu ? Co robi gdy nie pracuje? Jakie ciasto w niedziele robiła pani z warzywniaka? Jeśli traktujesz sprzedawce w sklepie jako część kasy fiskalnej, to on traktuje cię jako część portfela. Doczłowieczać się proszę. Tytus dał rade - my też możemy.
        Chcecie być "swoimi klientami", najpierw miejcie "swoje sklepy"
        --------------------
        --------------------
        "Żółw porusza się z prędkością wystarczającą do upolowania sałaty. "

        Comment

        • Mason
          Major Piwnych Rewolucji
          🍼
          • 2010.02
          • 3280

          #49
          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika chemmobile Wyświetlenie odpowiedzi
          Grupony, kupony, konkursy, ulotki są dla wszystkich.
          Dla wszystkich, którzy znają portal zakupów grupowych. W lokalach ceny są standardowe, słowa nie ma o kuponach.
          JEDNO PIVKO NEVADI!

          Comment

          • rohozecky
            Major Piwnych Rewolucji
            🍼🍼
            • 2008.11
            • 1839

            #50
            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika ksy Wyświetlenie odpowiedzi
            Chcecie być "swoimi klientami", najpierw miejcie "swoje sklepy"
            Dokładnie. Ja mam zniżki praktycznie wszędzie, ale też przyzwyczajam się do sklepów i zwykle jestem stałym klientem.

            A z punktu widzenia sprzedawcy - to jego suwerenna decyzja, czy, kiedy i komu udzieli rabatu. Inaczej traktujesz klienta "przychowanego" , a inaczej takiego, który raz coś kupił/zamówił/ zlecił.
            ... a poza tym twierdzę, że SAB Miller winien zostać zniszczony.

            Comment

            • ucho
              D(r)u(c)h nieuchwytny
              • 2010.05
              • 500

              #51
              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika chemmobile Wyświetlenie odpowiedzi
              Grupony, kupony, konkursy, ulotki są dla wszystkich. Świadomie z nich korzystasz lub nie.
              Nie zgodzę się. Albo browar.biz również jest dla wszystkich, albo nie każdy ma świadomość istnienia gruponów, kuponów, ulotek.

              Comment

              • becik
                Generał Wszelkich Fermentacji
                🍼🍼
                • 2002.07
                • 14999

                #52
                Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika chemmobile
                Fajnie wiedzieć, że mam tu do czynienia z ludźmi, którym nawet powieka nie drgnie, gdy inni obok nich będą dymani. Pewnie poczujecie nawet dumę z bycia "stałym klientem cwaniaków z baszty", gdy przy ich krótkim barze zobaczycie klienta płacącego 16 zł za piwo. Pozostaje mi jedynie życzyć wam bycie jak najczęściej dymanym w każdym możliwym miejscu na świecie.
                Spokojnie, nie jesteś w tym odosobniony.
                Po prostu przez chwilę poczują się wyróżnieni, ważni, stali klienci, karta ble ble ble.
                Nie wiesz jak to działa?
                Karta jest tylko po to żeby ich w tyłki nie dymał, a oni się z tego cieszą i bronią pomysłodawców karty niedymaczki, jednocześnie pozwalając robić to innym.

                Aha, przyłączam sie do Twoich zyczeń
                Last edited by becik; 2012-06-05, 12:58.
                Gdybyśmy nie mieli Warszawy w Generalnym Gubernatorstwie, to nie mielibyśmy 4/5 trudności, z którymi musimy walczyć. Warszawa jest i pozostanie ogniskiem zamętu, punktem, z którego rozprzestrzenia się niepokój w tym kraju - Hans Frank 14.12.1943 http://zamkidwory.forumoteka.pl

                Comment

                • Mason
                  Major Piwnych Rewolucji
                  🍼
                  • 2010.02
                  • 3280

                  #53
                  Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika chemmobile
                  Nie rozumiesz, to raz.
                  Chyba się żeśmy nie zrozumieli. Wyjaśniam: pisałeś, że z kuponów grupowych skorzystać może każdy. To zupełnie tak samo jak z promocji w CB. O ofercie np. zestaw sushi za 27 zamiast 89 nie dowiesz się w lokalu, tak samo jak w CB. Dowiesz się o tym na stronie zakupów grupowych, tak jak o promocji w CB dowiesz się na forum.
                  Korzystałem z takich kuponów już w pięciu lokalach, dzięki czemu płaciłem w najgorszym wypadku pół standardowej ceny. A obok mnie ludzie nieświadomi promocji płacili według standardowych cen. Tak więc zasadniczo mechanizm jest taki sam.
                  JEDNO PIVKO NEVADI!

                  Comment

                  • Gringo
                    Major Piwnych Rewolucji
                    🍼
                    • 2007.07
                    • 2160

                    #54
                    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika chemmobile
                    To tak, jakby przewoźnicy kolejowi nie informowali podróżnych o zniżkach, np. na przejazdy grupowe. Ale nawet tak odsądzani od czci przewoźnicy kolejowi są na tyle uczciwi, że ich pracownicy sami z siebie, bez pytania, oferują klientom bilety w tańszych taryfach.
                    Kolej informuje tylko w zakresie takim jaki pozwala im to rozpowszechnić własnym sumptem (swoje strony internetowe, banery na dworcach). Jeżdzac autobusem, omijając dworce, nie dowiesz się o promocjach kolejowych, bo nie reklamują się w TV/Radio.

                    Ale perełkę mam na teraz. Pociąg PR z Katowic do Pszczyny kosztuje 10,00 zł. I jak poprosisz w kasie bilet do Pszczyny to taki ci sprzedadzą.
                    Tylko wtajemniczeni wiedzą że jak kupisz bilet strefowy na strefę B (3,00zł)+ bilet relacji Tychy Żwaków - Pszczyna (5,30zł). To zaoszczędzasz 1,70 zł. NIKT w kasie cię o tym nie poinformuje, a jak jadę z kimś i kupuję taki bilet, (tą drugą część u konduktora) to konduktor dostaje białą pianę na ustach, bo bo musi wypisać dodatkowy bilet bez opłaty za wydanie w pociągu. Kolej to akurat chybiony przykład Z powodów też takich że rozmiar "firm" PKP - CzB jest trochę inny.

                    Comment

                    • chemmobile
                      Major Piwnych Rewolucji
                      • 2009.03
                      • 2168

                      #55
                      Mason,
                      to nie jest promocja. Grupony, itp. to jest tylko przykład formy, a ja skupiam się na sposobie prowadzenia akcji.

                      Gringo,
                      to ja mam chyba szczęście do dobrych ludzi. Co prawda rzadko korzystam z kolei, najczęściej PR lub Koleje Dolnośląskie, ale nawet jak kupuję bilet u konduktora, to on zawsze wystawiał nam (bez wspominania mu) tańsze bilety w taryfach typu "Raz, dwa, trzy", "weekendowych", czy "turystycznych"; nie mam pamięci do tych nazw...
                      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Gringo Wyświetlenie odpowiedzi
                      Tylko wtajemniczeni wiedzą że jak kupisz bilet strefowy (...)
                      hej, no bez przesady. Mając Regiokarnet też jeździsz taniej, a pani w okienku sama z siebie ci go nie oferuje.
                      Lwówek Śląski - 800 lat tradycji piwowarskich.
                      Kto piwem szynkuje, dawać ma właściwą miarę, kto to ominie, zapłaci 4 białe grosze kary - lwóweckie prawo piwowarskie AD 1609

                      Comment

                      • Gringo
                        Major Piwnych Rewolucji
                        🍼
                        • 2007.07
                        • 2160

                        #56
                        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika chemmobile Wyświetlenie odpowiedzi
                        Mając Regiokarnet też jeździsz taniej, a pani w okienku sama z siebie ci go nie oferuje.
                        Może faktycznie masz dar przyciągania miłych ludzi. Miły człowiek przyciąga miłych ludzi.

                        Regiokarnet opłaca się.... stałym klientom, a nie komuś kto jedzie dwa razy w roku na wakacje. Jesteś stałym klientem - masz zniżkę. Koło się zamyka.

                        Comment

                        • chemmobile
                          Major Piwnych Rewolucji
                          • 2009.03
                          • 2168

                          #57
                          Nie jesteś w stanie ocenić obiektywnie, czy jestem miły czy nie, ponieważ mnie nie znasz. Schodzimy z tematu; zaraz dojdziemy do ofert last minute - tańsze i jednorazowe.
                          Czeska baszta nie wystawia kart stałego klienta w dosłownym tego słowa znaczeniu, tylko papierek, który ma nie odstraszyć stałych klientów na czas mistrzostw. Przeczytaj jeszcze raz ich wypowiedź, sami się do tego przyznają:
                          (...)Karty Stałego Klienta, uprawniającej do zakupu piwa w okresie od 8 czerwca do 1 lipca w standardowej cenie 9/11 PLN, karty ważnej w tymże właśnie okresie.
                          Lwówek Śląski - 800 lat tradycji piwowarskich.
                          Kto piwem szynkuje, dawać ma właściwą miarę, kto to ominie, zapłaci 4 białe grosze kary - lwóweckie prawo piwowarskie AD 1609

                          Comment

                          • Gringo
                            Major Piwnych Rewolucji
                            🍼
                            • 2007.07
                            • 2160

                            #58
                            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika chemmobile Wyświetlenie odpowiedzi
                            Nie jesteś w stanie ocenić obiektywnie, czy jestem miły czy nie, ponieważ mnie nie znasz.
                            Oczywiście masz rację, dlatego była buźka, miała być z przymrużonym okiem.

                            Ano odbiegamy. Spróbuję nie dać się wydymać i EURO obejrzę w TV. Ciekawe jakby wszyscy EURO spędzali w domu, czy ceny w usługach zeszły by w dół ?
                            Wrócę może do tematu po EURO, ciekawe czy becik będzie miał jakiś nie spalony lokal w Warszawie który utrzyma ceny na obecnym poziomie.
                            Ceny nie tylko CzB winduje. A może ktoś ceny obniży aby pokazać... że zacytuję kawałek pierwszego postu
                            pokażmy Europie i światu nowoczesną, otwartą i gościnną Polskę
                            Więc czekam na takiego przedsiębiorcę.

                            wszystkich
                            Last edited by Gringo; 2012-06-05, 14:02.

                            Comment

                            • ART
                              mAD'MINd
                              🥛🥛🥛🥛🥛
                              • 2001.02
                              • 23932

                              #59
                              Chemmo po raz kolejny Cię proszę - licz się ze słowami. Masz argumenty, nie doprawiaj ich inwektywami wobec innych tu obecnych.
                              Last edited by ART; 2012-06-05, 14:18.
                              - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
                              - Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
                              - Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa

                              Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).

                              Comment

                              • chemmobile
                                Major Piwnych Rewolucji
                                • 2009.03
                                • 2168

                                #60
                                To już za "frajera" się wylatuje do PrzeChmielin? Krzysiu czasem większym mięsem rzuci
                                Dobra, ciachnąłeś mi posta, to go ugrzeczniam i wklejam ponownie, bo to koledze "ucho" odpowiadałem (uchowi? uszowi?):
                                ucho,
                                Ale co to wnosi do tematu? Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal. Jeśli nie wiedziałeś, że wczoraj była promocja na banany w Tesco, to teraz będziesz miał do kogoś pretensje?
                                Ja nie bronię klienta, który zostanie wytrzepany z kasy przez przedsiębiorców z czeskiej baszty. Jak ma kasę i go stać, to co mi do tego. Już wspominałem, że nie zamierzam bawić się w Matkę Teresę.
                                Ja piję do nieodpowiedniego zachowania szefostwa lokalu spod mostu. Wiedzą doskonale, że za 16 zł może im piwo nie zejść i skiśnie w beczkach. Dlatego podzielili klientów na dwie grupy: "swoich" i "przyjezdnych". "Przyjezdnych" ogolą na bezczelnego, a do "swoich" puszczą oczko w postaci "karty klubowej", żeby im ruch robili i beczki opróżniali, jeśli numer z "przyjezdnymi" nie wypali. Naprawdę nie trzeba wiele, aby zrozumieć, że właściciele jak galerianka lecą na chwilową kasę.

                                Patrząc racjonalnie tylko w jednym przypadku takie zachowanie ma sens - gdy właściciele dorobią się tą jednorazową akcją takiej kasy, że będą mogli sobie już do końca życia odpuścić pracę zarobkową. A że szansa na to jest bliska zeru, dlatego ich postępowanie oceniam jednoznacznie negatywnie.
                                Lwówek Śląski - 800 lat tradycji piwowarskich.
                                Kto piwem szynkuje, dawać ma właściwą miarę, kto to ominie, zapłaci 4 białe grosze kary - lwóweckie prawo piwowarskie AD 1609

                                Comment

                                Przetwarzanie...
                                X